• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Never Ending

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, de metalen delen te lijf gegaan met dremel en dikke peer. Dit is nu nog over gebleven:

06.jpg


07.jpg


Had geen zin om alles af te plakken, vandaar de beschadigingen. Maar moet toch nog een nieuw laagje paint krijgen ivm kleurverschil met de case.
 
En hoppetee:

08.jpg


09.jpg


10.jpg


Afwerkingsscore: Een 1 voor de moeite. Voor die andere 6 of 7 punten... stay tuned.

11.jpg


Gleufjes erin voor de USB en Audio kabel.

12.jpg


Simpele bevestiging met M3 inbusjes en een lading moeren.
 
niet het een of het ander, ik zie progressie in je vooruit denkende geest haha :D!

usb en geluidspoort holes *check!
 
En natuurlijk past het net niet. Weet toch zeker dat ik dat 3x nagemeten had:

13.jpg


Zoekt schetsen op en ziet al dat in de schetsen die fan houders voorin al verwijderd waren, dus nu past het wel:

14.jpg


En nu snel weer alles opruimen, wordt een druk non-mod weekend.

Plaatsing is nog niet zeker, mss dat ik het binnenwerk (wat kleiner is) plaats onder de schuine zijde. Het is nogal krapjes.

Voor een volgende keer:

15.jpg


Die balk zit in de weg, maar aangezien het een balk is die erg belangrijk is voor de stevigheid van de case moet ik hier nog goed over nadenken. Of ik moet de achterplaat steviger maken dmv U-profielen, of de balk zelf wordt verlegd.
 
Ik heb meerdere ideeën erover, alleen welke ik precies ga gebruiken weet ik nog niet:

16.png


Ik neig meer naar de eerste of tweede.
 
ik zou dan voor 2 gaan en dan plexiglas erop
Komt nog een kap overheen, maar het window hierin zal een stuk doorlopen vanaf zijkant naar top (zodat het mobo vrijwel geheel zichtbaar is). Moet alleen nog kijken naar een goede en strakke buigmethode.
 
Wel leuk idee zo, je moet er maar opkomen. ;)

Ik zou denk ik ook voor 2 gaan, is wat sterker lijkt me, vaste afstand en verbonden met beide tegenoverliggende zijden... stabiel tegen torsie. Maar het is ook wel afhankelijk wat je nog wilt maken op de top van de kast, fannetje, plexi, bevestiging... ik roep maar wat, dan kan die rechtse balk misschien in de weg zitten.


BTW, leuke vriendin heb je daar. :p
 
Geen idee. Dit wordt voor mij de eerste keer dat ik het ga gebruiken. Wat me wel opvalt is dat de dekking beter is dan bij sleeve. Of ik zonder heatshrink ga gebruiken of niet weet ik nog niet.
 
Ik krijg alleen met geen mogelijkheid die paracord strak in de connector (zoals de cpu 4-pins). Ga daar dus waarschijnlijk wel een krimpkousje overheen doen.

CIMG6522.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Fuwa Fuwa [2011] Justin Bieber; Never say never! Films / Movies 14

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan