Update na 5 jaar ^^:
Uiteindelijk door omstandigheden een stuk uitgesteld, maar nu toch mee bezig.
Het idee voor een download systeem dat aan staan als ik slaap, deze moet dus erg stil zijn!
De Hardware:
Coolermaster COSMOS
Coolermaster M520
Gigabyte NA790X-DS4
AMD Phenom 9750 2.4Ghz Stock Cooler
4GB G.SKILL F2-8000CL5D-4GBBPQ PC2-8000
2x Sapphire 3870 512mb in CF
2x 2TB WD Green
2x Samsung Brander
Videokaarten overkill mja het kan
De videokaarten zijn erg stil, en als de behuizing dicht is heb ik er helemaal geen last van! alleen van de Stock Cooler..
Momenteel zit de CPU weer terug in me game rig omdat me Phenom2 965 @ RMA is gestuurd.. een of andere reden kapte hij er in eens mee..
...
IK zoek momenteel nog een goede mooie cooler die ik op deze CPU kwijt kan die erg stil is,, Coolermaster is een Pré wrom,, omdat,, tja geen reden.. 1+1=2
Foto'ss hoe hij er nu bij staat,, zonder CPU atm dus
ene,, k weet ik moet nog beetje cable manage en de kast is beetje vies aan zijkant
Uiteindelijk door omstandigheden een stuk uitgesteld, maar nu toch mee bezig.
Het idee voor een download systeem dat aan staan als ik slaap, deze moet dus erg stil zijn!
De Hardware:
Coolermaster COSMOS
Coolermaster M520
Gigabyte NA790X-DS4
AMD Phenom 9750 2.4Ghz Stock Cooler
4GB G.SKILL F2-8000CL5D-4GBBPQ PC2-8000
2x Sapphire 3870 512mb in CF
2x 2TB WD Green
2x Samsung Brander
Videokaarten overkill mja het kan
De videokaarten zijn erg stil, en als de behuizing dicht is heb ik er helemaal geen last van! alleen van de Stock Cooler..
Momenteel zit de CPU weer terug in me game rig omdat me Phenom2 965 @ RMA is gestuurd.. een of andere reden kapte hij er in eens mee..
...
IK zoek momenteel nog een goede mooie cooler die ik op deze CPU kwijt kan die erg stil is,, Coolermaster is een Pré wrom,, omdat,, tja geen reden.. 1+1=2
Foto'ss hoe hij er nu bij staat,, zonder CPU atm dus
ene,, k weet ik moet nog beetje cable manage en de kast is beetje vies aan zijkant
Laatst bewerkt: