• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

ik ben op zoek naar een nieuwe kast

@ de Lian-Li opmerkingen: Ik weet dat Lian li heel goed is. Het enige is dat ik redelijk wat minpunten zie bij de Lian li's tegenwoordig.

Na het lezen van review:
A71A: geen goede mogelijkheid voor kabelmanagement.
A71B: geen goede mogelijkheid voor kabelmanagement, harddisk bays zien er niet echt handig uit (en in mijn ogen lelijk).
A71F: geen goede mogelijkheid voor kabelmanagement, problemen met plaatsen cd rom speler. sommige onderdelen zijn slecht afgewerkt (zijpaneel, moederbord tray etc).
A77B: geen goede mogelijkheid voor kabelmanagement.

voor de rest ken ik alleen gemodde lian-li's. die zijn al een stuk netter gemaakt maar ik wil niet een kast kopen van zo'n bedrag om daarna de hele kast te moeten modden.

Alle andere kasten die wel kabelmanagement "vriendelijk" zijn zitten vol met plastic en allemaal gaten voor kabels die je nooit zult gebruiken. Het is maar net wat je wilt.

Ik zelf heb me 2de hands een V1200 gekocht voor 100 euro en je kan me niet vertellen dat je voor datzelfde geld een betere kast kon kopen :p

@flapp
Lol :p
 
Dat vraag ik me ook af, als je niet extreem gaat modden.
Hoe slijt je de kasten?!

Met jouw eisen, is volgens mij de Corsair 800D de beste keuze.
En die is echt wel stevig en blijft wel heel, tenzij je ermee gaat gooien of wat flapp zegt buiten laat staan :)
 
Dat vraag ik me ook af, als je niet extreem gaat modden.
Hoe slijt je de kasten?!

Met jouw eisen, is volgens mij de Corsair 800D de beste keuze.
En die is echt wel stevig en blijft wel heel, tenzij je ermee gaat gooien of wat flapp zegt buiten laat staan :)


Kunnen we geen poll openen voor deze meneer? :p

Ik zou ook voor de Corsair 800D gaan.
Ik heb hem ook en het is de beste kast die ik tot nu toe heb gehad.
De kabels worden gewoon helemaal weggewerkt en je ziet er niks meer van.
 
hoe ik kasten slijt?

ik koop een kast en het eerste wat ik doe is alles wat overbodig is er uit slopen. zoals harddisk brackets enzo. na een tijdje worden ze gewoon gaar. ik belaad ze volledig en bekleed de kasten van binnen met geluidsdemping. mijn Antec is nu 30 kilo geloof ik.
 
lol mijn 800d is nu 35 kilo

maar dan snap ik nog steeds niet waarom ze gaar worden??

sloop jij ook het frame ofzo, dan is het logisch als je het niet verstevigt

en de 800d sloop je niet 1 2 3 hoor zit echt goed in mekaar
 
ik zou ook echt voor de 800D gaan, heb hem ooit eens grondig bekeken, is NIETS op aan te merken, heb zelf nu een CoolerMaster HAF 922, wat in mijn ogen eigenlijk een super kast is, misschien wat plastic hier en daar maar ik weet niet wat er nou 123 kapot aan kan gaan...
 
Ik snap ook niet hoe je kast gaar wordt, en je bent niet veel eisend ma qua design vind je allesniks, dus bouw er zelf 1.

Ik heb ook een HAF 922 kast perfecte kast hele goede kabel management stevige kast beetje plastic maar dat vind ik dus totaal geen probleem, ziet er gewoon top uit die kast.enik gebruik ook niet alles in me kasten maar dan ga ik het er niet uitslopen vind ik behoorlijk zinloos wat de kast ook minder stevig maakt.

en daarbij zet dekast neer en klaar, kweenie wat jij nog met die kast doet nadat hij op zijn plekkie staat? :s-minigun: test je wapens erop ofzo :p:p :|:|:|:|
 
het overige stukken eruit strippen en windows in sidepanels maken kan allemaal prima, maar je moet er eerst zeer goed over na denken... want zonder structurele support stort elke kast in elkaar, dus als je dat doet, denk eraan om er iets voor in de plaats te stoppen (als je een vierkant stuk eruit haalt moet er |/| terug (2 pilaren en een dwarsbalk simpel gezegd)
 
het overige stukken eruit strippen en windows in sidepanels maken kan allemaal prima, maar je moet er eerst zeer goed over na denken... want zonder structurele support stort elke kast in elkaar, dus als je dat doet, denk eraan om er iets voor in de plaats te stoppen (als je een vierkant stuk eruit haalt moet er |/| terug (2 pilaren en een dwarsbalk simpel gezegd)

|X| is beter:003:
 
Wizard, ik dacht aan 200/300 ofzo.

ik zit voornamelijk te twijfelen op dit moment tussen de Lian Li P80 en de Corsair 800D.

oh vanwege het gedoe waarom mijn kasten gaar worden:

ik wil geen standaard harddisk brackets. die sloop ik er altijd uit (met een boormachine).

even een foto van internet:

img0150hc7yg0.jpg


het stukje wat daar rood is aangegeven, daar aan de rechterkant zit een harde schijf bracket, en daarboven ook. dat heb ik er direct uitgehaald. Ik heb er niets aan want ik stop mijn eigen er in. daarnaast de hele kast bekleed met dit:

http://www.ikbenstil.nl/PC-Demping/MR-IBL/IBLMaxiset::161.html
 
Laatst bewerkt:
ik ontwerp kasten en je kan er zovel of zoweinig hd bays in heben als je wil.
De kast die ik ontworpen heb staat in mij galerij op deze kan je zelfs gaan zieten als er niets in zit.En hij is modulair en uit alu.
het enige minpuntje op het monent is denk ik de prijs om dat het een custom productie is, is de prijs rdenk ik te hoog voor jou => Prij is ongeveer 600-1000 € nagelang wat je wil.
Er is heel veel mogelijk wat betreft kleur en grote. De kast in mijn galrij is 640 X 640 X 320 mm. Dat is de hochste prijs range (Allen de kast geen onderdelen waterkoeling of comuterkomponenten).
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
R Ik ben op zoek naar de beste koeling voor mijn CPU Waterkoeling 1
D ben op zoek naar een waterblock van Bitspower HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
K Hoi allemaal, ik ben Raymond Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
T Hallo, ik ben Leon Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
W Hallo Ik ben Jan Willem Advies Waterkoeling Setup 4
M Ik ben Martin Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
C Hallo Ik ben Melvin Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
S Hallo ik ben Bas Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
S Hallo ik ben stijn Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
T hallo ik ben thomas! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
S Wie ben ik. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
Bas9466 Ben opzoek naar een product voor mijn Core x9 fan controller card met usb aansluitin Problemen & Oplossingen 9
J Hoi ik ben Jamie :-) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
M Yeey ik ben jarig :D nu wil ik aandacht xD Felicitaties 13
B ambient light (veel hulp nodig ben geen electries expert) Cases en Modding 4
D tijdje ben ik al lid. nu eens tijd om mijn pc voortestellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
J Hoi ik ben Jelte Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
D Ik ben... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
J Voorstellen, hier ben ik, Jezzer. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Gamma Ik ben Gamma! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
H Hallo ik ben Dylan Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
T ik ben tim Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
J dit ben ik ;) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
U Daar ben ik dan ook officieel | marcel87 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 14
V1K1NGFAH Hey ik ben V1K1NGFAH Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
C Hallo, ik ben Joost Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
joostgvk Hoi ik ben Joost! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
H Mijn eerste build, ben ik op de goede weg? Waterkoeling 0
D hoi ik ben david dit is mij pc Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13
T Hoi, Ik ben Tom ;) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 28
maomanna Het zware "hoe zwaar ben jij" topic Algemene Discussies 35
T Wie ben jij @ MOH Airborne online? Gaming 0
S ben nieuw hier Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 14
k.3nny Ben jij ook geslaagt? Algemene Discussies 4
D ik ben -=DH=-Red@WAR! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
L Ben ik al aan upgraden toe? Hardware & Software 68
G Ik ben om! HighFlow Testimonials / Shopreviews 8
Vannos Hoeveel facturen heb jij en hoeveel ben je kwijt geweest Algemene Discussies 41
L hulp nodig, ben nieuw hier :D Waterkoeling 7
Y wie ben ik Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 17
S Ben ik compleet? Advies Waterkoeling Setup 5
XenoMorpH Nicknames, hoe ben je eraan gekomen! Gaming 151
HighFlow Op zoek naar een cadeau voor Vaderdag 2023 en een goede deal? HighFlow Computer Cooling Shop 0
F Ik zoek een waterblok voor de Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC 11G Waterkoeling 0
Robin Ik zoek advies voor mijn systeem Advies Waterkoeling Setup 1
M Op zoek naar deze kabel voor Hitbox Venom Arcade stick Gaming 3
XenoMorpH Zoek functie uitbreiding HighFlow Webshop 2
Limecat Op zoek naar een betere PSU Hardware & Software 2
P Op zoek naar begeleiding voor mijn eerste custom watercooling‏ Advies Waterkoeling Setup 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan