• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Jean Paul's SR-2

Update !

Een iets minder leuke update , ook voor mij want dacht even dat het projectje over was .
Sander had zijn best gedaan om het bord zo netjes mogelijk bij mij af te leveren .
Dus hij had netjes de plastic protector op het socket gedaan . Maar helaas had hij daar ook het waterblockje al op gemonteerd en net iets te vast gedraaid waardoor de protector is gebroken en op de socket-pins heeft door geduwd.
Kan gebeuren , echter neem ik Sander helemaal niks kwalijk aangezien ik misschien het zelfde wel zou hebben gedaan .
Maar het is allemaal goed gekomen want ik heb geen twee linker handen :D


De helpers
DSC01557.jpg


Mijn schroeven draaier setje er bij gepakt de kleine platten kop genomen en die even tegen de dremel gezet voor het nog wat fijner te maken .
DSC01559.jpg


Dan de schaden

DSC01537.jpg


Naar 3 uurtjes zweten en stressen het resultaat
DSC01540.jpg


En dag er naar in daglicht even 2 foto's geschoten

DSC01541.jpg


DSC01546.jpg


De vraag van de meeste neem ik aan , Is alles stabiel ? werkt alles ?

Ja hoor !
Heeft nu 48 uur non stop Linx stress test gehad op deze OC en is zo stabiel als het maar kan !:)


Sr-2200blck.png

[200blck , 19x MP, , 1.23Vcore ]
[1600mhz 8-8-8-20 1T , 24GB]

Tot de volgende !
 
oeps..je foto's zijn weg :(

FFUUU photobucket faggs !:sarc:

Moet je gaan doen voor andere! Zijn zat mensen die hun bord mollen en hem weg gooien. :p Pinnetjes verbogen? No problem, call Jean Paul! :D

Netjes gedaan! :)

Hahaha als er mensen zijn mogen ze me rustig pmen :D en thx :)

heel erg netjes gedaan...dit was mij nooit gelukt..klasse man!

danku !

Kijk dan weet ik wie ik moet bellen als het mij ooit zou gebeuren :043:

juist :D

Kijk, daarom ben ik jaloers op mensen met vaste handen :p Als er bij mij zoiets toekomt had ik het door iemand anders moeten laten doen :(

danku !:)

Puik werk JP.

Hopelijk niet de zweetdruppels op het bord laten vallen ;).

Merci Mark :)


Iemand een verdomd alternatief !? voor photo's uploaden . Hatelijk dit soort dingen
 
Oooh, goed dat je dat kan fiksen, onlangs ook gehad met een P5E, zo 1 pinnetje van de socket dat naar boven stond, in alle voorzichtigheid rustig terug geduwd met een klein fijn plat schroevendraaiertje. Dat is niks ivgl met dit uiteraard.
 
Kleine update ,

Waar ik me bezig mee heb gehouden op mijn twee vrijen dagen .
Hebben toch maar de upgrade gemaakt van één enkel DDC355 naar twee DDC355 .
Meer flow is altijd goed en we zijn ipv van een EK240 ge-upgrade naar een tweede TF360 .


Ik heb helaas geen pictures van de tweede TFC360 maar het is zelfde proces als de eerste TFC360 dus niks nieuws ook geen foto waard vandaar :)
Wel paar foto's van de twee DDC'S 355 met een dual top en kabels een stuk langer gemaakt aangezien deze van uit de linker onderhoek naar de recht boven hoek moeten ( naar de fancontrollers )


DSC01560.jpg


Ook beide voetjes afgevijld van beide pompen , en netjes opgschuurd met korrel 600 tot 1000 :)


DSC01561.jpg


En zoals ik hem gepland had met deze fittingen maar dit kwam helaas niet 100% netjes uit dus heb ik een andere oplossing gezocht

DSC01565.jpg


Dus de gespoten TFC360 gemonteerd en direct de pomp er naast geplant zodat we eens konden kijken hoe en wat met de fittingen moest gebeuren
Met dit als uitkomst :


DSC01574.jpg


DSC01576.jpg


Dat was hem voor vandaag .
Ergens eind deze week komt meer :)
Tot de volgende
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan