zeker te weten de maker daarvan :)
Sw333t I Love my NUC 23 april 2010 #165 Kan er iemand een mooie wallpaper voor mij maken, met de tekst "Wannabee cooled by Highflow" ? Wil op den duur overgaan naar WC, maar op dit moment dus nog simpel op lucht (en met hardware die niet helemaal op en top presteert). Liefst in 1366 x 768 en op basis van deze. Hosting van de wallpapers kan ik eventueel op mij nemen, neem aan dat photobucket die foto's ook een keer verwijderd.
Kan er iemand een mooie wallpaper voor mij maken, met de tekst "Wannabee cooled by Highflow" ? Wil op den duur overgaan naar WC, maar op dit moment dus nog simpel op lucht (en met hardware die niet helemaal op en top presteert). Liefst in 1366 x 768 en op basis van deze. Hosting van de wallpapers kan ik eventueel op mij nemen, neem aan dat photobucket die foto's ook een keer verwijderd.
Sw333t I Love my NUC 12 mei 2010 #166 Heb de start screen van mijn navigatie aangepast: Wel moeten resizen naar 320 x 240 .
Freddy Administrator Forumleiding 13 mei 2010 #168 Dat zijn vette achtergronden die je hebt binnengehaald!
Freddy Administrator Forumleiding 13 mei 2010 #171 @ Quadcore, zou je nog .nl en/of onze logo erin willen verwerken? Anders heeft het niet direct betrekking tot onze website
@ Quadcore, zou je nog .nl en/of onze logo erin willen verwerken? Anders heeft het niet direct betrekking tot onze website
Quadcore Low and Slow ... 13 mei 2010 #172 Dutch013 zei: @Quadcore. Die is echt gaaf, heb je die zelf gemaakt? Klik om te vergroten... wallpaper van google geplukt en de teksten met photoshop erin gezet Freddy zei: @ Quadcore, zou je nog .nl en/of onze logo erin willen verwerken? Anders heeft het niet direct betrekking tot onze website Klik om te vergroten...
Dutch013 zei: @Quadcore. Die is echt gaaf, heb je die zelf gemaakt? Klik om te vergroten... wallpaper van google geplukt en de teksten met photoshop erin gezet Freddy zei: @ Quadcore, zou je nog .nl en/of onze logo erin willen verwerken? Anders heeft het niet direct betrekking tot onze website Klik om te vergroten...
R revolutionart Member 21 mei 2010 #178 Quadcore zei: wallpaper van google geplukt en de teksten met photoshop erin gezet Klik om te vergroten... Thnx voor het gebruiken van mijn 3D logo xD :033:
Quadcore zei: wallpaper van google geplukt en de teksten met photoshop erin gezet Klik om te vergroten... Thnx voor het gebruiken van mijn 3D logo xD :033:
Quadcore Low and Slow ... 21 mei 2010 #179 revolutionart zei: Thnx voor het gebruiken van mijn 3D logo xD :033: Klik om te vergroten... ja die is echt super :055:
revolutionart zei: Thnx voor het gebruiken van mijn 3D logo xD :033: Klik om te vergroten... ja die is echt super :055:
R revolutionart Member 21 mei 2010 #180 Nogmaals thnx zal zo ook weer even een wallie ertegen aan gooien, even bedenken wat