• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HighFlow Polo Shirts met jouw Nickname, TP13 edition :)

Welke kleur shirt?


  • Totaal aantal stemmers
    38

Freddy

Administrator
Forumleiding
Wie geïnteresseerd is in een HighFlow Polo shirt met eigen nickname erop gedrukt, graag hier even melden.

We houden dan een lijst bij en (ruim) voor The Party 13 laten we het drukken.

De prijs zal denk ik rond 25 euro zitten, dus enkel hier een bericht posten als je dit ervoor over hebt.Hoe meer mensen, hoe voordeliger de shirts.

Wil je een shirt, hier even jouw gewenste
Nickname en Maat vermelden!



Dit was het design van TP9 door Sanders (zie hieronder), het is leuk als we dit jaar een nieuw design nemen.
Wie hier een beetje photoshoppen/illustraten, zien we graag jouw creatie!

2eobsxe.jpg

designed by sanders




Alvast bedankt!

Lijst zover:

Maat S:



Maat M:
Akuma2000 / Freddy
Fei-Long / Kevin
perforM / You Hao
DestinZ / You Yi
chenrong / You Liang
Enforcer / Lesley
Nine / Tony
Xelation / Firdaus
ProAce / Yorick
L3p / Peter
-----
10x

Maat L:
Akuma2000 / Freddy
coolfris / Roland
coolfris / Roland
Thierry / Thierry
Zwelgje / Sander
XenoMorpH / Ruben
Reinoud / Reinoud
Mystiqu / Roel
-----
8x

Maat XL:
MrMdemiC / Bob
MrMdemiC / Bob
MrGiorgio / Gio
MrGiorgio / Gio
Enthernal / Wolf
Enthernal / Wolf
N32_pLaSmA / Sepp
N32_pLaSmA / Sepp
N32_Jildou / Kirsten
ForresT / Sebastiaan
-----
10x

Maat XXL:
TATH / Henry
Hightower / Sander
Mortum / Robin
-----
3x

Maat XXXL:
mixedup / Rene
the_cyberspace / Roy
-----
2x

33 stuks
 
Laatst bewerkt:
Check jouw mail, ik heb de factuur nog kunnen vinden van 4 jaar terug :)
Die had Sanders toen nog geregeld, 13 euro per polo ex btw was het toen alleen voor de polo, zonder opdruk e.d.
 
Als iemand met een nieuw design kan komen kan ik er een mailtje uit gooien.
1 of ander vrouwtje hier op mijn eiland doet dat 2x zo goedkoop als de meeste bedrijfskleding/logo bedrijven.

Heb zelf niet de tijd om dit hele gebeuren qua regelen van geld etc op me te nemen.
Kan wel een prijs opvraag doen en de bestelling plaatsen.

Jullie hebben dus nodig:

- Een shirt/polo (liefst beetje stevig omdat genaaid logo ook stevig is)
- Een design van 1 - 3 logo's (Voor, achter, mouw?)
 
Hold your horses :)

Ik heb al een PM van een vriendelijke dame die grafisch vormgever is en eventueel ook kan laten borduren/naaien.
Maar nogmaals, wie neemt dit geheel op zich ? :)
Enige wat ik hierin kan betekenen is een prijs op vragen (vergelijken) bij die mevrouw op Urk.
 
Hallo allemaal,

Ik ben dus de vriendelijke dame die grafisch vormgever is. Ik ben Bianca, vrouw van Hightower
(Sander dus ;) ). Ik heb wel wat connecties wat betreft drukken of borduren, maar als we het over ontwerpen hebben. Wat is de bedoeling hier nu precies van? Het Highflowlogo is al een vaste factor, de plaats van dat logo is het mooiste achterop het shirt. Dit ook omdat alle gamers veelal op de rug te zien zijn. Omdat ze natuurlijk druk aan het gamen zijn.
Misschien is het dan mooi om net onder de boord de namen van de heren te zetten.
Logo van Highflow nogmaals op de mouw, en dan voorop links op de borst de naam van de speler. Borduren is natuurlijk altijd duurder dan drukken, als het goed gedrukt is blijft het ook jaren zitten (mits goed behandeld)
Kortom, ik hoor het wel , als ik iets voor jullie kan betekenen.

Groetjes Bianca (miss Hightower)
 
Hallo allemaal,

Ik ben dus de vriendelijke dame die grafisch vormgever is. Ik ben Bianca, vrouw van Hightower
(Sander dus ;) ). Ik heb wel wat connecties wat betreft drukken of borduren, maar als we het over ontwerpen hebben. Wat is de bedoeling hier nu precies van? Het Highflowlogo is al een vaste factor, de plaats van dat logo is het mooiste achterop het shirt. Dit ook omdat alle gamers veelal op de rug te zien zijn. Omdat ze natuurlijk druk aan het gamen zijn.
Misschien is het dan mooi om net onder de boord de namen van de heren te zetten.
Logo van Highflow nogmaals op de mouw, en dan voorop links op de borst de naam van de speler. Borduren is natuurlijk altijd duurder dan drukken, als het goed gedrukt is blijft het ook jaren zitten (mits goed behandeld)
Kortom, ik hoor het wel , als ik iets voor jullie kan betekenen.

Groetjes Bianca (miss Hightower)

Lekker bezig Bianca.

Als het van dezelfde kwailiteit is als de gezichten van de zwarte (gekleurde) pieten dan zit het wel goed.



O ja bijna vergeten.

Doe mij maar 1 x XXL en Nickname TATH
 
Laatst bewerkt:
Ik zal de administratie doen, betalingen kan ik dan gelijk via de zaak regelen.

@ Bianca, super tof!
Logo idd op rug, mouwen, en borst.
De "boord", is dat de kraag? Dus op de rug net onder de kraag?
Dat lijkt me een goed idee, zo kunnen we mensen ook van achteren herkennen.
En dus ook van voren als de naam ook links op de borst staat.
 
Hallo heren,

Ik ga voor jullie informeren wat het hier gaat kosten als wij dit regelen.
Er word door coolfris een zwart en wit shirt besteld als dit mogelijk is. Maar het is natuurlijk wel leuk om allemaal hetzelfde kleur shirt te hebben. Het logo van Highflow is overwegend rood met een blauwe streep. Als je rode tekst te klein ( de naam) op een zwarte ondergrond zet dan word het snel onleesbaar. Het felle blauw is dan wel beter te lezen. Dus de 1e beslissing van jullie alle zal moeten zijn zwart of wit.
Op welke termijn moet dit geregeld zijn en wat zijn de maximale kosten die iedereen er voor over heeft. Nogmaals borduren is altijd duurder dan drukken.

Ik hoor het wel,

groetjes miss Hightower
 
-Mij maakt het niet uit: zwart is mooier, aan de andere kant hebben we al n zwarte. Dus mij is t om het even.
-Volgens mij moet het uiterlijk op de 1e dag van TP klaar zijn. Maar dat is ook echt uiterlijk.
-Ik denk dat mijn maximale grens niet maatgevend is, dus dat laat ik ook over aan de rest
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy HighFlow Polo Shirts met jouw Nickname, hier bestellen :) Lan Party 164
ForresT Highflow Polo's en andere kledingstukken Lan Party 23
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy Phanteks D30 120mm én D30 140mm fans nu verkrijgbaar bij HighFlow.nl HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy HighFlow Veilingen! HighFlow Computer Cooling Shop 3
J Hoi Highflow en PC enthousiasten Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason The Alphacool Eisfluegel Aurora flow indicator "HighFlow" with RPM-Signal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
R HighFlow: Customer Review HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
M Super klantenservice. Bedankt HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
C Highflow nl web shop (Germany delivery question) HighFlow Webshop 4
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow Black Friday 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy HighFlow Forum V3 online! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Meldt je opnieuw aan voor HighFlow nieuwsbrief HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy HighFlow Forum updates, correcties en suggesties topic HighFlow Forum 43
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy The Party 17 HighFlow Compo Topic Lan Party 5
Freddy Akoestische schuim panelen bij HighFlow (voor geluidsdemping, geluidsabsorptie) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
A HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy HighFlow partner programma HighFlow Computer Cooling Shop 9
Freddy Fijne feestdagen en beste wensen 2018!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 7
Freddy HighFlow Black Friday 2018 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow VH1 Adjustable Aluminum GPU/VGA Support Strut/Holder Anti-Sag HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Mandem Innovation Cooling IC Graphite Thermal Pad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Thermaltake @ HighFlow, 10% introductiekorting tot aanstaande zondag! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Fijne feestdagen 2017!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 5
Freddy HighFlow op vakantie: Vrijdag 10 november t/m vrijdag 24 november 2017 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Trezor Hardware Wallet (Bitcoin & Altcoin) Order @ HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Ledger Wallet (Bitcoin & Altcoin) te bestellen bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy The Party 15: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy HighFlow Super Mega SALE! Alphacool, EKWB, Bitspower, XSPC tot 99% korting! HighFlow Computer Cooling Shop 7
M Bedankt Highflow voor jullie expertise! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Freddy Singularity Computers bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Freddy HighFlow Nieuwe Webshop 3.0! Bug Report hier HighFlow Computer Cooling Shop 85
Freddy HighFlow Laser Snijder / Cutter Topic HighFlow Computer Cooling Shop 254
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Freddy The Party 14: HighFlow Mini Compo's :) Lan Party 9
Freddy MDPC-X is terug, en verkrijgbaar bij HighFlow :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 39
S Zijn er mensen die de volgende LED van highflow gebruiken? Laserled - 3x Ultra Bright Cases en Modding 0
Freddy HighFlow nieuwe locatie Overige Builds 102
S Bedankt Highflow, dit was een perfecte eerste ervaring ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy Crimping Tool / Tang voor pinnen op kabels, nu op voorraad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy The Party 13: HighFlow TrackMania compo Lan Party 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan