• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Never Ending

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm ik kreeg het met gemak erin, je moet de paracord zo warm maken dat het smeltende is en dan tussen je vingers rollen :)

Dat heb ik ook gedaan, die meuk zit al ingebrand in mn vingers ;). Maar denk dat het ook komt omdat ik de pins niet losgehaald heb. Ik heb het nu via het binnenwerk gedaan, aangezien de kabels ook 20 centimeter ingekort zijn. Probeer het straks nog wat strakker te krijgen.

Eerst zo de 24-pins (zucht).

Dan ga ik voor easy en ros er krimpkous omheen of ga uren kutten met een tandenstoker en pincet.

Denk toch het laatste :sarc:. Het is toch een Never Ending build, dus tijd zat.

heb je zo een meerdelige schroeverdraaier setje?

oftewel horlogeschroevendraaiertjes?

CIMG4582.jpg

Dat schroevendraaietje komt uit zo een setje van freddy, daar maak ik alle pins mee los :) topje met tang zeer licht buigen (gaat snel) en dan gewoon per kant 1 keer induwen :)

Met krimpkous er omheen lukt het me ook wel, maar ik wil juist van die krimpkous af ;). Het gaat me wel lukken, alleen begint het hier nu flink donker te worden (plaatseljke wolkbreuk ofzo).

Waar ben je toch mee bezig :p
Volgens mij 1 verkeerd rukje en hij zit weer los.
Of heb je nu de pin er echt uit gehad?

Waar ben je toch mee bezig :p
Volgens mij 1 verkeerd rukje en hij zit weer los.
Of heb je nu de pin er echt uit gehad?
Nee, de pin is er niet uitgeweest. Zie post 42. Ga ook echt niet proberen om die pins los te halen, het zit goed zo. Niet verkeerd eraan trekken dus.

Ah, zie nu waar ik de mist in ben gegaan. Die 4-pin laat ik voor wat hij is, heb in de connector gekeken, maar kon niet goed zien waar de weerhaakjes zitten.

De 24-pins zal ik wel volgens het fimpje gaan doen, mits die pins mee willen werken.

Audio aansluitingen in het front komen te vervallen, net als de USB3 aansluiting. De gaten voor audio zijn dichtgesmeerd, moet nog geschuurd worden en eventueel nog een keer gevuld worden.

Het gat van de USB3 poort is wat groter gemaakt en heeft nu voldoende ruimte voor de schakelaar van de verlichting (lekker oldskool wipschakelaartje):

17.jpg

18.jpg

De tekst net onder de schakelaar wordt natuurlijk nog wel netjes weggewerkt.

Er zullen nog wel meer zaken gaan vervallen in het front, maar ik denk dat ik beter kan zeggen wat er wel blijft zitten :sarc::

Power knop en 2x USB2 aansluitingen.

That's it :p.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Fuwa Fuwa [2011] Justin Bieber; Never say never! Films / Movies 14

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan