Sw333t
I Love my NUC
Zoals al velen weten, geraakt een build bij mij nooit af vanwege de zeer frequente hardware veranderingen. Deze zal dan ook niet anders zijn vrees ik. Het wordt overigens een slow build, ze love) zal niet klaar zijn met een maand of 6.
De reden dat ik weer gekozen heb voor een andere setup is vrij simpel, ik kwam USB poorten te kort en heb nogal nare ervaringen met usb-hubs. Vandaar dat een ITX moederbord geen goede optie was.
Een ander moederbord moest er dus komen en dit werd na wat uitzoekwerk een MSI FM2-A75MA-E35 (een mATX bordje). Hier komt een AMD A10-5800K op (whut, Mark weer terug naar AMD... ja dus ). Tevens maar eens gekozen voor een Corsair ram setje, in totaal 8gb, low profile en mooi zwart (had eigenlijk de blauwe moeten bestellen, maar iets fout gegaan tijdens bestellen, misschien spuit ik ze zelf nog wel blauw).
De behuizing echter, dit blijft de Cooler Master Elite 120 Advanced. Inmiddels staat een nieuwe ook in de gang mooi te wezen. De huidige is niet te hergebruiken aangezien die een rage bui heeft meegemaakt en in de weg stond.
Een ITX behuizing dus, gaat nog leuk worden (mATX in ITX). Vertrouwend op 3x meten met de duimstok moet het passen. In deze build zal geen losse gpu komen (de onboard Radeon HD7660D is sterk genoeg).
Wat de plannen verder zijn, dat laat ik nog in het midden. Zal vanzelf wel duidelijk worden.
Stay tuned... or not.
Speciale credits voor L3p voor het meedenken aan de naam.
Laatst bewerkt: