Mooie letters en het "No Bullshit Team" logo vind ik geweldig.
U Unknown hallo 19 november 2009 #62 Kun je er nog wat maken ? Van No Bullshit Team ? Je bent er wel goed mee, of is dat programma zo goed?
Kun je er nog wat maken ? Van No Bullshit Team ? Je bent er wel goed mee, of is dat programma zo goed?
Quadcore Low and Slow ... 19 november 2009 #63 Ja ik zal dr nog een paar maken , ik gebruik photoshop dus programma is ook goed maar vergt wel enige ervaring
Ja ik zal dr nog een paar maken , ik gebruik photoshop dus programma is ook goed maar vergt wel enige ervaring
Freddy Administrator Forumleiding 20 november 2009 #66 Chiller zei: Hhhmmmm........ Klik om te vergroten... hmm?? QuadCore heeft denk ik meer aan opbouwend kritiek, zodat hij het een en ander kan verbeteren/veranderen
Chiller zei: Hhhmmmm........ Klik om te vergroten... hmm?? QuadCore heeft denk ik meer aan opbouwend kritiek, zodat hij het een en ander kan verbeteren/veranderen
U Unknown hallo 20 november 2009 #67 k zal eens kijken of k nog wat mooie wallpaers heb, k had nog ergens een mooie
k.3nny Oldscool. 20 november 2009 #68 Quadcore zei: vind je dit wat ? plaaaaaaaaaaatje[IMG][/quote] Dat bullshit tekentje verpest die mooie achtergrond! zonder dat tekentje is hij gewoon AF. maar dat kan persoonlijk zijn :060: Klik om te vergroten...
Quadcore zei: vind je dit wat ? plaaaaaaaaaaatje[IMG][/quote] Dat bullshit tekentje verpest die mooie achtergrond! zonder dat tekentje is hij gewoon AF. maar dat kan persoonlijk zijn :060: Klik om te vergroten...
U Unknown hallo 20 november 2009 #69 als wat wit is in dat logo ook doorschijnend zou kunnen zijn , was al vele leuker, is dat mogelijk?
Quadcore Low and Slow ... 20 november 2009 #70 ben nu ff vista er weer op aan t zetten dus zal ff duren maar dat kan idd
U Unknown hallo 20 november 2009 #71 heb em gevonden, als je hier iets leuks mee kunt doen ? die tube en rook rondom, en daar waar chiller evga i7 staat dan logo team met naam ?
heb em gevonden, als je hier iets leuks mee kunt doen ? die tube en rook rondom, en daar waar chiller evga i7 staat dan logo team met naam ?
Don_Holio Water-Cooled 20 november 2009 #72 ik vin die no bullshit wel leuk om als avatar te gebruiken op hwbot ! Best grappig!
H HailBaal Junior Member 20 november 2009 #74 hoe kom ik aan de derde in de beginpost op hogere resoluties? ik zit op mijn werk op 1440x900 en thuis op 1680x1050 en 1920x1080.
hoe kom ik aan de derde in de beginpost op hogere resoluties? ik zit op mijn werk op 1440x900 en thuis op 1680x1050 en 1920x1080.
U Unknown hallo 20 november 2009 #76 die tweede is wel leuk ja. doe me nog maar wat verbazen, als je daar zin in hebt. jammer dat k niet zo een teken programma heb.
die tweede is wel leuk ja. doe me nog maar wat verbazen, als je daar zin in hebt. jammer dat k niet zo een teken programma heb.
Quadcore Low and Slow ... 20 november 2009 #77 Chiller zei: die tweede is wel leuk ja. doe me nog maar wat verbazen, als je daar zin in hebt. jammer dat k niet zo een teken programma heb. Klik om te vergroten... Je kan GIMP downloaden en is gratis en lijkt heel veel op photoshop , je kan er hetzelfde mee GIMP - Downloads
Chiller zei: die tweede is wel leuk ja. doe me nog maar wat verbazen, als je daar zin in hebt. jammer dat k niet zo een teken programma heb. Klik om te vergroten... Je kan GIMP downloaden en is gratis en lijkt heel veel op photoshop , je kan er hetzelfde mee GIMP - Downloads
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 21 november 2009 #78 Erg handig, gemakkelijk en toegankelijk programma Ik heb er laatst ook even meelopen prutsen en in een korte tijd kun je erg leuke dingen maken. Die laatste vind ik ook wel geinig, doet me denken aan Nightmare on Elm Street (Freddy).
Erg handig, gemakkelijk en toegankelijk programma Ik heb er laatst ook even meelopen prutsen en in een korte tijd kun je erg leuke dingen maken. Die laatste vind ik ook wel geinig, doet me denken aan Nightmare on Elm Street (Freddy).
U Unknown hallo 21 november 2009 #79 erg handig en makkelijk??? k krijg t nog niet eens aan de gang lol