• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Jean paul's Advanced II

Weer een vette update hoor! :D

Even een vraagje: ben van plan zelf ook een CM 690 2 advanced aan te schaffen. Uiteraard waterkoeling erin! :D Heb nog een 360 rad liggen, zou die in de top passen? Schroef ik 2 120mm fans in de top, zoals ze standaard ook zitten, en dan radiator eronder. Zou dat passen?

Alvast bedankt!
alles kan ! , ja kunt er uitterraad een 360 in de top op dauwen heel makkelijk zelfs , maar dan kan je top panel er niet meer op , dan zou je deze custom moeten maken ?
Dan heb je wel een hoop rad ruimte want dan kun je 360 achter , 360 top , 240 boden , 120 front , een optie is om het mesh te verwijderen van de toppanel , en de overige 120mm bij dremelen en hem daar netjes tussen leggen .
Moet je van houden imo zal dat er niet zo heel slecht uit zien . maar onthou je hebt dan wel een mid tower met ziek veel wc cap :p

vind de eerste foto hem er erg mooi uitzien:

DSC00626.jpg

vind ik persoonlijk ook een van de mooiste , lijkt beetje op een mini TJ07 :sarc:

Ziet er echt goed uit hoor JP

Danku !

nee want dan komen de res tegen je mobo , echter zou het wel allemaal passen ga je ontegielijke kut temps krijgen aangezien de hitte van de 360 naar de 120's gaat . ... niet bepaald optimaal.

update

Ben aanwezig op een lan.

aangezien het gamen niet echt wilde lukken vanavond .
Ben ik maar wat gaan kloten met de oc van mijn pc aangezien nu alles redelijk op temp kan houden .

Met als resultaat en stabiel :

I544sligtx480850mhz3dvantage30k.png

30k :D

i5 750 @ 4,4ghz @ 1.45 volt
gtx 480 sli @ 850
memory op de laagste diver ( nog niet mee gekloot )

tot later ben naar bed !:p

Uppdaate !!

Goeden nacht allemaal !

Aangezien k net klaar ben met werken en zoiets had van ik kan wel even snel melden hoe het er mee staat en wat nog gaat komen en gebeuren .

Er is bij freddy een bestelling geplaats !
Met daar in een 2e Wc set met andere woorden we gaan dual loop maken in de CM690.
Hoe en wat ik het wil hebben zeg ik nog niet veel over, aangezien ik nog niet weet of het allemaal mogelijk is .
Woesndag zal waarschijnelijk het pakje arriveren .
En kunnnen we aan de slag !

Even snel wat er in de wc set komt :

- XSPC 240RX
- DDC350 + EK rev2 acetal top
- Voor de reservoirs zijn we voor 2x 80mm bitspower gegaan klein en compact !
- Nieuwe vloeistof uiterraad

Ps;
hopelijk hebben we allemaal een zalige kerstmis gehad ? :D

Geluk bij een ongeluk !:O

Alvast een Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen !

het levensverhaal :

Ik had mijn dual loop setupje van freddy binnen gekregen , alles er in gebeunt , alles op maat gemaakt ect ect.

Toen kwam sanders langs om mij Hwbot te leren (ben ik nog nieuw in ) en toen direct met die i5 aan de slag gegaan en toen wilde we mijn nieuwe i7 870 er in knallen en gaan benchen zodat ik een leuk begin had op hwibot.
En toen opeens had mijn formula 3 er geen zin meer in ! .
Ding was tot zijn einde gekomen en dus helemaal op , booten zelfs niet meer op .
Dus vandaag naar mycom gegaan waar de mobo afkomstig van is .
En toen deze om geruilt voor en Asus P6TD Deluxe .
Aangezien ik de i7 870 gister had gekocht en gewoon mijn geld terug kon krijgen dat ook maar gelijk gedaan en een intel core i7 950 bij mycom bestelt deze zal ergens volgende week binnen komen (verwacht donderdag)

volgende week zal er een nieuwe update plaats vinden !

Upppdaaaate !! Combo natnek breker

Vandaag alle onderderdeeltjes in huis !
Voor naar de upgrade van LGA1156 naar LGA 1366

Onder tussen had ik ook al allen spullen binnen gekregen van onze freddy.
Voor de dual loop .

Hier pics !:
De P6TD Deluxe + I7 950 + Cosair Dominators 2000mhz 3x2 GB

DSC00740.jpg

Na alle doosjes leuk open gemaakt te hebben kwamen de eerste problemen .
Achter af had ik ook zoiets van dit is best wel achterlijk ontworpen door Asus zelf .

DSC00715.jpg

De Cmos battery was helemaal scheef gebogen en zit met 3 ijzertjes op de PCB zelf vast gesolderdeer als ik er nu nog 1x naar links tegen zou duwen zou ik hem in mijn handen hebben , dus maar naar het hok gegaan en een plexi plaatje op maat gemaakt , zodat ik deze er tussen in kon klemmen en kan je zeggen hij gaat niet meer naar links :D

Toen verder gegaan met inbouwen , dual loop is leuk om te bouwen maar zorg dat je een grote case hebt ( heb ik dus niet ) want het is F**king gefriemel om alles op plaats te krijgen .
DSC00739.jpg

DSC00738.jpg

DSC00737.jpg

DSC00736.jpg

Deze pics waren overdag genomen zoals je ziet .

Hier een paar pics die savonds zijn genomen met 2 spots er op om het rood beter te laten zien .

DSC00751.jpg

DSC00748.jpg

DSC00746.jpg

En om de 360 rad te voor zien van aansluiting voor alle fans ook maar deze direct afgemaakt en opmaat vast geschroeft aan de case zelf .

DSC00745.jpg

Er moeten nog aantal dingen gebeuren .
Ik heb morgen nog een dag vrij dus morgen ga ik alles beetje mee zit naar de formido en plexi maat op maat laten snijden . voor de top en de mesh vervangen voor net zoals wat ik bij de front heb gedaan .
En er moet nog iets met leds gedaan worden het moet rooier daar binnen in worden !

tot de volgende !

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
JeanPaul Jean Paul's Corsair 250D Gallery & Build Logs 3
JeanPaul Jean Paul's Nieuwe Bak Gallery & Build Logs 9
JeanPaul Jean Paul's 24/7 System ! Gallery & Build Logs 19
JeanPaul Jean Paul's Return Gallery & Build Logs 34
JeanPaul Jean Paul's Stealth Aurora Gallery & Build Logs 21
JeanPaul Jean Paul's SR-2 Gallery & Build Logs 86
JeanPaul Jean Paul's Black Diamond Gallery & Build Logs 17
JeanPaul Jean Paul's SilverStone TJ07 Gallery & Build Logs 65
JeanPaul Jean-Paul's DimasTech V2.5 Table Gallery & Build Logs 32
JeanPaul Jean Paul's Silverstone Gallery & Build Logs 72
JeanPaul Jean Paul ook maar eens dan ? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
JeanPaul Jean - Paul's Chieftec CA-01B-B-SL Gallery & Build Logs 153
HighFlow Gefeliciteerd, jean-pierre. Felicitaties 0
JeanPaul Jean - Pauls TJ07 V2 Gallery & Build Logs 9
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
P PAvanHooijdonk - Paul van Hooijdonk - Darkforce Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
Freddy [2011] Fast Five met Vin Diesel, Paul Walker, Dwayne Johnson/The Rock Films / Movies 31
P Paulus / Paul / Coolio Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
ShaquilleMoreno ShaquilleMoreno / Paul / Cosmos S WC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
R Bitspower G1/4" True Brass Advanced Multi-Link For OD 16MM (4PCS) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
HighFlow Bitspower Advanced Multi-Link Hard Tube fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
J vraagje primochill advanced lrt foute badge? Waterkoeling 3
D PrimoChill PrimoFlex Advanced LRT 3/8 ID - 1/2 OD - Crystal Clear Retail HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Hightower wat vinden jullie van de nieuwe call of duty advanced warfare Gaming 7
M Welke Corsair H100 push ventilatoren? CM690II Advanced Waterkoeling 1
S EK-Fittingen & Primochill Advanced LRT tubing Waterkoeling 4
S [IN-ACTIVE] EK-Multioption X2 RES 250 (Advanced) Verkocht 2
R Airflow in Cooler Master CM 690II Advanced met twee 240mm rads Advies Waterkoeling Setup 2
stefan787 [VERKOCHT] 3dmark advanced edition Verkocht 1
Hightower primochill lrt advanced 10 mm id 13 mm od HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Sw333t [CANCELLED] Cooler Master Elite 120 Advanced White met diverse extra's Verkocht 8
Hightower primochill lrt advanced 10 mm id 13 mm od HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
R [VERKOCHT] CM HAF 932 Advanced Verkocht 4
Eternity cm690 advanced ii Cases en Modding 13
Sw333t [VERKOCHT] 2x Cooler Master Elite 120 Advanced (zie omschrijving) Verkocht 10
P PrimoFlex Advanced LRT 3/8in. ID x 5/8in HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
A CoolerMaster Advanced 690 II Gallery & Build Logs 12
Dave-V Cooler Master CM690II Advanced First Build Gallery & Build Logs 15
Dave-V Mezelf en mijn cooler master cm690 ll advanced voorstellen :) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Joren Cooler Master E-lite 120 advanced HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
pilotter EK-Multioption RES X2 - 150 Advanced HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
V Vesaro Advanced Simulation HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
R CM 690 Advanced II USB 3.0 Mod (Naamloos) van RebellionNL Gallery & Build Logs 19
Luculenus [IN-ACTIVE] EK-Multioption RES X2 - 250 Advanced + EK TOP Verkocht 3
Harjo [VERKOCHT] EK-Multioption RES X2 - 250 Advanced Verkocht 7
R Waterkoeling advies Behuizing Cooler Master CM 690 II Advanced Advies Waterkoeling Setup 16
Crosshair 4 Extreme-666 past een XSPC UV Blue Dual 5.25" Bay Reservoir in een Cooler Master CM690 II Advanced Cases en Modding 3
M [VERKOCHT] Originele sidepanel CM690 II Advanced behuizing Verkocht 5
thiesggb [VERKOCHT] Coolermaster 690 II Advanced Verkocht 16
U [VERKOCHT] EK-Multioption RES X2 - 150 Advanced Verkocht 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan