• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

JerVR6's GS1000

JerVR6

Junior Member
Nou op aanvraag van Quad, ik heb niet echt foto's van de opbouw enzo..

Mja, En Quad Sleeve ik weet et ;) komt wel x

Mijn Setup

Kast: Zalman GS1000 (Dubbel PCB voor Hotswap)
Voeding: Zalman ZM770-XT
Mobo: GigaByte GA-MA790X-UD3P
CPU: AMD Phenom2 X4 965@ Stock 3.4Ghz (Moet nog OC)
Ram: 8GB OCZ Reaper HPC (2x 4GB KITS)
Video: 2x Sapphire 4870 512MB in CF (Doh)
HDD: Samsung 500GB 7200RPM 32MB (Main)
HDD2: WD 1TB Green
HDD3: WD 1TB Green
HDD4: WD 2TB Green
HDD5: Gereserveert voor volgende maand uitkomende WD 4TB Green
HDD6: Gereserveert voor volgende maand uitkomende WD 4TB Green
Media: 1x DVD Fikker Samsung

Muis: MX Revolution
TB: G15 V1
Scherm: Samsung 2232BW (2x Komt er aan soon van me broer)
Muismat: RatScar (Enorme Muismat bekend van highflow shop)

Me Setup..
dscf0004yg.jpg

dscf0006c.jpg


Me Bureau
dscf0008n.jpg


Hot Swap
dscf0009ve.jpg


Hot Swap Schijf er uit
dscf0010wq.jpg


PCB's
dscf0012i.jpg


Kast dicht,, zoals normaal
dscf0014k.jpg


WC Cooling alleen CPU: XSPC Set met Noctua Fan
Extra Cooling: 2x Zalman Fans (Standaard in kast "5v")

Zoals ik al zij niet echt een buildlog, maar zodat jullie tog een beetje weten dat ik niet met een P4 over het net heen scheur en zeg iets te hebben :p

Dit is me main PC, ik ga niet alles opschijven en laten zien :)
dus is de PC waar ik gewoon achterzit
 
Laatst bewerkt:
Heel veel harde politie films, bij de volgende LAN party en je komt, kan je veel sharen :D


Zo wie zo kom ik bij de volgende.. pc is nu echt klaar .. nouja,, altijd dingen veranderen blijft leuk..

Maar ik zorg voor nog meer politie films enzo.. neem ik nas mee met 8TB opslag.. vol met films..

mogen jullie ze allemaal leeg.. trekken..
 
Oke, dus binnenkort heb je 12,5 tera opslag...... :| hoe lang ben je bezig om dat vol te downloaden ??!! :shock: en als je het dan eindelijk vol hebt, hoe lang ben je dan bezig om al die films te bekijken?!! :icon_wink:

Succes!
 
Oke, dus binnenkort heb je 12,5 tera opslag...... :| hoe lang ben je bezig om dat vol te downloaden ??!! :shock: en als je het dan eindelijk vol hebt, hoe lang ben je dan bezig om al die films te bekijken?!! :icon_wink:

Succes!

Wat dacht je van,, nooit iets hoeven weg gooien :p

IK download niet vol en kijk dan :p ik download en kijk ;) :p

En ik heb hier naast me ook nog een NAS met 4x 2TB eh :p staat ook nog data op :p
 
Ik snap het heus wel hoor, zat je maar te dollen!

Maar persoonlijk heb ik liever twee keer een 500 gb schijf als 1 van een tera, omdat als zo'n grote schijf crasht je anders gelijk zoveel kwijt bent... en een paar tera ga je niet ff back-uppen op een stapeltje dvd's....dus ja, als het stuk gaat ben je best wel ziek lijkt mij !

Hopen dat de solid state disk's snel groter en goedkoper worden!!
 
Ik snap het heus wel hoor, zat je maar te dollen!

Maar persoonlijk heb ik liever twee keer een 500 gb schijf als 1 van een tera, omdat als zo'n grote schijf crasht je anders gelijk zoveel kwijt bent... en een paar tera ga je niet ff back-uppen op een stapeltje dvd's....dus ja, als het stuk gaat ben je best wel ziek lijkt mij !

Hopen dat de solid state disk's snel groter en goedkoper worden!!

Heel mijn PC word gebackupped op de NAS constant gesynchroniseert
dusja,, in princiepe de kans dat ik iets kwijt ben is klein, belangrijke documenten en foto's heb ik op een externe 2.5" 500GB en een 320GB backupp

alles wat op me PC staat zijn films enzoo dus die mogen crashen, ik download gewoon op nieuw :) of haal van nas af :)
 
loopt erg lekker moet ik zeggen :p met crysis was me cpu de bottleneck nu speel ik hem erg goed :D:D

nee nog geen job :p geen zin gehad in solliciteren.. hekel aan.. ik vier vakantie zeg maar,, voor onbepaalde tijd :p tot ik het saai ga vinden,, maar me beste vriend (die me me HDD's gaf ect :p:p) die heeft onslag genomen bij zijn werk dus ben heledag met hem en gaan overal en nergens heen :p
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan