Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
wel een stuk statischer, te standaard. ik kan er alsnog een vierkant/vierhoek van maken. maar wilde wat anders dan een iedereen-heeft-een-vierkant-raam-in-zijn-pc window
wel een stuk statischer, te standaard. ik kan er alsnog een vierkant/vierhoek van maken. maar wilde wat anders dan een iedereen-heeft-een-vierkant-raam-in-zijn-pc window
Ik zou die boutjes niet groter doen. vind ze goed zo
maar eventjes over dat "window in window" wat je net zij, dan kan je helemaal niet meer naar binnenkijken. Dan heb je 3 randen ( of 2?? ).
of was dat eerst je bedoeling niet ?
ik hoop hem volgende week maandag af te hebben.
dit weekend zit ik in antwerpen lekker te chillen in een hotelletje. dus geen moddingtime.
woensdag wellicht nog wat tijd om de bars af te spuiten en uit te laten harden.
andere zijpaneel schuren en primeren. voordat ik ga slapen nog hoogglans erover en dan is hij wat mij betreft voor 95% af.
ik kan hem tot 99% afmaken. 100% zijn die witte fans, maar dat is wachten tot salaris er is
Ik zat mijn kop te breken over de foto, want normaal gesproken is de mobo aan de linker kant.
Dacht dat je de hele kast omgekeerd had gemaakt ofzo.
Maar toen zag ik de numpad van jouw toetsenbord, die is ook aan de verkeerde kant!
Dus de foto is gewoon gekeerd lol
Maomanna: houdt die zilvere verf een beetje? ik heb dat wel eens geprobeerd maar als je het ook maar 1x aanraakte zaten er gelijk zwarte vingerafdrukken op, en de verf viel van het object af als je er naar keek .
grappenmaker, dat heb je bij de chroomverf die ik gebruikt had. Daarom vroeg ik me ook af of het bij jou niet zo is dan kan ik hetzelfde merk verf halen .
ik zal het je vanmiddag rond 17:00uur laten weten.
toen mijn verf nog nat was, had ik daar inderdaad wel last van.
weet niet hoe het is als hij droog is.
mja, het was op gevoel droog, maar nog niet uitgehard.als ik er echt in kneep kwamen mijn vingerafdrukken erin. ik denk dat wanneer het goed uitgehard is en eventueel een laklaag erover heb gedaan, die ook laten uitharden, dat hij dan wel vingrerafdrukvrij is.
ze zijn in iedergeval muisstil!!!
airflow is er ook naar. maar met 7 van die krengen, creeer je wel voldoende airflow.
update:
ik haal dat zilvere eraf, wat een rommel is dat. ik ga ze denk ik mooi hamerslag blauw spuiten.
het zilvere, eenmaal vassthouden en je hand staat erin. zelfs na 3 dagen uitharden in goede omstandigheden. van de week de zilvere laag eraf schrapen, schuren, primer en blauwe verf.