• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HighSnow! BRRRRRRR! Post hier je sneeuwfotoos :D

M'n hondje ook voor het eerst in de sneeuw (hij is nu net 6 maanden) hier zat ie te denken achter welk sneeuwvlokje hij aan zou gaan rennen, maar het waren er teveel whahahahahaha

30979za.jpg


En me vrouwtje met een lekker laagje sneeuw op d'r hoofd

nva7ls.jpg

Foto's genomen met een oude Sony cybershot, wilde niet m'n dure cam in de sneew nat laten worden.... ;) (het sneeuwde echt hard op dat moment!)
 
Laatst bewerkt:
Nou Freddy dat weten we niet precies, maar wat we hebben kunnen vinden op internet is het een kruizing WELSH CORGI en TIBETAANSE TERRIER....

Maar het is inderdaad een niet alledaagse hond, en we worden ook erg vaak aangesproken met deze vraag!

Hier is ie met me dochter a.k.a Gooise muts whahaha

2v31s8l.jpg
 
Laatst bewerkt:
het is toch een forum? hij vraagt wat nou dan gaat het een keer niet over watercooling etc. zal vast niet het eerste topic zijn.

ben ik dan de enige die het niet negatief ziet? :)

al geef ik wel toe dat hij dit in pm had mogen doen ja.
 
hallo, echt een schattige hond!
Maar een paar vraagjes,
hoe groot word hij ongeveer?
En waar heb jij hem vandaan?
en misschien een rare vraag maar watteert hij ongeveer gekost?
groetjes.

Dag hondjeszoeker :D welkom op HighFlow! :)

cool daddy was 18-07-10 voor het laatst aktief hier op HighFlow. Wil je antwoorden van hem hebben op je vragen, kan je hem het beste een e-mail of een PM sturen.
 
Woei! Het is weer zo ver. Tijd voor een pakje gesloten sneeuwdek van 2cm. Foto geschoten in Zeddam om 3.00u vannacht. Vijf platen geschoten met een 10mm UWA als HDR op F/8, ISO100 en op 7/15/30/60/120 seconden. :)

Super plaat! Heerlijke vertekening van die lens. Lijkt net alsof je in madurodam gefotografeerd hebt :) Wat voor camera gebruik je btw?

Kan niet wachten tot het aan de kust ook weer mooi wit wordt! En zeker als ik dit soort foto's zie!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan