• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[KLAAR]Cable Mod Cosmos 1000

ja zat te denken dat stuk ACryan dat ik over heb aan de binnenzijde ofzo. ik kan ook een window in een window maken. dat lijkt mij wel erg vet!

hier dezelfde vorm maar dan kleiner pak m beet 4cm van alle zijde af. UV plexi zagen.
stukje afdremelen en erin hangen. vastmaken met M5 bouten.

dit is trouwens M4. moeten ze niet groter?

Ik zou die boutjes niet groter doen. vind ze goed zo :)
maar eventjes over dat "window in window" wat je net zij, dan kan je helemaal niet meer naar binnenkijken. Dan heb je 3 randen ( of 2?? ).
of was dat eerst je bedoeling niet ?

ik hoop hem volgende week maandag af te hebben.
dit weekend zit ik in antwerpen lekker te chillen in een hotelletje. dus geen moddingtime.
woensdag wellicht nog wat tijd om de bars af te spuiten en uit te laten harden.
andere zijpaneel schuren en primeren. voordat ik ga slapen nog hoogglans erover en dan is hij wat mij betreft voor 95% af.

ik kan hem tot 99% afmaken. 100% zijn die witte fans, maar dat is wachten tot salaris er is :p

Ik zat mijn kop te breken over de foto, want normaal gesproken is de mobo aan de linker kant.
Dacht dat je de hele kast omgekeerd had gemaakt ofzo.
Maar toen zag ik de numpad van jouw toetsenbord, die is ook aan de verkeerde kant!
Dus de foto is gewoon gekeerd lol :D

Of de links naar de updates in de TS zetten.

Maomanna: houdt die zilvere verf een beetje? ik heb dat wel eens geprobeerd maar als je het ook maar 1x aanraakte zaten er gelijk zwarte vingerafdrukken op, en de verf viel van het object af als je er naar keek :p.

ik weet nog niet hoe het uitgepakt is, ik heb er 2 dagen niet naar durven kijken :D

Als ik vanmiddag thuis ben van stage, dan zal ik eens kijken *als ik durf*

zwarte vingerafdrukken?
dan moet je eerst je handen wassen :p

ik weet nog niet hoe het uitgepakt is, ik heb er 2 dagen niet naar durven kijken :D

Als ik vanmiddag thuis ben van stage, dan zal ik eens kijken *als ik durf*

zwarte vingerafdrukken?
dan moet je eerst je handen wassen :p

grappenmaker, dat heb je bij de chroomverf die ik gebruikt had. Daarom vroeg ik me ook af of het bij jou niet zo is dan kan ik hetzelfde merk verf halen ;).

ik zal het je vanmiddag rond 17:00uur laten weten.
toen mijn verf nog nat was, had ik daar inderdaad wel last van.
weet niet hoe het is als hij droog is.

mja, het was op gevoel droog, maar nog niet uitgehard.als ik er echt in kneep kwamen mijn vingerafdrukken erin. ik denk dat wanneer het goed uitgehard is en eventueel een laklaag erover heb gedaan, die ook laten uitharden, dat hij dan wel vingrerafdrukvrij is.

Laatst bewerkt:
ze zijn in iedergeval muisstil!!!
airflow is er ook naar. maar met 7 van die krengen, creeer je wel voldoende airflow.

update:

ik haal dat zilvere eraf, wat een rommel is dat. ik ga ze denk ik mooi hamerslag blauw spuiten.
het zilvere, eenmaal vassthouden en je hand staat erin. zelfs na 3 dagen uitharden in goede omstandigheden. van de week de zilvere laag eraf schrapen, schuren, primer en blauwe verf.

Laatst bewerkt:
Het effect van 4 UV lampen
picture1wd0.jpg

picture2nw9.jpg

Ben toch maar aan de dualscreen gegaan
picture3oq5.jpg

picture4iv3.jpg

Ziet er stijlvol uit, window is precies groot genoeg om alles te zien wat boeiend is :).

De randjes van het plexi zien er ook netjes uit, misschien kan je nog wat uv blauw plexi voor de videokaart koeler maken? dan is alles in 1 kleur :D.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
C kant en klaar set Advies Waterkoeling Setup 8
V zijn we al klaar voor de X58 Hardware & Software 2
D Watertoevoeging ipv kant-en-klaar HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
R CableMod RT-Series ModFlex Classic Cable Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
TinusB CableMod RT-Series PRO ModFlex Cable Kit for ASUS and Seasonic – BLACK / SILVER HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Robin Cable comb Cases en Modding 2
Jason CableMod PCI-e 4.0 Riser Cable & Vertical PCI-e Bracket HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason CableMod Aztec Cable Box - Rood of Zwart HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li Strimer Plus Triple 8-Pin RGB PCIe VGA Cable + Remote HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
T Corsair PSU naar SATA Power cable gezocht. Cases en Modding 1
Hightower Lian Li UF-EX Device Cable Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
Jason CableMod PRO Bridged Cable Comb Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason CableMod Cable Box - AZTEC HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Bl4ckj4ck666 Cable management, zelf kabels maken, wat heb ik nodig Cases en Modding 16
A Fan problemen met EK-Cable Splitter 4-Fan PWM extender Problemen & Oplossingen 13
D Zelf cable sleeven en nog wat andere kleine vragen Cases en Modding 1
P zelf cable sleeving Cases en Modding 1
Freddy Nieuwe NZXT HUE2 producten, AER RGB 2 fans, Ambient Light, Cable Comb, Underglow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
B LIAN-LI PC-O11 Dynamic (WIT) + bijbehorende riser cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
S PCI-Express PCI-E x16 Extension Cable Riser - Molex Powered - 19cm Hardware & Software 14
Hightower Frontpanel cable kit groen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
TinusB ModSmart 3/4 Inch Cable Tubing Rubber Pass Thru Grommet HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
XenoMorpH internal USB connection cable 25 cm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy Cable Combs voor Cablemod kits (andere kabels met circa 2mm diameter) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Cable Comb Closed / Gesloten (4mm) Type 1, Type 2 en Type 3 :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
H Cable sleeves Cases en Modding 9
gunnie_nl PCI-E Express 4X to 4X Slot Riser Card Adapter Extension Flex Cable HighFlow Webshop 3
F vraag over type (A of B) Li-Heat PCI-E Gen 3.0 Ribbon flexible Riser Cable Cases en Modding 2
K Gpu los van moederbord - PCI Riser Cable Cases en Modding 4
FactoryDefaults Cablemod cable combs HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
TinusB USB 3.0 extension cable blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Skozaa Betreft: Cable Sleeving Cases en Modding 4
alain-s Silverstone CP11B Sata cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Sleeved Cable Kits voor bijna elke PSU en bijna alle kleuren van Cablemod! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
arwin74 E22 cable combes Cases en Modding 5
G Corsair ax760i, cable sleeving Cases en Modding 0
Freddy Cable Combs beschikbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
A Corsair 24-pins sleeved ATX power cable voor RM type voedingen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
B speed reduction cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
lemonade PCI-E Express Riser Flexible Cable / kabel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
W fan kabels: Phobya Y-Cable 3Pin Molex to (4x EN 6x) 3Pin Molex 60cm - black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
H [GESLOTEN] Kabels sleeven / cable sleeving aangeboden voor vieding en overige Verkocht 20
T Mod/Smart 3 Wire Kobra SS Cable Bundler HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
Sw333t NZXT Frontpanel Cable Set 30CM CB-FPAN-SET - Premium Sleeved Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Skydrone Lamptron CCFL Extension Cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Vissa Professional Individually sleeved DC Cable Kit, Type 3 (Generation 2) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 102
S [VERKOCHT] Thermaltake Toughpower 1500W Cable Management Verkocht 1
K 4-pin PWM Male to 3-pin Female Adapter Cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Dustyrick PC Chat Adapter Cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Dustyrick PC Chat Adapter Cable Hardware & Software 6

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan