ziet er vet uit zo! alleen waar sluit je ze op aan dan??:P ik zie geen scherm in de buurt;)
T The Grinch New member 14 mei 2012 #101 ziet er vet uit zo! alleen waar sluit je ze op aan dan?? ik zie geen scherm in de buurt
Asphiax New member 16 november 2012 #104 XenoMorpH zei: Echt geweldig gedaan !! Ben benieuwd wat je volgende build is... Klik om te vergroten... Thanks ! Die komt er binnen een paar minuten aan ! The Grinch zei: ziet er vet uit zo! alleen waar sluit je ze op aan dan?? ik zie geen scherm in de buurt Klik om te vergroten... LOL, goed gezien! Hij is voorzien van een paar 2 Tb hdd's en doet dienst als NAS! Zehel zei: Echt ontzettend mooi in elkaar gezet! Proficiat. Klik om te vergroten... Dank je ! pze zei: Vette build, jammer genoeg alleen wat na gelezen Klik om te vergroten... No probs, was ook een beetje een secret build!
XenoMorpH zei: Echt geweldig gedaan !! Ben benieuwd wat je volgende build is... Klik om te vergroten... Thanks ! Die komt er binnen een paar minuten aan ! The Grinch zei: ziet er vet uit zo! alleen waar sluit je ze op aan dan?? ik zie geen scherm in de buurt Klik om te vergroten... LOL, goed gezien! Hij is voorzien van een paar 2 Tb hdd's en doet dienst als NAS! Zehel zei: Echt ontzettend mooi in elkaar gezet! Proficiat. Klik om te vergroten... Dank je ! pze zei: Vette build, jammer genoeg alleen wat na gelezen Klik om te vergroten... No probs, was ook een beetje een secret build!
k.3nny Oldscool. 24 december 2012 #105 Congrats met je Mod of the year nominee ! Mod Of The Year 2012 | bit-tech.net
alain-s Junior Member 25 december 2012 #108 Gratzzz Sander zeker en wel verdiend !! Succes met de wedstrijd.