WiSK
Member
XD..ja weet ik veel, zie daar een potje staan weet ik veel dat dat de verf is.
Maar... iedereen kent toch Dylon ... hoe verf je anders je nylonkousen? :eusa_shifty: :S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
XD..ja weet ik veel, zie daar een potje staan weet ik veel dat dat de verf is.
Misschien kan je de tube die van je T-splitsing naar de radiator loopt een klein stukje inkorten om de knik wat natuurlijker te laten verlopen. En hou je er rekening mee dat je 660Ti nu nauwelijk skoeling heeft op de VRM's?
Heb 'm op dit moment ook passief gekoeld de VRM's na een ruim half jaar draaien ngo geen problemen gehad. Onderload kan ik de heatsink in ieder geval nog aanraken, goed heet maar niet zodanig dat ik het niet kan aanraken. De VRM's worden al warm met de referentie koeler omdat deze doorleuk de warme lucht van de GPU eroverheen laat blazen. Of warmen ze zodanig op bij jou dat je ze niet eens meer kan aanraken?De rad naar CPU heeft een knik omdat die E1000 meedraaide toen ik de compressie deel van fitting plaatste en ik had hem niet goed vast. Lengte is wel goed op zich. Maar ik had intussen toch alles weer uit elkaar gehaalt omdat ik niet blij ben met de verbinding GPU naar rad.
Ben nog niet uit wat ik ga doen met de RAM die onder de koelblok zit en inderdaad kan ik de VRM heatsink niet langdurig passief laten werken. Waarschijnlijk zal ik wat mesh moeten buigen om een soort shroud te maken en dan een fan monteren (misschien is de originele fan van de 660ti nog te gebruiken).
Heb 'm op dit moment ook passief gekoeld de VRM's na een ruim half jaar draaien ngo geen problemen gehad. Onderload kan ik de heatsink in ieder geval nog aanraken, goed heet maar niet zodanig dat ik het niet kan aanraken. De VRM's worden al warm met de referentie koeler omdat deze doorleuk de warme lucht van de GPU eroverheen laat blazen. Of warmen ze zodanig op bij jou dat je ze niet eens meer kan aanraken?
Zie je de zaagsnedes nog goed in de hoeken?
seconden lijm is geen goede lijm voor buisjes, breekt gegarandeerd, gebruik van die acrylic gleu moet je met een naald toedienen
Onderwerp starter | Titel | Forum | Reacties | Datum |
---|---|---|---|---|
[Gezocht] Silverstone Fortress FT03-MINI Zilver (liefst inclusief passende voeding) | Gevonden | 0 | ||
[VERKOCHT] Silverstone FT03 Titanium | Verkocht | 33 | ||
FT03 Supra Edition | Gallery & Build Logs | 36 |