• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HighFlow Forum Credits, forum activiteit beloond!

tijgervarken

Tijgervarken knor roar
Ohja! Het is ook van belang dat je jouw bericht in duidelijke zinnen maakt.
Want per woord krijg je 1% extra punten.
:D

Uitleg in het Engels:
Word Amount multiplier: 0.01
Awarded for each Word along with the Post amount when this action occurs.
Haha Freddy, In 2 talen schrijven voor extra woorden :p . Gaat iedereen straks in minstens 5 talen schrijven. En als dat niet lukt halen sommige gewoon google translate erbij ;)

CDA441

Geen modder eter
Ja, maar zijn dat dan "echte" woorden, of ook dingen zoals "blabla" en "hihi" en "haha" :sarc:
Zou nogal raar zijn dat je ook bij letters extra credits erbij krijgt. (e.g. a b c etc.)

tijgervarken

Tijgervarken knor roar
Ik moet zeggen het moedigt mensen wel aan om hun hele verhaal te vertellen en niet zo kortaf. Ben zelf namelijk ook nogal van het ja, nee oke ik snap het verhaal, ben zeer benieuwd hoe dit gaat uitpakken op de lange termijn.

SynthaxBE

New member
In België is het flitsmarathon wat echt teleurstellend is :d
En het kinderwoord van het jaar is omg maar uit gesproken als de letters appart met de amerikaanse klank.
VOila dat was het voor het ultuur momentje ^^

Sw333t

I Love my NUC
Apart trouwens, ik doneer 100 credits aan een forummember, er worden er ook 100 afgeschreven bij mij. De tegenpartij heeft er echter 95 gekregen. Waar zijn die resterende 5 credits gebleven?
[MENTION=1]Freddy[/MENTION]

Laatst bewerkt:

Freddy

Administrator
Forumleiding
Ik heb er naar gekeken, maar kan geen optie vinden.
De "transactiekosten" staan iig uit, wellicht is dat nog niet goed doorgekomen in de database.
Ik open een supportticket bij dragonbyte.

Freddy

Administrator
Forumleiding
Ik heb er nog niet de tijd voor genomen om ernaar te kijken.
Ga dit na TP13 doen. Ik wil er rustig voor zitten, voordat ik problemen erger maak of iets verkeerds installeer :)

Sw333t

I Love my NUC
Waarom zou je iframes willen gebruiken op een forum?

[CHARGE=1]
[/CHARGE]

Laatst bewerkt:
Bovenaan