NZXT Junior Member 15 maart 2010 #1 Dit jaar zal NZXT "The Party 8" gaan sponsoren met de onderstaande hardware: 4 x NZXT Adamas Silver 3 x NZXT Adamas Black 1 x NZXT KHAOS !!! Hopelijk wint een HighFlow member onze kast :041:
Dit jaar zal NZXT "The Party 8" gaan sponsoren met de onderstaande hardware: 4 x NZXT Adamas Silver 3 x NZXT Adamas Black 1 x NZXT KHAOS !!! Hopelijk wint een HighFlow member onze kast :041:
stn . 15 maart 2010 #2 Weetje ook bij welke compo's deze te winnen zijn? Ik doe zelf waarschijnlijk mee met de Counterstrike source compo.
Weetje ook bij welke compo's deze te winnen zijn? Ik doe zelf waarschijnlijk mee met de Counterstrike source compo.
Wouter Forum Bitch. I got the power!!! 15 maart 2010 #3 Heb je toevallig ook plaatjes/links van de spullen die jullie gesponsord hebt?
Slader prof klikker 15 maart 2010 #4 ik denk dat een highflow member nog best leuke dingen met die kast kan doen als die het wilt btw pic voor de liefhebber:
ik denk dat een highflow member nog best leuke dingen met die kast kan doen als die het wilt btw pic voor de liefhebber:
Wouter Forum Bitch. I got the power!!! 15 maart 2010 #5 Dat is zeker een mooie kast. Nou nog weten met welk spel je die kan winnen
NZXT Junior Member 15 maart 2010 #6 En niet te vergeten de NZXT Adamas:023: We weten nog niet voor welke compo onze producten worden gebruikt. Zodra er meer info is, zal ik het hier posten. Iig veel succes met het winnen van onze producten! Bijlagen adamas black photo.jpg 22,9 KB · Weergaven: 6 27.jpg 43,5 KB · Weergaven: 7
En niet te vergeten de NZXT Adamas:023: We weten nog niet voor welke compo onze producten worden gebruikt. Zodra er meer info is, zal ik het hier posten. Iig veel succes met het winnen van onze producten!
MrGiorgio De Planner 16 maart 2010 #8 Voor jou is het te hopen dat de Khaos de hoofdprijs is bij de moddingcompo. :112: Leuke prijzen hoor. Nice.
Voor jou is het te hopen dat de Khaos de hoofdprijs is bij de moddingcompo. :112: Leuke prijzen hoor. Nice.