Joren New member 3 februari 2009 #1 hey, ik ben op zoek naar wat goedkopere heatsinks voor mijn videokaart. 20 euro vindt ik een beetje te veel. dus kunnen jullie deze leveren ? ik zou er heel blij mee zijn want mn chippies liggen nu nog bloot. mvg, Joren
hey, ik ben op zoek naar wat goedkopere heatsinks voor mijn videokaart. 20 euro vindt ik een beetje te veel. dus kunnen jullie deze leveren ? ik zou er heel blij mee zijn want mn chippies liggen nu nog bloot. mvg, Joren
dopestuff Moderator Forumleiding 3 februari 2009 #2 ik weet niet wat voor kaart je hebt maar vergeet je niet ook je mofsets te koelen??
Joren New member 3 februari 2009 #3 ik heb een club3d 9800gtx, en de mosfets zit al een zwart koelblokje op. ik wil een universeel wk blokje kopen, maar wil ook graag mem heatsinks. hij komt al uit de fabriek zonder mem heatsinks, dus het kan ook zonder. alleen heb ik ze er liever wel op, dat snappen jullie natuurlijk wel .
ik heb een club3d 9800gtx, en de mosfets zit al een zwart koelblokje op. ik wil een universeel wk blokje kopen, maar wil ook graag mem heatsinks. hij komt al uit de fabriek zonder mem heatsinks, dus het kan ook zonder. alleen heb ik ze er liever wel op, dat snappen jullie natuurlijk wel .
Joren New member 3 februari 2009 #6 gezien maar wel een beetje duur. mag dicht, ik kan al wat via source krijgen