• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Phobya G-Changer 480 radiator

Hey Tom waarom de dislikes?

grtzzz pLaSmA

Tom heeft blijkbaar het rx rad van musi gekocht die hij kort geleden in het V&A gedeelte had staan.
Deze heeft volgends zijn post dus lekken terwijl musi aangaf te stoppen met waterkoeling waarna hij na een dag dit product aanvraag topic had geopend:)

(Dit is een vermoeden in samenhang van berichten)
 
@ Tom ... mooie naai streek dan... ben blij dat ik niet op zijn pm van 80 incl ben ingegaan.
Ik neem aan dat je wel meer dan alleen zijn bank gegevens hebt gekregen zodat een vriendelijk bezoekje om het uit te praten en uit te werken geregeld kan worden?
 
Neen, ik heb enkel zijn IBAN en BIC gegevens gekregen, ik weet dat eddy en de bank zijn gegevens hebben maar ik ben echt het gezever met die gast beu en ik wil zijne kop zelfs niet meer zien, dan nog liever 85 euro armer.

Edit:

Moest iemand meer over deze persoon weten (PM :) )
 
Ik vind dat je je verhaal opzich wel kwijt kan hier :) ik neem aan dat niemand oplichters probeert te verdedigen.
Maar je weet dat het niet slim is om gegevens niet te verifiëren voordat je in een koop overgaat?

(musi is op dit moment online.....)
 
Inderdaad maar ik heb nog nooit iets als dit tegen gekomen op High-Flow en omdat sites als deze vaak een hechtere community zijn dan bijvoorbeeld tweedehands of marktplaats (en het feit dat hij hier al het een en ander had neergezet) dacht ik dat alles wel vlotjes zou verlopen. Ik heb ook nooit aan lekken gedacht, ik dacht dat het enige wat met een radiator kan gebeuren is dat hij vol krassen komt te staan en dan kan ik hem gewoon herspuiten. Ik was dus ook niet helemaal teleurgesteld over de krassen maar dat van die lekken dat is gewoon bedrog en oplichterij. Ik kan hem niet meer gebruiken gewoon. Onherstelbaar =/ beschadigd
 
Is dat gewoon solderen zoals 2 draadjes aan elkaar solderen?? Dat kan ik namelijk wel, heb hier soldeersel en een soldeerbout liggen in mijn schuif. Aangezien dit niet echt het gepaste topic is kan je me altijd PM'en met meer info! :)
 
ff copy past uit het "echte radiator lek topic"

Onderwerp: Radiator lek, dichtkitten



tijdens de mokup ff paar schroeven in de rad gedraaid en idd te lang...

nu check ik toch elke verbinding door er ff op te blazen, dus het viel al gauw op.

nu zijn de meeste rads van koper en het solderen hiervan is echt een piece of cake.

ff verf weg krabben, stukje schuurpapier er over, s39 of harskern soldeerdraad gebruiken, ff soldeerbout er opduwen en rad opwarmen.
beetje soldeer der bij er presto dicht in minder dan 5 minuten.

nu ben ik een beetje thuis in het waterdicht maken van div. zaken, en ik vind dit toch een beter oplossing als kneedbaar staal ed.
gebaseerd op epoxy,s of polyesterharsen heeft dit niet een volledige vernetting met het contact oppervlakte. tuurlijk zal het soms of vaker wel werken, maar een cohesie zo als bij solderen heeft het niet.
en gezien de fabrikant zelf ook de rads soldeert zei het dan hard of zacht (meestal zacht ivm dikte materiaal, hardsolderen vereist teveel warmte inbreng) zal het ook een oplossing zijn die de waterkoeling over leeft tijdstechnisch gezien.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Ahtlon Phobya G-Changer 360 V2 nieuw Verkocht 4
Ahtlon [REFUSED] Phobya G-Changer 360 V2 nieuw Verkocht 0
L [IN-ACTIVE] Phobya G-Changer 280 + 2x 140mm Sharkoon system fan (Power) Verkocht 0
ChillPascal [VERKOCHT] 3x Corsair SP's & Phobya G-Changer 120mm Verkocht 9
Luculenus XSPC RX480 vs Phobya G-Changer 560 Advies Waterkoeling Setup 2
Thierry Phobya G-Changer radiatoren HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
john Phobya Plexi Shroud 120x120x20mm HighFlow Computer Cooling Shop 2
Limecat Phobya Screw UNC 6-32 x 5 Cross-Slotted Black Nickel (4pcs) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
M Phobya Xtreme 200 - 85mm V.2 - Full Copper met wat accessoires HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
bundymania Phobya Touch 630 Fan Controller [deutsch] HighFlow Product Reviews 5
Sw333t Phobya LED-Flexlight HighDensity 120cm RGB 72x SMD LEDs HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
volcom phobya extension 3 pin 30 cm UV Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Besje Phobya Touch 6 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
H Phobya radiator standaard + EK 480 rad Waterkoeling 2
H Phobya Plexi Shroud 120x120x20mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
V Phobya rad grill HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Stephan---pro Phobya 60cm warm wit led strip HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
chicken Phobya 140x140x20mm Fan / Radiator Shroud - Plexi HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
R Phobya WaCoolT Cube 1 Medium Watercase Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
W fan kabels: Phobya Y-Cable 3Pin Molex to (4x EN 6x) 3Pin Molex 60cm - black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Das Experiment Phobya LED-Flexlight 30cm UV HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
F [VERKOCHT] EK 240rad, EK CPU 1155 block, Phobya pomp, Fittingen 1/4. Verkocht 6
webdesigner Iemand persoonlijke ervaringen met de Phobya extreme quad 480 rad ?? Waterkoeling 6
volcom Phobya sata power extension 30cm black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
B Alphacool NexXxoS Pro II Radiator Rev. 2 & Phobya Balancer 450 silver nickel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
B Aansluitingen bij Phobya Balancer 250 Reservoir? Waterkoeling 1
Stephan---pro Phobya flexlight 500cm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Thierry Phobya 200mm rad fan adapter HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Thierry Phobya rad wallmount HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Zwelgje Phobya Screw DIN 912 M4 x 50mm Hexagon Socket (4 Pack) - Black Nickel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
alain-s PHOBYA Fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Harjo Phobya Extreme quad 480 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
L Phobya Gchanger 280 in Cosmos 1000? Cases en Modding 3
Sw333t [VERKOCHT] 3 x Phobya Nano-G 12 Silent Waterproof 1500rpm Multioption 120mm RED/BLACK Verkocht 8
l3p [VERKOCHT] 3x Phobya Nano-G 120mm + toebehoren Verkocht 4
Sw333t Phobya Front panels HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
vincent Phobya - Silent Waterproof 700 RPM Fan - G-Silent 18 - Red LED HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
C [User-Review] Phobya G-Silent 18 700rpm RedLed im Cartago´s Review HighFlow Product Reviews 3
M5rvii Phobya / MagiCool XTREME NOVA 1080 Radiator HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
bundymania [Bundymania User Review] English Version: Mora 2 / Mora 3 / Phobya Nova 1080 ! HighFlow Product Reviews 6
J phobya extreme 200 Waterkoeling 11
Y Phobya schakelaars HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
L Phobya extender en Led HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
1 Diverse Phobya spullen? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Impulse Phobya Nano-G12 fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
vincent Phobya RAM cooler HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
coolfris Phobya CPU waterkoelblok S775 HighFlow Product Reviews 16
Freddy Wie wilt de "Phobya CPU 775" reviewen? HighFlow Product Reviews 47
vincent Phobya CPU Block: Alweer een nieuw koelblok? Waterkoeling 4
bundymania REVIEW: Radiator Comparison - TFC X-Changer 480 Quad Radi <-> Mora 2 Pro HighFlow Product Reviews 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan