Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die reparatie vind ik zeer zeer knap! Ik heb het 1x mogen doen bij een P5Q deluxe maar dat is denk een stuk simpeler dan dit. Ik blijf hem verder volgen. Komen er ook benchmarks, ben wel benieuwd Succes!
Voordat dat ik de stad in ga , het is namelijk Carnaval hier in maastricht
Heb me vooral bezig gehouden met cablemanagement afgelopen 2 dagen dus daar een aantal foto's van :
Alle fan kabels netjes in een geheel weg laten lopen
Toen verder ook de loop maar aangesloten en deze loopt als volgt :
Fillport -> reservoir -> Dual DDC355-> TFC360->TFC360->HD6990->NB-> SR-1 120 -> cpu 1 -> cpu 2 -> 480XT->Reservoir.
Dat was hem voor deze update , binnenkort komt de HD6970 + Waterblockje binnen .
vorige week de binnen gekomen onderdeeltjes gemonteerd .
Vandaag eindelijk eens tijd om een foto te schieten .
Binnekort komen pics van het hele overzicht .
De final update zoals beloofd !
Toch nog maar een het ander bestelt bij Freddy om de loop geheel naar mijn zin te krijgen .
Dit was namelijk 2x de EK Acetal/Nikkel Dominator blockjes .
Pics zeggen meer :
Hier lig wat veel stof op de foto dit had ik pas verwijdert na dat ik het zag op de foto maar toen had ik de sidepanels al erop gemonteerd en aangezien dit welgeteld 42 schroeven zijn had ik geen zin om de foto opnieuw te maken
Ik hoop dat iedereen net zoals mij heeft genoten van het bouwen als ik .
Nu lekker genieten van de power van dit machine ! Ben benieuwd hoelang het duurt voordat er problemen komen met games op dit machine .