• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Highflowmeeting op TP9: meld hier je plaatsvoorkeur

MrGiorgio

De Planner
De plekken die we krijgen lijken vrij veel op die van vorig jaar.

Ik weet van diverse mensen al de voorkeur hoe ze graag willen zitten.

Op basis daarvan heb ik al wat groepjes bij elkaar gezet. De volgorde is willekeurig. Graag wil ik van jullie weten of jullie nog aanvullingen hebben.

Ik zeg niet dat het me lukt om iedereen zn zin te geven, maar ik zal wel mn best doen. We hebben namelijk wel te maken met ongeveer 50 individuen die allemaal een eigen mening/voorkeur hebben.

Dark-NighT
Maxiumraver


Wouter
Killerbee
Xelation
Freddy
Fei Long
FuwaFuwa
Highspeed
JouLiang
Vincent



Thomas Verdonck
Geno
Bram G
Jan R
Lander R
Michael H
Mdemic
Korbin
Gabi
MNM
(Coffee?)
Kenneh
brinkdinges
stn
K.3nny
Iris
BlackWhizz



supersmash
mixed up
Glosy_nl
Ladycoco


soppy
Lemonade


Fedmas
Sanders


soap
nino-33
MrGiorgio
Demolisher
Yourdoom
Daantjuhh14
Forseti
Oli4v
Xtrafresh
pLaSmA
Plasma +1
Plasma +2
Plasma +3
Basje
Odin


Vincent



Arwin74


Viepert







De namen in het rood hebben nog geen reservering doorgegeven.
Laat maar weten of er nog andere mensen zijn die bij elkaar willen zitten (of juist niet).
Nogmaals, ik zeg niet dat het me lukt om het iedereen naar de zin te maken, maar ik ga mn best doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mr.Giorgio,

Volgens mij is MNM (die nu helemaal onderaan staat) een van die Belgen, zou je hem op de plaats van Gabi kunnen zetten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gaat Gabi niet meer mee dan?

Als Wouter dezelfde is als Coffee, dan zal er op een gegeven moment een keuze moeten worden gemaakt, want jij kan niet en naast de Belgen en naast Korbin en naast Wouter zitten.
 
Wellicht dat het al gezegd is, maar bij deze SUPERBEDANKT voor alle moeite die je erin steekt om alles te regelen MrGiorgio!!


Verzonden vanaf mijn iPhone 4 met TapaTalk.
 
Ik wou doorgeven, naast Dark-NighT, maar zo te zien is dat al gedaan, bedankt! :)

Mha nog niet niet maat, we moeten nog plaatsen ruilen met anderen, wat mij betreft ga ik naast jou zitten als iemand die plaats wil ruilen, Maxi zit op 741, dus voor mij kan 740 of 742, maakt me niet zoveel uit. Ik wacht wel even tot de grote groepen onder ons naast elkaar kunnen zitten, en dan zullen er vast wel 2 plaatsen over zijn waar wij tusse passen.

Cheers!

Wellicht dat het al gezegd is, maar bij deze SUPERBEDANKT voor alle moeite die je erin steekt om alles te regelen MrGiorgio!!

inderdaad.

Thanks Gio
 
We hebben de hele rij, dus we zijn nu bezig om de plaatsindeling te doen.
Het is dus nog niet zeker dat iemand op 741 of 740 zit.
Momenteel kijken we eerst wie er bij wie wil zitten.

Daarna kijken we waar iedereen gaat zitten zodat bijna iedereen die bij elkaar wil, ook bij elkaar zit.
Maar de uiteindelijke plek is nog niet vast.

De groepjes die ik in de startpost heb gezet, zijn alleen de groepjes waarvan ik weet dat ze bij elkaar willen zitten.
Later (het laatste stuk dus) ga ik iedereen op een plek zetten en laat ik de plattegrondsindeling zien.
 
Gaat Gabi niet meer mee dan?

Als Wouter dezelfde is als Coffee, dan zal er op een gegeven moment een keuze moeten worden gemaakt, want jij kan niet en naast de Belgen en naast Korbin en naast Wouter zitten.
Ik weet niet wie Gabi is :p of het ligt aan m'n kater haha. Maar ehm, ik 'moet' gewoon tussen de belgen (MNM is een van de belgen) en Brinkdinges zitten.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan