• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Highflowmeeting op TP9: meld hier je plaatsvoorkeur

Ik heb het net met korbin over gehad en als het moeilijk werd om ons langs elkaar te zetten dan mag het zo blijven anders zouden wij als team op 1 rij willen zitten,

En misschien als het klaar is dat ik (tijdens de opbouw) de kaartjes toch goed kan leggen voor ons

Dat kan ik misschien vrijdag met de crew daar over leggen.
 
He Giorgio

Ik zit net naar de indeling te kijken naar aanleiding van je pm.

:'( Ik zit aan de verkeerde kan :'(

Nu weet ik niet of het nog mogelijk is, en of dat er heel diep naar gekeken is, maar.... zou het kunnen dat....

Basje en Odin de plek van Demolisher en Yourdoom over nemen, en dan de hele rij vanaf Plasma opzij schuift, zodat ik weer naast jou kan zitten? Of ben ik nu een zeur...

Ik voel me zo alleen aan de overkant :schaam
 
He Giorgio

Ik zit net naar de indeling te kijken naar aanleiding van je pm.

:'( Ik zit aan de verkeerde kan :'(

Nu weet ik niet of het nog mogelijk is, en of dat er heel diep naar gekeken is, maar.... zou het kunnen dat....

Basje en Odin de plek van Demolisher en Yourdoom over nemen, en dan de hele rij vanaf Plasma opzij schuift, zodat ik weer naast jou kan zitten? Of ben ik nu een zeur...

Ik voel me zo alleen aan de overkant :schaam

demo je bent wel een klein beetje een zeur:p:p

ik ga juist met basje en odin en mijn +1, +2 en +3 naar de lan ;)

dus om heel eerlijk te zijn stem ik tegen. (sorry)

als er een andere optie is dat wij wel bij elkaar blijven vind ik het niet heel erg!

maar denk alleen dat mr gio niet meer reageren gaat ivm dat hij in belgie zit ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de plaatsen uitgeprint en ik ga morgen met de organisatie praten of ik de blaadjes goed kan leggen.

Ik heb al met MrGorgio overgehad en die zij dat het een prima idee is.

Dus als je vrijdag op TP9 komt dan moet je niet op nummer kijken maar op naam.

Ik meld vrijdag nog wel of die kaartjes goed liggen of niet.

Dus wacht vrijdag hoe je moet kijken.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan