• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

mem heatsinks

Joren

New member
hey,

ik ben op zoek naar wat goedkopere heatsinks voor mijn videokaart. 20 euro vindt ik een beetje te veel. dus kunnen jullie deze leveren ?:)
ik zou er heel blij mee zijn want mn chippies liggen nu nog bloot.

mvg,

Joren
 
ik heb een club3d 9800gtx, en de mosfets zit al een zwart koelblokje op. ik wil een universeel wk blokje kopen, maar wil ook graag mem heatsinks.

hij komt al uit de fabriek zonder mem heatsinks, dus het kan ook zonder. alleen heb ik ze er liever wel op, dat snappen jullie natuurlijk wel . :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
reclamations cpu, mem of mobo probleem Problemen & Oplossingen 3
Zwelgje Mem timing niet corect met xmp profiel Problemen & Oplossingen 4
eknaap Advies Waterkoeling: 965BE, HD6950, GTX260 (216), MEM, NB en SB Advies Waterkoeling Setup 27
LightStar [IN-ACTIVE] Mobo - CPU - MEM - Case Verkocht 7
Harjo Mem Kingston Hyper X 2250 Gesloten 1
JeanPaul [IN-ACTIVE] gpu's/ mem Verkocht 6
Lqd [REFUSED] CPU + Cooler, Mobo + Cooler, Mem + Cooler, GPU + Cooler +res +fittingen Verkocht 11
soppy [INACTIVE] triple ch mem Gevonden 8
K MEM koelen, 8 geheugen modules Overige Koeling 30
R mem cooling Overige Koeling 2
R msi 4870x2 watergekoeld mem te heet ? Waterkoeling 18
Joren corsair ddr2 1066 mem HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
vincent aquacomputer mem block. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
P Overclock i7 940 - Asus P6t Deluxe - Mushkin MEM Overclocking 7
X 60MM Fans, o.a. voor Corsair Dominator MEM cooler HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
M mosfet heatsinks van een Asus ROG Maximus VIII gene z170 moederbord gebroken Overige Koeling 5
I Swiftech HD7950-HS / HD7970-HS Heatsinks? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Thierry Swiftech MWC80 en GTX275 P897 heatsinks HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
W Heatsinks mosfets Waterkoeling 3
Craven sapphire 4870 heatsinks? Overige Koeling 4
maomanna heatsinks NB en SB Overige Koeling 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan