Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als je even hun forum had bekeken, dan had je al wat meer geweten Ik doe mee, kier doet mee, L3p doet mee. Dat zijn de mensen die ik sowieso ken, weet niet of er nog meer HF'ers meedoen.
Als je even hun forum had bekeken, dan had je al wat meer geweten Ik doe mee, kier doet mee, L3p doet mee. Dat zijn de mensen die ik sowieso ken, weet niet of er nog meer HF'ers meedoen.
15 mei is de laatste dag dat je foto's kunt posten, dus het zou mooi zijn als hij dan af is. Maar als je deadline toch bij TP9 ligt, dan moet dat geen probleem vormen
heb net even de filmpjes van je op youtube bekeeken alleen kan nog geen een vinden van je die onder je vloer is gemaakt
trekt die al genoeg zand/stof aan ???
hahah oke ga ik die ffn bekijken hahah,al lekage gevonden of vald het nog mee?
ik heb mijn H50 ook gemod alleen vind ik de pomp tezwak voor mijn setup,
ben nu bezig een lijstje temaken voor een andere setup als je die zo ffn wil controleren
pm ik je die wel http://forum.highflow.nl/f6/corsair-h20-h70-9371/index4.html#post172133