• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Never Ending

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sw333t

I Love my NUC
ne4.png


Zoals al velen weten, geraakt een build bij mij nooit af vanwege de zeer frequente hardware veranderingen. Deze zal dan ook niet anders zijn vrees ik. Het wordt overigens een slow build, ze :)love) zal niet klaar zijn met een maand of 6.

De reden dat ik weer gekozen heb voor een andere setup is vrij simpel, ik kwam USB poorten te kort en heb nogal nare ervaringen met usb-hubs. Vandaar dat een ITX moederbord geen goede optie was.

Een ander moederbord moest er dus komen en dit werd na wat uitzoekwerk een MSI FM2-A75MA-E35 (een mATX bordje). Hier komt een AMD A10-5800K op (whut, Mark weer terug naar AMD... ja dus :sarc:). Tevens maar eens gekozen voor een Corsair ram setje, in totaal 8gb, low profile en mooi zwart (had eigenlijk de blauwe moeten bestellen, maar iets fout gegaan tijdens bestellen, misschien spuit ik ze zelf nog wel blauw).

De behuizing echter, dit blijft de Cooler Master Elite 120 Advanced. Inmiddels staat een nieuwe ook in de gang mooi te wezen. De huidige is niet te hergebruiken aangezien die een rage bui heeft meegemaakt en in de weg stond.

Een ITX behuizing dus, gaat nog leuk worden (mATX in ITX). Vertrouwend op 3x meten met de duimstok moet het passen. In deze build zal geen losse gpu komen (de onboard Radeon HD7660D is sterk genoeg).

Wat de plannen verder zijn, dat laat ik nog in het midden. Zal vanzelf wel duidelijk worden.

Stay tuned... or not.

Speciale credits voor L3p voor het meedenken aan de naam.
 
Laatst bewerkt:
wat een toepasselijke titel :sarc:
Veel succes weer en niet vergeten je oude case te houden voor tijden ragebuien, moet de nieuwe 't niet ontgelden ;)
 
wwwicked is nog veranderlijker dan het weer.

Nu het weer met wwwicked: "Het wordt vandaag, regenachtig, uuu, zonneschijn, nee, hagel, ja hagel met sneeuw, nee, zon veel zon met regenbogen of toch maar harde wind, uuh of was het mist? Nee toch regen, met ijzel."

volgje
 
Zo, de ongemodde case maar eens uitgepakt:

01.jpg


Eerst voor mezelf wat plannen op papier zetten, plus wat malle malletjes maken.
 
Veel plezier weer Mark!
Voor de andere lezers, de naam kwam ik op zodat Mark toch een buildlog kan hebben om af en toe wat te laten zien en toch steeds kan veranderen :)
Dan hoeft er geen gezeur te komen over veranderende hardware... je weet (juist niet) wat je kan verwachten als je dit buildlog volgt.
En ik volg ..:)
 
Tevens maar eens gekozen voor een Corsair ram setje, in totaal 8gb, low profile en mooi zwart (had eigenlijk de blauwe moeten bestellen, maar iets fout gegaan tijdens bestellen, misschien spuit ik ze zelf nog wel blauw).
Gelukkig behoort Peter (L3p) tot de vriendenkring en had hij de beschikking over dezelfde modules in het blauw. Een trade werd al gauw beklonken en verwacht de blauwe latjes morgen in de pc te kunnen rammen.

Gebroederlijk naast elkaar:

05.jpg

Met dank aan Peter voor het maken van de foto.

Kreeg vandaag ook nog een pakket binnen van Sir Serial, met daarin de benodigde donor parts voor het mATX gedeelte van de case:

02.jpg


Er zal zeker nog heel wat gedremeld moeten worden, als je ziet hoe groot die panelen zijn in vergelijking met de case:

03.jpg


Verder komt er nog een Cooler Master Silent Pro M2 420W deze kant op, met dank aan Marco van Cooler Master (je bent top Bob).
 
Oeh!!! Ben benieuwd wat je hiervan gaat maken!!!
Altijd leuk om mods van je te volgen..!!
Maak er wat moois van.!

En Peter.! Complimenten voor de Build naam :) echt appart
 
Banner ook aangepast, wederom na een tip van Peter :sarc: (wat zou ik zonder jou moeten man). Het lijf van de hond maakte de banner te druk en de naam viel niet zo op. Back to simplistic.

Oud versus nieuw:

ne.png

Oud

ne2.png

Nieuw
 
Je hebt alleen per ongeluk zijn bolle oogkas er af gesneden.... en vond het vroeger nog wel zo'n lief ding :( :p
 
Ben aan het volgen Mark als je wat nodig hebt zie ik het wel verschijnen bij gez. ofzo hihi.


Sent from my Sony Tablet S using Tapatalk 2
 
Ziet mooi uit, maar is dat al in de elite, of is dat een andere case?
Is een tijdelijke case, aangezien de pc wel dagelijks gebruikt wordt. Case waar de boel nu in zit is een Cooler Master Silencio 550 (Ja, ik ben een True Addict :p).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Fuwa Fuwa [2011] Justin Bieber; Never say never! Films / Movies 14

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan