• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Wiii omgebouwd, Games download, branden etc.

Freddy

Administrator
Forumleiding
Wie heeft hier een Wiii en heeft het omgebouwd?

Ik heb vanmorgen de Wiii van mijn neefje en nichtje afgeleverd bij www.gsmdoktor.nl voor het laten ombouwen.
Kost overigens 105 euro :S
Over 5-8 werkdagen kan ik het weer ophalen.
Leuk kerstkado voor hen :)
Maar daarbij wil hen ook een boel games meegeven.

Wie heeft hier ervaring mee?

Ik heb gevraagd aan gsmdoktor meedewerker waar ik het beste kon downloaden.
Hij adviseerde mij via nieuwsgroepen.
Daar heb ik dus totaal geen verstand van, maar ik ga het dit weekend proberen :)
Verder branden op DVD- schijfjes op 4 speed met imageburner.

Hoop dat het allemaal gaat lukken :)
 
Ik heb een Wii en omgebouwd. Alleen was ik 120 euro kwijt scheen dat ik weer een andere chip in had zitten meer soldeerwerk.:102:

Ik download gewoon games via newsgroepen zoal F.T.D en werkt prima.
Branden en spelen die hap.

Alvast veel succes:001:
 
is allemaal onzin!

ik heb ook een omgebouwde Wii, met de wiikey (65,-)
ik brand de games gewoon op maximale snelheid op willekeurige dvd's, maar echt nog nooit problemen gehad. mja loopt ie een keer vast, dan probeer je het nog eens, werkt het niet, dan nog eens branden.

allemaal onzin dat je op 4x moet branden met dat specifieke merk. ik brand ze met elk willekeurig ISO burn programma (meestal IMGburn)

ikzelf heb pak m beet al ruim 120 spellen en 2 DVD's vol met SNES, NES, N64 spellen (pak m beet 4000). ideaal dat ombouwen. mijn PSP is ook omgebouwd, maar hapt nu stof, omdat de accu leeg is. :$
 
Consolehardware is een heel erg goed adres! Op afspraak is het klaar terwijl u wacht met goede ondersteuning(forum) en een jaar garantie!

Verbatim -R schijfjes, Max speed 4x verlengt de levensduur van je Wii.
 
Ben ik de enige die hier een wii heeft die nog niet is omgebouwd.

Wat ik me afvraag is er al iemand gebricked door nintendo?

En wat is de beste oplossing als je hem wilt ombouwen? Welke chip te nemen? Ben dat standaard ding ook zat.
Die spellen vind ik niet eens boeiend om ze te kopen.. haal er liever wel ps3 spellen voor.
 
Kijk op consolehardware op het forum daar worden echt al je vragen beantwoord. Je kunt je Wii naar die kerel opsturen die bouwt hem om en stuurt hem terug. Ergens in Rotterdam geloof ik. Je kunt er op afspraak ook langs gaan.

Ik geloof dat de Argon chip nog steeds 1 van de besten is, ik zit er niet zo meer in, in die materie. Heb zelf een Wiikey erin heb ik zelf gesoldeerd en dat is goed gegaan ;) Maar inderdaad de spellen zijn kut grotendeels. Ik doe er ook eigenlijk niks meer mee.
 
Alle uitleg over downloaden uit binaries nieuwsgroepen! | Binaries4all Usenet handleidingen hier vind je alle info en handleidingen over downloaden via nieuwsgroepen.

Gebruik grabit als download programma is het makkelijkst voor beginners.

Gebruik een pay-server voor snelle dowloads. Eweka.nl is een goede.je kan voor 1 dag voor 1.50 euro of 1maand voor 7,50 euro. Etc er zijn meer abbonementen ervan kijk maar op de site. Het wordt niet automatisch verlengt dus daar hoef je je geen zorgen over maken. Zie het als pre-paidsysteem.

Succes
 
Ja, softmodden kan, maar dan moet je volgens mij de game Zelde Twilight Princess hebben geloof ik. Dan kan je HomeBrew software gebruiken.


Edit: Las net dat de Drivekey optie een nieuwe manier is om de epoxy te omzeilen...mooi :)
 
Laatst bewerkt:
Wie heeft hier een Wiii en heeft het omgebouwd?

Ik heb vanmorgen de Wiii van mijn neefje en nichtje afgeleverd bij www.gsmdoktor.nl voor het laten ombouwen.
Kost overigens 105 euro :S
Over 5-8 werkdagen kan ik het weer ophalen.
Leuk kerstkado voor hen :)
Maar daarbij wil hen ook een boel games meegeven.

Wie heeft hier ervaring mee?

Ik heb gevraagd aan gsmdoktor meedewerker waar ik het beste kon downloaden.
Hij adviseerde mij via nieuwsgroepen.
Daar heb ik dus totaal geen verstand van, maar ik ga het dit weekend proberen :)
Verder branden op DVD- schijfjes op 4 speed met imageburner.

Hoop dat het allemaal gaat lukken :)

Pas maar op met downloaden via nieuwsgroepen :p Als je er eenmaal aan begint ben je er verslaafd aan :p Mits je natuurlijk wel een lekkere snelle verbinding hebt :)
 
Die hack via zelda heb ik ook gebruikt, maar daar kun je nog geen Wii games mee spelen. Dat geeft je de mogelijkheid om het homebrew kanaal te installeren. En hiermee kun je o.a. gedownloade klassiekers spelen. Zoals Mario Bros 1,2,3 Donkey kong country etc. Erg leuk! Volgens mij werkt dat maar tot versie 3.3e van de Wii Firmware.
Ik zit er niet meer zo in dus weet het niet helemaal zeker.
 
Wii (ombouwen?)

Hola,

Heb nu ook maar een Wii aangeschaft.
Alleen, hebben mensen hem hier ook omgebouwd?
En hebben jullie dit Hardware of Software matig gedaan?
En hebben jullie dit zelf gedaan of door een winkel/bedrijf?

En weet iemand wat je met een USB Loader kan?


En om het toch een beetje "legaal" te houden, ja het is voor Homebrew :eusa_shhh::peace
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Slader [Wiii] Trage reactie tijd van Wii op LCD scherm Gaming 6
HighFlow AtGames Legends Ultimate Arcade Kast met 300 games HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
Freddy The Party 13: Welke Games? Even op elkaar afstemmen Lan Party 30
Johnny Origin - On the House Free games Gaming 3
DieHard Origin games een stuk goedkoper via deze site: Gaming 7
vincent Het grote SIM Racing Topic, setups, games, alles! Gaming 55
Glosy_nL Welke games speel jij op The Party 10 ? Lan Party 27
Freddy Vette intro/trailer filmpjes (games/films), hier posten :) Algemene Discussies 7
Freddy Subforum "Forum Games" :) Forum Games 1
V [REFUSED] Playstation 3 40gb met veel accesoires en games. Verkocht 6
X Electronic Arts verwijdert games van Steam Gaming 7
k.3nny [VERKOCHT][250]Xbox360slim250GB+Games Verkocht 13
B Keys / Serial Codes kopen voor Games Gaming 3
H sommige games flikkeren in sli mode and ziet er vaag uit Problemen & Oplossingen 1
Freddy Games @ HighFlow :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 38
R Goede zware games Gaming 17
Wouter Arcade Games HighFlow Forum 6
D Welke Consoles en Games heb jij nog liggen Gaming 29
Wouter Welke Games Gaan We Spelen Op De Lan? Lan Party 13
G save games cod mw 2 kwijt Gaming 16
W McAfee gooit me uit internet door Grab1t als ik games download Problemen & Oplossingen 22
W Wii games download DVD's Gaming 9
W Wii games downloaden probleem.. Gaming 3
Wouter Nieuwe games in de arcade hall. HighFlow Forum 0
S [LAPTOP] Games Gaming 15
Johnny Make games more realistic with this gun! Gaming 2
Freddy Arcade: Nieuwe Games! HighFlow Forum 16
Freddy Welke games spelen jullie? Gaming 147

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan