Mocht er iemand interesse hebben in de kast dan is ie te koop.
Ik heb er eergisteren wat
vloeistof in geknoeid tijdens het bijvullen. De bovenste
slang van de bijvuldop was opeens los en daardoor is en water over de DVD speler (en daaronder) heen gekomen. Het meeste water liep er trouwens gewoon via het zijpaneel uit. De PC deed het daarna nog gewoon, maar ging opeens, terwijl hij aanstond, zomaar uit en ik krijg hem ook niet meer aan de praat. Voedingslampje brand en hij geeft een klein teken van leven als ik de aan en uit schakelaar indruk, maar verder als dat doet ie weinig. Waarschijnlijk zit er ergens kortsluiting door het water, maar ik kom er niet zo snel achter waar dat zit. Ik heb al het een en ander losgekoppeld, maar het mag niet baten.
Hij mag weg voor een mooi prijsje. Kast zit nog geen krasje op en alles aan de binnenzijde is ook nog is staat van nieuw. Er zit undertussen wel een zwaardere voeding in (CoolerMaster 1000watt) om de twee videokaarten van genoeg stroom te kunnen voorzien. De videokaarten zijn 2 x 8800 Ultra en naatuurlijk voorzien van waterblokken. Hij heeft ondertussen ook een andere fancontroller de Sunbeam Rheobus-Extreme.
Hij is ondertussen ook voorzien van een zijpaneel met plexiglass erin. Origineel
Lian Li natuurlijk. Het glas zit nomaal aan de buitenkant, maar bij mij zit hij nu aan de binnenkant vast. Ziet er zeer mooi uit. Ik dacht zo uit m'n hoofd dat het de W-75BT is.
Voor de rest is alles nog hetzelfde zoals op de foto's.
Mocht er interesse voor zijn. De kast gaat compleet weg behalve de HD's.
Ik weet de inhoud is niet heel up to date, maar ik weet de kast zelf is
'one of a kind' en kan een mooi bouwproject worden. Met een beetje mazzel kan je de oorzaak snel ontdekken en doet alles het nog gewoon.
Heeft er iemand serieuze interesse dan kan ik altijd nog wat foto's opsturen.