• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Highflowmeeting op TP9: meld hier je plaatsvoorkeur

Let op belangrijk:

Iedereen die nog niet gemeld heeft dat hij graag ook mee wil, maar nu op het punt staat om zijn/haar ticket te betalen PM mij.
Dan informeer ik of er nog extra plekken zijn.

Als je dat namelijk niet doet, heb je kans dat je niet bij ons kan zitten. We zitten nu namelijk op het maximum van 54 plaatsen wat ons is toegewezen!
 
Ik hoor vandaag of Fredd en Brebz meegaan, plaatsen vanaf 739 t/m 744 mogelijk voor mijn team?:D zitten we er lekker knus tussenin:$

739 - Korbin (Betaalt)
740 - Gabi (Betaalt)
741 - Fredd (meld ik vandaag of deze betaalt)
742 - Brebz (meld ik vandaag of deze betaalt)
743 - Coffee / Kippeh (meld ik vandaag of deze betaalt)
744 - MdemiC (Betaalt)
 
Let op belangrijk:

Iedereen die nog niet gemeld heeft dat hij graag ook mee wil, maar nu op het punt staat om zijn/haar ticket te betalen PM mij.
Dan informeer ik of er nog extra plekken zijn.

Als je dat namelijk niet doet, heb je kans dat je niet bij ons kan zitten. We zitten nu namelijk op het maximum van 54 plaatsen wat ons is toegewezen!

Ik hoor vandaag of Fredd en Brebz meegaan, plaatsen vanaf 739 t/m 744 mogelijk voor mijn team?:D zitten we er lekker knus tussenin:$

739 - Korbin (Betaalt)
740 - Gabi (Betaalt)
741 - Fredd (meld ik vandaag of deze betaalt)
742 - Brebz (meld ik vandaag of deze betaalt)
743 - Coffee / Kippeh (meld ik vandaag of deze betaalt)
744 - MdemiC (Betaalt)

Dit betekent dus nog 2 a 3 personen erbij?
Zal ik dan eerst even vragen of er nog ruimte is, voordat ze betalen en met 2 man ergens anders moeten zitten?
 
739 - Korbin (Betaalt)
740 - Gabi (Betaalt)
741 - Fredd (meld ik vandaag of deze betaalt)
742 - Brebz (meld ik vandaag of deze betaalt)
743 - Mikeey (Betaalt, ID = 1045)
744 - MdemiC (Betaalt)
 
He Giorgio, even een klein verzoekje nog.
Is het misschien mogelijk dat er tussen ons in, een gangpad zit. Niet dat ik niet dichtbij je wil zitten, maar aangezien onze beide(?) cases nogal ruimte in beslag nemen is dat handig?
 
Update:
Bij het tellen kwam ik op 3 knelpunten uit:

-de organisatie heeft de gesponsorde plek van Xtrafresh niet meegeteld
-het is me nu even niet duidelijk met hoeveel plekken pLaSmA & co komt

-als de plek van Xtrafresh ook nog wordt meegeteld door de organisatie, pLaSmA met 2 vrienden+ 1 extra plek komt, zitten we op precies 54 plaatsen. Oftewel het aantal plaatsen wat voor ons gereserveerd is.

Korbin zn groep is nu uitgebreid naar 6 personen. Fredd en Brebz willen ook nog mee.(Coffee dus niet?)

Dus
*ik heb een verzoek ingediend bij de organisatie om nog 2 plaatsen erbij, maar er is weinig keuze op de kaart.
*Ik heb aan pLaSmA gevraagd met hoeveel mensen/plekken hij komt.
*Ik heb aan Xtrafresh gevraagd om een nummer via zn sponsor zodat ik dat kan doorgeven aan de organisatie


Wordt vervolgd.....
 
739 - Korbin (Betaalt)
740 - Gabi (Betaalt)
741 - Guidsen (Betaalt, zit 249 en wilt verplaatst worden, ID = 1140 )
742 - Sl1zr (Betaalt morgen)
743 - Mikeey (Betaalt)
744 - MdemiC (Betaalt)

Met spijt moet ik zeggen dat Brebz en Fredd niet kunnen naar TP9 omdat het te duur is.
Coffee en Kippeh zijn dropped
 
Laatst bewerkt:
Btw. Kan vincent niet aan onze tafel worden toegevoegd? :D (Mits hij dat natuurlijk zelf ook wilt ;) )

Vincent wou opzich wel bij ons (mij en Sanders), maar van mij mag ie best bij jullie als hij dat liever heb

Maakt mij niet uit, zoals aangegeven wil ik geen chips etende uit de mond stinkende paprika bekkies naast mij. :D:lol:
(grapje he, weet niet hoe zwaar daar iemand aan tilt)

oja en traxtorm moet wel naast mij komen te zitten, want die gaat met mij mee.....
 
739 - Korbin (Betaalt)
740 - Gabi (Betaalt)
741 - Guidsen (Betaalt, zit 249 en wilt verplaatst worden, ID = 1140 )
742 - Sl1zr (Betaalt morgen)
743 - Mikeey (Betaalt)
744 - MdemiC (Betaalt)

Met spijt moet ik zeggen dat Brebz en Fredd niet kunnen naar TP9 omdat het te duur is.
Coffee en Kippeh zijn dropped

Is t nummer van Sl1zr al bekend?
Guidsen heb ik nog niet toegevoegd, omdat ik samen met de organisatie nog bezig ben om 2 plaatsen erbij te krijgen.

hey mrgiorgio

is nu alles duidelijk over de plaatsen van mij en me vrienden??

grtzzz pLaSmA
Ja hoor. Jij komt met 2 vrienden. En met zn drieen hebben jullie 4 plaatsen.

TP9 is over 10 dagen al. Dus iedereen die nu nog besluit dat die mee wil is erg laat.
Zoals je op de plattegrond kan zien zijn de meeste plekken al vergeven. Er is voor ongeveer 1000 personen plek, maar blijkbaar is er dit jaar erg veel animo.
Dus ik ben druk bezig om nog 2 plekken te regelen zodat Guidsen en Sl1zr ook bij ons kunnen zitten, maar ik kan het nog niet beloven.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan