• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lori Lemaris (FT03-mini CPU+GPU)

Foto's!!!!!!!

Bij de eerste poging was de oven te heet.
ll-superglue-2.jpg

75C voor twee uur, dan een uur af laten koelen. Je ziet wel een laagje wat troebel is...
ll-superglue-3.jpg

... maar dat kon ik met een tandenstoker weg krabben.
ll-superglue-5.jpg

En deze voor Kenny. Ik ben niet zo gespierd maar ik kreeg hem zo niet los.
ll-superglue-4.jpg

Ik heb ook een beetje lek test gedaan door mn duim over een einde te drukken, en in de andere opening te blazen.

Verder ook nette bouw uiteraard :) En sleeving ;) top!

Dank u wel!
 
Je kunt het net niet zien, maar het linker stukje buis is 1mm dichterbij als het rechter stukje buis. Dus moet nog een stukje tussen om een ​​stap te maken van 0,5 mm.

ll-crystal-link-1.jpg

Alle drie stukken werden vlak geschuurd met P280, dan P600.

ll-crystal-link-2.jpg

Ik las dat secondelijm niet kleeft aan Teflon. En inderdaad! Dat maakte het makkelijk om het tussenstukje te voorzien van lijm. In de eerste foto is het linker fitting een rotary, dus die draaide ik even weg, lijm erop, draai terug.

Maar hoe krijg ik dat spul nu in de oven?

:112:
 
Alles afgevlakt, ook van binnen met stukje schuurpapier om een potlood heen gewikkeld.

ll-crystal-link-5.jpg

Met P600 nat schuren was het nog iets te troebel. Misschien met P800 had ik het wel helder gekregen. (Sorry geen foto.)

Dus in mijn wijsheid heb ik secondelijm gebruikt als lak. Haha. Is nu helder maar dat lijm heeft alles hobbelig gemaakt.

ll-crystal-link-8.jpg

Ik zou wat P800 kunnen kopen en alles weer netjes vlak maken. Daar kom ik later op terug maar ben het nu ff zat :)

Behalve dat het ongelooflijk lelijk is geworden, is experiment gelukt: buisje past precies waar ik hem hebben wil, is waterdicht en het temperen heeft het sterk genoeg gemaakt.
 
Opening gemaakt voor frontpanel en audio kabels

ll-drilling-1.jpg

Nog een opening voor fillport en usb3

ll-drilling-2.jpg

Voor dat echt modding gevoel: ga vooral boren en vijlen met moederbord en grafische kaart nog geïnstalleerd.

ll-drilling-3.jpg

Boor ging tot 20mm, fillport is 24mm ...

ll-drilling-4.jpg

... waardoor paar krasjes van mn slechte vijl beheersing

ll-drilling-5.jpg

Zo is ie klaar

ll-drilling-6.jpg
 
Zit nog wel met best wat lucht in de loop (in rad eigenlijk). Met pomp op 30% merk ik niets van. Pas bij 60% zie ik belletjes in de slangen. T-line is maar 64mm lang inclusief fillport en kan hem niet echt mee draaien. Heb de laatste dagen van alles gemeten met het idee om misschien toch een res ergens te kunnen plaatsen, maar ik kom er niet uit.
 
Baas! :D Hoe staat het totaal er nu bij?

Ik moet de ATX24 opnieuw sleeven want het was 5-10mm te lang, en de PCIe kabel was te kort dus die moet ook opnieuw. Als ik klaar ben post ik een foto.

Ik heb ook wat Dupont pins en connectors besteld om de audio, front panel en USB3 cables in te korten. Maar het is Chinees Nieuw Jaar dus bestelling kan ff duren.

En verder ben ik bezig verschillende 140mm fans te testen. Probleem is dat de P8Z77-I headers allebei PWM zijn, maar echt stille 140mm PWM fans zijn er niet.
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan