• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Highflow doetet 'em weer !

AzzKickr

Heresy grows from idlenes
Men eerste grotere bestelling bij Highflow.nl !

Ik had besteld:

Kabelklem 9MM (zelfklevend) 4

Kabelklem voor dunne kabelbundels (zelfklevend) 10

Slang / Kabel Ring (16MM ID) 3

EK Thermal Pad Full Cover 1

Fan Schroeven Zwart (4 stuks) 2

In Line Cable Sleeving Kit - Black 1

EK-Supreme LT - Acetal (775/1156/1366) 1

Arctic Cooling MX-2 Koelpasta (4g) 1

Bitspower G1/4 Matt Black Stop Fitting BP-MBWP-C06 2

Bitspower G1/4 Matt Black Rotary 90 Degree ID 1/4 Adapter BP-MB90R 2

EK-Backplate CPU Universal - AMD/i5/i7 1

10MM (3/8 ID - 1/2 OD) Bitspower Schroeffitting Paar - G1/4 (2 stuks) Matt Black 4

HighFlow Casebadge Aluminium Black/Silver Brushed 1

HighFlow T-Shirt L 1

Dit zijn de spullen die ik nodig had teneinde men build te kunnen voltooien. Althans zo dacht ik toch. Uiteraard zijn er tijdens de werken weer een paar dingen opgedoken die ik over het hoofd had gezien. Zo moet ik nog het grotere formaat kabelklem hebben, alsook 2x 5MM UV leds voor men dual bay reservoir/pomp. Dus die bestellen we dan nog achterna binnenkort. Mogelijk samen met een voeding die ik op het oog heb.

2 Dagen later stond GLS al voor men deur. Perfect ! Ik heb met de track en trace men zending dan ook perfect kunnen opvolgen.

Ik had in de opmerkingen gevraagd om men telefoonnr. bij op de zending te vermelden want ik hen al nare ervaringen gehad met GLS en dat was ook gebeurd: de paklijst vermelde duidelijk men nr. maar dat is dus niet nodig gebleken. Perfectemundo.

Tot men verbazing waren er een grote partij goodies aanwezig bij het openen van de parcel. Ik had al van die goodies gehoord/gezien maar dit had ik toch niet verwacht ! Ik trof aan:

2 Highflow.nl stickers

1 Koolance casebadge

1 Coolink casebadge

1 Vel Noctua stickers

1 muismatje vh RTS game RUSE

1 Highflow high quality shopping bag

1 Rugzakje van de Nederlandse Koninklijke landmacht (meteen in gebruik genomen als werktas ! Cool ! )

2 Highflow balpennen

1 Kittekat (voor een fitte kat :D )

2 flyers voor Highflow en forum (hebben die een forum ? Huh ? :D )

1 Miniatuur zaklampje met sleutelhanger bevestiging

Leuk leuk leuk leuk leuk

Alles was samen met men spullen zorgvuldig ingepakt.

Dan over die spullen zelf;

Het meest onder de induk ben ik van de Bitspower fittings: wat een topproduct zeg ! Super afwerking ! Elk stukje apart in een Bitspower zakje met onderdeelnr. Ik had wel de beginnersfout gemaakt om niet de moer om de slangen vast te schroeven eraf te halen bij het op de water blocks schroeven. LOl ? Gevolg: alles muurvast. Dus heb ik die fittingen terug eraf geschroefd en mbv een doekje lichtjes tussen de bankschroef geklemd en zo kon ik dan die slangenmoeren eraf draaien. Gelukkig ! Silly me ...

Ook dat sleeven heb ik nog niet echt onder de knie. Wellicht dat de heat shrink die bij het Inline kitje zit té groot is voor de doeleinden waar ik het voor gebruik. Zijn nogal kleine draadjes. Ik heb ze bij gebrek aan een alternatief toch maar gebruikt maar die ga ik mss nog wel eens vervangen nadien.

De EK Supreme LT heb ik even uitgepakt en bekeken en men Bitspower fittings al opgeschroefd om even een impressie te krijgen. Buiten dan dat het er erg goed uitziet, kan ik er nog niet meer over vertellen want die moet ik nog mbv de backplate die ik erbij heb genomen monteren.

Dus een supergeslaagde zending die me een topweekendje zorgeloos modding heeft bezorgd !
 

Bijlagen

  • DSC02088.jpg
    DSC02088.jpg
    82,8 KB · Weergaven: 34
  • DSC02089.jpg
    DSC02089.jpg
    108,3 KB · Weergaven: 38
  • DSC02090.jpg
    DSC02090.jpg
    71,9 KB · Weergaven: 29
  • DSC02091.jpg
    DSC02091.jpg
    80,4 KB · Weergaven: 28
  • DSC02092.JPG
    DSC02092.JPG
    170,1 KB · Weergaven: 25
  • DSC02093.JPG
    DSC02093.JPG
    193,7 KB · Weergaven: 27
  • DSC02094.JPG
    DSC02094.JPG
    177,3 KB · Weergaven: 25
Vervangfittingen vandaag in de bus gekregen.

Gemonteerd en getest en rarara ....... opnieuw lekken op opnieuw dezelfde plekken :092:

Grrrrr, ik ben momenteel heeeel erg pissed (niet ten aanzien van highflow). Wat een baggertroep. Men vermoedens blijken weeral bevestigd; onmogelijk dat zon rotarys waterdicht kunnen zijn.

Ik zal nu wel zelf een oplossing moeten bedenken want er is geen tijd meer om weer opnieuw te gaan RMA-en.
 
Okay, ik ben al wat gekalmeerd nu. Vooral omdat ik ze nu waterdicht heb. De lektest is bezig nu sinds een uurtje en alles ziet er goed uit.

Ik heb ze verlijmt. Okay men garantie is nu compleet weg en ze staan nu vast in een bepaalde hoek maar ik had geen andere keus meer.

@Freddy; ik denk wel dat ik nu de oorzaak heb gevonden, wellicht dat dat ander setje daar ook last van had: er zit nl. speling op die dingen. Ze zitten in men radiator geschroefd en als ik de kop van die rotarys vastneem kan ik ze behoorlijk wat van links naar rechts wiebelen. Bij dat ander setje heb dat niet gaan nakijken maar ik vermoed hetzelfde probleem. Zou het mss om een fabricagefout gaan van een bepaalde batch ? Indien het geval dan voorspel ik nog RMA's van die dingen.
 
Jammer dat je het op zo'n manier moest oplossen :( Hoop dat je de juiste lijm soort hebt gebruikt. Niet dat het zomaar oplost door warmte of zo iets.
 
Nee hoor, loop komt zelden boven de 40 dus dat vormt geen probleem.

EDIT: met loop bedoel ik dan de warmste component in men loop. Ik denk niet dat het water warmer wordt dan 30 graden ofzo ?
 
Laatst bewerkt:
Nou maar hopen dat die van mij waterdicht zijn :O
Ga vanmiddag water erin gooien.

Heb ook 4x Triple Rotary's en 1x Five Snake Rotary, hoop dat die niet lekt =<
Ik ben ook eigenlijk van mening dat het draai-gedeelte/Rotary bij de schroefdraad niet goed draaid.
Gaat veelste stroef vergeleken bij een ander merk compressie fittingen (Feser of Thermochill).
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow HighFlow twee weekjes op vakantie, van 29 april t/m 14 mei 2024 HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy Phanteks D30 120mm én D30 140mm fans nu verkrijgbaar bij HighFlow.nl HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy HighFlow Veilingen! HighFlow Computer Cooling Shop 3
J Hoi Highflow en PC enthousiasten Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason The Alphacool Eisfluegel Aurora flow indicator "HighFlow" with RPM-Signal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
R HighFlow: Customer Review HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
M Super klantenservice. Bedankt HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
C Highflow nl web shop (Germany delivery question) HighFlow Webshop 4
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow Black Friday 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy HighFlow Forum V3 online! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Meldt je opnieuw aan voor HighFlow nieuwsbrief HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy HighFlow Forum updates, correcties en suggesties topic HighFlow Forum 43
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy The Party 17 HighFlow Compo Topic Lan Party 5
Freddy Akoestische schuim panelen bij HighFlow (voor geluidsdemping, geluidsabsorptie) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
A HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy HighFlow partner programma HighFlow Computer Cooling Shop 9
Freddy Fijne feestdagen en beste wensen 2018!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 7
Freddy HighFlow Black Friday 2018 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow VH1 Adjustable Aluminum GPU/VGA Support Strut/Holder Anti-Sag HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Mandem Innovation Cooling IC Graphite Thermal Pad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Thermaltake @ HighFlow, 10% introductiekorting tot aanstaande zondag! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Fijne feestdagen 2017!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 5
ForresT Highflow Polo's en andere kledingstukken Lan Party 23
Freddy HighFlow op vakantie: Vrijdag 10 november t/m vrijdag 24 november 2017 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Trezor Hardware Wallet (Bitcoin & Altcoin) Order @ HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Ledger Wallet (Bitcoin & Altcoin) te bestellen bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy The Party 15: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy HighFlow Super Mega SALE! Alphacool, EKWB, Bitspower, XSPC tot 99% korting! HighFlow Computer Cooling Shop 7
M Bedankt Highflow voor jullie expertise! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Freddy Singularity Computers bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Freddy HighFlow Nieuwe Webshop 3.0! Bug Report hier HighFlow Computer Cooling Shop 85
Freddy HighFlow Laser Snijder / Cutter Topic HighFlow Computer Cooling Shop 254
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Freddy The Party 14: HighFlow Mini Compo's :) Lan Party 9
Freddy MDPC-X is terug, en verkrijgbaar bij HighFlow :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 39
S Zijn er mensen die de volgende LED van highflow gebruiken? Laserled - 3x Ultra Bright Cases en Modding 0
Freddy HighFlow nieuwe locatie Overige Builds 102
S Bedankt Highflow, dit was een perfecte eerste ervaring ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy Crimping Tool / Tang voor pinnen op kabels, nu op voorraad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy The Party 13: HighFlow TrackMania compo Lan Party 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan