• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Is de publieke omroep wel van deze tijd?

Kijk jij wel eens naar de publieke omroep?


  • Totaal aantal stemmers
    17
  • Opiniepeiling gesloten .

MrGiorgio

De Planner
AMSTERDAM - Het omroepbestel heeft in zijn huidige vorm zijn beste tijd gehad en moet op de schop. Dat zegt minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap Ronald Plasterk (PvdA) zaterdag in een interview in Het Parool.
© ANP

Over de toekomst van de publieke omroep na 2016 wordt ook met de commerciële zenders gesproken.

De mediaminister verwacht een 'zeer pittige discussie' over de toekomst van de publieke omroepen 'binnen de politiek en binnen de omroep'. Volgens hem dwingen nieuwe technieken en ander kijkgedrag de omroepen ertoe hun traditionele werkwijze te 'herdefiniëren'.


Wat vind jij van Nederland 1,2 en 3?
 
kijk eigenlijk nooit naar 1,2 en 3 soms als ik toevallig zit te zappen en ik zie opsporing verzocht toevallig of opgelicht (als die programma's nog bestaan?) voor de rest begin ik meestal met zappen vanaf rtl4
 
Mijn TV gaat pas om 20:30 of later aan. Meestal voor Serie's als NCIS/Crimimal Minds oid. Anders voor filmpje. Voor mag het hele publieke bestel er uit van mij. Zeker omdat het onnodig belastinggeld kost.
 
Ik kijk best regelmatig naar de Publieke omroep en moet zeggen dat ze de laatste tijd wel nieuwe leukere series hebben. Voor de rest beetje naar de bekende programma's Keuringsdienst van Waren, Draadstaal, Dit was het nieuws, De wereld draait door, Journaal enz.
 
Jullie kijken tv ik niet, me stroomkabel komt te kort oor me stop contact, dus tja.. En natuurlijk heb ik binnen ook een tv, maar ik kijk nooit tv :)

Vroega keek ik wel af toen , naar die kinderfilms op nederland 3. Die van buitenland, Waren best interessant
 
Studio sport, soms het nieuws, Raymann, cabaret en soms BNN.
Maar eigenlijk gaat die standaard naar de commerciele zenders.

Wel grappig eigenlijk, want zo'n 5 a 10 jaar geleden was de algemene opvatting dat als je naar RTL 4 etc keek dat je dan een laag IQ had. Nu is het volstrekt geaccepteerd.
 
Ik denk eerder dat het anders werkt. Het is niet zo dat als je die omroepen (RTL, SBS) kijkt dat je dan dom bent, je wordt er gewoon dommer van.
Ze zeggen altijd dat tv afstompend werkt op de hersenen, ik denk dat deze zenders daar een goed voorbeeld van zijn.

Nee, doe mij maar Discovery en Nat Geo ;).
 
Dat lage IQ of RTL 4 ect ? :D ;)

Hahaha touche. Maar ik denk beide :116:

Het is nu volstrekt geaccepteerd om naar de commercielen te kijken, aangezien die niet gebonden zijn aan de strakke regels van de publieke omroepen en gewoon ook puur cq dom amusement kunnen brengen.
Zeg nou zelf, wanneer zie je een leuke film bij de publieke omroep. Erg zelden.
Dat was vroeger anders.
Nederland 1, 2 en 3 brengt gewoon ook te weinig voor kids die t jeugdjournaal en sesamstraat ontgroeid zijn. En tegenwoordig is er bijna niemand bij de huidige generatie die nog nooit GTST heeft gezien.

Maar sinds de familie Tokkie is het ook geaccepteerd om een laag iq te hebben :S
 
Godzijdank dat tenminste sommige mensen nog waarden hebben. De enige reden dat ik naar de commerciele omroepen buiten wetenschapskanalen (Discovery, Nat Geo) om kijk, is om House te kijken :p.
 
Ik mis zelf het antwoord "Nee" in de poll. Geen enkel antwoord voldoet. Ik heb nu maar ingevuld "ik kijk geen tv, nieuws haal ik wel van internet". Ik kijk namelijk alleen Discovery Channel en Comedy Central.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
R Alphacool HF-L niet roteerbaar maar wel richting opening bepalen? Waterkoeling 3
Bas9466 2 pompen appart wel op zelfde reservoir Waterkoeling 2
Ahtlon Volgens mij heb ik wel pech met mijn bestelling. Waterkoeling 4
S Bij opstarten vaak niet langs POST, soms wel, random uitvallen Problemen & Oplossingen 7
Hightower ek-fc770gtx nog wel te leveren? Waterkoeling 1
S wel of niet vervangen na 2 jaar. Waterkoeling 5
melchiortheijs [gezocht] 100% modulaire voeding (atx mag wel vast zijn)minimaal 650watt Gevonden 0
MrGiorgio Is Kerst wel kerst als je geen cadeautjes doet? Algemene Discussies 13
P Monitor Stand wel of niet doen? Hardware & Software 2
TeQ99 klopt deze prijs wel? HighFlow Webshop 3
J PC draait wel, maar geen beeld, geen muis en geen toetsenbord... Problemen & Oplossingen 4
squidgyboy 1ste bestelling . zullen er nog wel meerdere volgen HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
T ik heb een nieuw radiator, maar is dat wel de goeien? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
watchme effe voorstellen wel zo netjes!! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
P Waterkoeling wel/niet gebruiken en zo ja hoe? Waterkoeling 21
maomanna Wat is je hobby en welke zou je wil je nog wel willen hebben? Algemene Discussies 67
D-foX wel of geen goede koelvloeistof? Waterkoeling 7
cederieck Wel geheugen op ASUS Maximus IV Extreme? zal dit werken ? Hardware & Software 11
D Bezorgt GLS wel op zaterdag? HighFlow Webshop 3
D Wel Email verzenden maar niet ontvangen Problemen & Oplossingen 5
L Voeding kapot? Gesleeved, PC gaat soms wel en soms niet aan. Hardware & Software 0
R laptop speelt geen cd's meer af maar wel dvd's Problemen & Oplossingen 0
D Acer aspire 8942G herkent in de bios 2 gb geheugen niet maar in cpu-z wel Hardware & Software 0
Woozy Ramprobleem, ziet 4GB ipv 6GB. Na restart wel 6GB?! Problemen & Oplossingen 16
Freddy Ziek! Wel of niet gaan sporten / trainen? Gezondheid en Sport 0
A winnaars van waar is je sticker laat wel lang op zich wachten. HighFlow Forum 1
Freddy 21-09-10 slecht bereikbaar, bestellingen wel verzonden HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Asus P6T Probleem: Kan BIOS niet zien, maar Windows opstartscherm wel :S Problemen & Oplossingen 2
Sw333t Forum Plugins/Mods voor fun, wel of niet doen? HighFlow Forum 21
ThomasJS Geen beeld meer, start wel Hardware & Software 5
R Met DVI wel beeld, maar met HDMI géén beeld?! Problemen & Oplossingen 16
focus08 PC kapot: Start heel soms op, eigenlijk nooit (stroom komt er wel op) Problemen & Oplossingen 29
MASTERBLASTER opstarten geen beeld later wel. Problemen & Oplossingen 7
ShockRaver Heb ik weer... maar hopelijk is Freddy weer supersnel :D (vast wel) Waterkoeling 9
Celly PC Boot opeens niet meer (fans gaan wel draaien), help! Problemen & Oplossingen 15
jerome2710 vista boot niet, W7 wel... Problemen & Oplossingen 0
RRPhantom QX6850 & Asus Rampage Extreme wel POST, geen Vista boot Overclocking 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan