• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Product aanwezig - Onderweg - Backorder

darkstyle24

Junior Member
Hallo,

:041:Highflow:041: en het highflow forum natuurlijk ook.

Ik heb inmiddels al een aantal bestellingen bij Highflow gedaan en ben zeer tevreden over de service. Heb op dit moment nog een bestelling in Backorder staan (Coolermaster lever eens) en een bestelling van vorige week.

Nou weet ik niet of dit al eerder voorgesteld was, maar zou het niet handig zijn als er bij de geplaatste bestelling zou kunnen staan welke producten al bij highflow aanwezig zijn, en welke bijvoorbeeld onderweg zijn van de leverancier naar highflow toe?

Zo is er te zien waardoor een bestelling wat langer kan duren.
 
De voorraad status staat al aangegeven per product.
Bij het bestellen kunnen mensen dus al gelijk zien of dat product direct geleverd kan worden of niet.

In jouw geval zijn de MIPS blokjes, die nu al deels bij ons binnen zijn.
We wachten nu nog op de MOSFET 2 blok.

Maar ook de Xigmatek 120MM fans, die leveren laatste tijd ook moeilijk :(

Verder bij meer info over de status, kunnen klanten altijd mailen of forummen ;)
 
freddy ik heb hier ook een vraagje omtrent, zou het mogelijk zijn om vinkjes naast je bestellingen te krijgen? Zoals bij azerty.nl het geval is? Dit is zeer gemakkelijk als je kleine dingetjes besteld...

mvg

enig nieuws van aquacomputer voor die fan splitter?
 
We noteren tegenwoordig wat niet op voorraad is in de notities van de bestelling.
Zo kan je altijd checken wat wel/niet op voorraad is van jouw bestelling.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan