• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HighSnow! BRRRRRRR! Post hier je sneeuwfotoos :D

marcel87

New member
Wow wat een reacties ineens! Haha :D. Bedankt allen!

Super plaat! Heerlijke vertekening van die lens. Lijkt net alsof je in madurodam gefotografeerd hebt :) Wat voor camera gebruik je btw?
wwwicked heeft het goed gezien ;). Een 500D met een Canon 10-22mm UWA objectiefje :p.

@ the_cyberspace:
Inderdaad niet ver van jou vandaan, hoeveel is het hemelsbreed... amper 8km denk ik. En idd, beetje vaag huis vind ik dat ook altijd.. rare voorkant in ieder geval. :D

X-Tripiot

Hardware Master
foto 6 december vorig jaar zwager liet de hond uit :)

En een foto van die zelfde dag van mij in thailand koh samet waar ik over 8 dagen weer oud en nieuw vier :p

the_cyberspace

uber-prutser
Das wel een wereld van verschil zeg! ;)

Maar fijne vakantie, geniet ervan.. En uiteraard fijne feestdagen en een gezond 2012 gewenst alvast, maar dat komt wel goed als ik de onderste foto bekijk :D

X-Tripiot

Hardware Master
datwordt weer 4 inch mortieren op t strand kopen. zal nog wat meer foto's posten :)
leuk vooruitzicht :

Laatst bewerkt:

boefmans

New member
Hierin het nog een tikkeltje erger :) de vorige keer dat het zo hard sneeuwde (eind 2010) had ik ook net een dagje vrij :)

CDA441

Geen modder eter
Sneeuw in Tielt:

Laatste foto is een ton met niets erin, sneeuw komt op ongeveer 20-25 cm hoogte daar :p

EDIT: nog een leuk filmpje erbij:

Laatst bewerkt:
Bovenaan