Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
NVIDIA gForce SLI met verschillende kaarten mogelijk?
ik heb een Gforce 280 GTX videokaart en nu is mijn vraag of ik er zomaar een tweede (geforce 210) naast kan zetten voor meerdere beeldschermen. ik wil namelijk een 3de aan sluiten
naw i will alleen dat ik een 3de en vierde scherm aan kan. als ik nog een 280 er in moet goeien ben ik 200 voor e kaart kwijt en nog meer om een 1000w voeding te kopen
naw i will alleen dat ik een 3de en vierde scherm aan kan. als ik nog een 280 er in moet goeien ben ik 200 voor e kaart kwijt en nog meer om een 1000w voeding te kopen
ik probeer her gewoon. een 210 is 39 eurie...niet duur en anders heb ik een mooie reserve kaartje..het enige is mijn voeding. ik heb een 630 W voeding, ik weet niet hoeveel een 210 vraagt. heb ik genoeg aan mijn huidige voeding? ik hb een 280 GTX, nForce 780I en een Q6700. mijn PCI stekkers zijn op van mijn voeding maar ik heb nog een verloopje van 2 X 4 pins molex naar 6 PCI
het hoeft niet veel te trekken, ik gebruik mijn 280 voor mijn 22" scherm en voor te gamen. he enige wat hij moet trekken is een 17" beeldscherm, waarop MSN en EI te zien is...mijn modo is een EVGA Nforce 780I:
DDR2
3 X 16 SLI
het hoeft niet veel te trekken, ik gebruik mijn 280 voor mijn 22" scherm en voor te gamen. he enige wat hij moet trekken is een 17" beeldscherm, waarop MSN en EI te zien is...mijn modo is een EVGA Nforce 780I:
DDR2
3 X 16 SLI
op die ik neem zit een kleine fan maar to...het zal er wel grappig uit zien, een uber grote 280 naast een 210...nog een vraagje...(jullie komen niet so makelijk van mij af!) OS, moet ik die op nieuw instaleren of is het alleen de drivers die ik moet instaleren?
dat is wat ik gehoort heb...anyways iik ga een 220 kopen, omdat daar al HDMI inzit...dus geen rare verlopen naar mijn TV scherm...en hij is wat beter...dan zal ik wel zien of het kan
dat moet absoluut geen probleem zijn, zolang je geen sli of physx dedicated op die kaart wilt zetten, hybrit sli is een mogelijkheid alleen werkt niet zuiver. Maar gewoon ernaast draaien als 2de losse kaart moet absoluut geen punt zijn