Hallo allemaal, hier is weer een update over het werk aan de AT-AT
Begonnen aan het bekabelings werk. De kables van de PSU en tubing van de radiators moesten verlengt worden door de benen heen
Moest wederom een hoop plastic wegsnijden omalle kabels te kunnen plaatsen. Ook hier moest ik goed opletten dat ik niet te veel weg haalde want een AT-AT die continue door zijn knieen zakt zal weinig rebel bases vernietigen!
Moest ook de 3/8e tubing van Tygon routeren door de benen. Dit was een bijzonder moeilijk klusje omdat ik zo min mogelijk weerstand in de loop wilde aanbrengen maar het is gelukt en de flowmeter draaide vrolijk rond!
Toen alle bekabeling gedaan was moest ik alles uitpiepen om ervoor te zorgen dat alle pins op de jusite plek zouden komen.
Alle bekabeling zit erin! Wat precies :
2 X 6 Wire GPU Pwr
4 + 4 Wire Mobo Pwr
24 Wire ATX Connector
4 Wire Molex
HDMI
USB2.0
CAT5e
2 x 3/8th Tubing
Ook een kleine fan geinstalleerd, hij is wel geheel watergekoeld (behalve het RAM anders gingen de deuren niet meer dicht) maar wat airflow hebben is nooit slecht!
Alle kabels en tubing in de base gerouteerd. OP deze manier kan de AT-AT een klein beetje bewegen op de base maar er niet af vallen. Dit is wel een van de dingen die ik als eerst zou aanpassen, een volledig modulaire psu plaatsen!
AT-AT Chainsaw Massacre --- Benen overal !!
Heeft er iemand een bedradingschema ???
Gelukkig had ik wat kleine helpende handjes !
Dat was et weer voor deze update!
Laters!