• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Imperial at-at

Ja maar wil er mee gamen dit weekend op TP10!
Hij moet dus echt functioneel zijn ipv mooi voor de foto's.
heb er de hele nacht een dikke fan op staan, mss is het nog te redden ...
iig een nwe besteld welke er in gaat zodat ik me geen zorgen hoef te maken op tp
 
Dank je !

Hmm, ironie ten top !
Gister me board kortgesloten door water uit me loop, net bericht dat ik 216 euro terug krijg van het waterleidingbedrijf ...
Das precies me nwe mobo en de PSU tester ...
 
Hier is de teaser van vandaag !
Het begin van de base !
teaser-2.jpg
 
Gisteren was een goed en een heel slechte dag. Heb de arduino met ed main weapons van de ATAT kunnen installeren maar mss is toch ook me CPU verziekt. Met nog 36 uur te gaan, is het echt dik stressen nu ...

Dit is maar een klein deel van alle kabels en slang die ik door de benen van de ATAT moest routeren.
teaser-3.jpg
 
Hahaha, nope !
24v ATX, USB 2.0, HDMI, CAT5e, 4+4 mobo, 2 x 6pin PCIe, 1 x Molex en 2 x 3/8OD tubing.
Was een behoorlijke klus om dat voor elkaar te krijgen zonder dikke restricties in me loop.
 
Hmm mobo en CPU weer aan de praat! Nu alleen die GPU nog.
FF gestest op een ander board , gewoon display, op dit board (net als de vorige) helemaal niks.
2 mogelijkheden, of er is iets mis met de drivers van de Z68 of de PSU leverd geen stroom genoeg voor de GPU.
PSU heb ik met een tester doorgelopen en gewoon 12v op de 6 pins connector.
Kheb al redelijk wat systeempjes gebouwd in het verleden (niet gemod) maar deze laat me toch ff een rondje lopen ...
Iemand nog een idee?
 
Hmm, als ik op air zou zitten dan had dat mss gegaan, maar helaas is deze op water.
Ik heb een test gedaan met een 1.0 low power gpu, die werkt, er is een test gedaan bij de pc shop - de gpu geeft beeld, ik heb de psu getest - 12.2 volt. Ik snap het ff niet meer ...
 
Terug
Bovenaan