Die moet je morgen krijgen :) Jouw bestelling is vandaag nog verzonden.
Freddy Administrator Forumleiding 26 januari 2010 #101 Die moet je morgen krijgen Jouw bestelling is vandaag nog verzonden.
Freddy Administrator Forumleiding 29 januari 2010 #102 Vandaag (en weekend) een hele interessante! Saitek Cyborg Keyboard US / International Version voor €68,98 Maandag/Dinsdag op voorraad, dus wordt na het weekend direct verzonden.
Vandaag (en weekend) een hele interessante! Saitek Cyborg Keyboard US / International Version voor €68,98 Maandag/Dinsdag op voorraad, dus wordt na het weekend direct verzonden.
Z Zhane Null 29 januari 2010 #103 Netjes, 7 euro goedkoper Zou 'm bijna willen kopen, helaas hebben wat andere Pc onderdelen hogere prioriteiten bij mij
Netjes, 7 euro goedkoper Zou 'm bijna willen kopen, helaas hebben wat andere Pc onderdelen hogere prioriteiten bij mij
Freddy Administrator Forumleiding 1 februari 2010 #105 Morgen weer andere Vandaag zijn de Cyborg Keyboards op voorraad gekomen. We hadden enkele aanvragen of we die vandaag nog wilden laten staan.
Morgen weer andere Vandaag zijn de Cyborg Keyboards op voorraad gekomen. We hadden enkele aanvragen of we die vandaag nog wilden laten staan.
Donnie1992 Junior Member 2 februari 2010 #106 SteelSeries Siberia v2 Full-size Headset USB Black :079:
Demolisher Junior Member 3 februari 2010 #107 He Freddy, Hoe sluit ik CCFL dingen aan op de T-balancer BinNG??
Blackruby Senior Member 19 februari 2010 #108 Heb je toevallig ook een foto van de voorkant van de Dagdeal van vandaag?
Freddy Administrator Forumleiding 19 februari 2010 #109 Helaas geen foto bij de hand. Het is iig bijna hetzelfde als die van BP (Silver Shining), maar dan zonder BP logo
Helaas geen foto bij de hand. Het is iig bijna hetzelfde als die van BP (Silver Shining), maar dan zonder BP logo
ShockRaver Junior Member 22 februari 2010 #111 wanneer komt de 800D een keer als dagdeal ?? liefst dan wel de 1ste van de maand ofzo... (aangezien ik dan geld heb ) hahahaha i know.. im a cheapass
wanneer komt de 800D een keer als dagdeal ?? liefst dan wel de 1ste van de maand ofzo... (aangezien ik dan geld heb ) hahahaha i know.. im a cheapass
Blackruby Senior Member 14 maart 2010 #112 Afgelopen week maar 2 verschillende dagdeals gehad, en in het weekend helemaal geen dagdeal? o.o
Freddy Administrator Forumleiding 14 maart 2010 #113 Tisse een drukke week geweest, aankomende week zal er weer meer verschillende komen
Source Mr. Grillmeister 14 maart 2010 #114 Als ik jou was zou ik er gewoon weekdeals van maken. Stuk minder werk ook en kan je misschien een nóg leukere aanbieding van maken
Als ik jou was zou ik er gewoon weekdeals van maken. Stuk minder werk ook en kan je misschien een nóg leukere aanbieding van maken
Alex Bezig met houten pc... 14 maart 2010 #115 Mee eens. Niet iedereen heeft ook tijd om dagelijks dat te checken. Minder stress voor jou Freddy, en meer bedenktijd voor je klanten.
Mee eens. Niet iedereen heeft ook tijd om dagelijks dat te checken. Minder stress voor jou Freddy, en meer bedenktijd voor je klanten.
stn . 14 maart 2010 #117 Freddy had voor mij speciaal een 5870 in de dagdeal gegooid. Dank U Freddy! je bent top!
Blackruby Senior Member 18 maart 2010 #118 Kan de dagdeal-balk bovenaan het forum niet dagelijks geupdate worden met de nieuwe dagdeal? Edit: Zodat je gelijk (zonder te klikken) kan zien wat het is.
Kan de dagdeal-balk bovenaan het forum niet dagelijks geupdate worden met de nieuwe dagdeal? Edit: Zodat je gelijk (zonder te klikken) kan zien wat het is.
Freddy Administrator Forumleiding 18 maart 2010 #119 Nee dat is helaas niet mogelijk, of we moeten het laten programmeren, maar dat heeft nu niet de prioriteit.
Nee dat is helaas niet mogelijk, of we moeten het laten programmeren, maar dat heeft nu niet de prioriteit.
Freddy Administrator Forumleiding 23 maart 2010 #120 Vandaag en morgen de Corsair 800D HighFlow Dagdeal, dag aanbiedingen!