• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HighFlow Car Meeting - 9 oktober 2011

Wouter

Forum Bitch. I got the power!!!
Yo heren en dames!,

Hier een daar hoorde ik al leden roepen dat er een HighFlow Car Meeting zou moeten komen. Nou bij deze wil ik het gaan organiseren.

Mijn gedachten gingen uit naar zondag 9 oktober 2011.

Deze datum staat niet vast, dus als zich er teveel mensen melden dat zij niet kunnen komen, dan kunnen wij altijd de datum nog verplaatsen.

De locatie?

Ik zat te denken bij het AC Restaurant aan de A27.

Tijdstip?
Uurtje of 12:00.


Zie jullie hopelijk op zondag 9 oktober!!

Gr,

Wouter.

De gene die komen:

Wouter
Stn AKA Stijn
Quadcore (nu nog na datum aanpassing?)
 
Laatst bewerkt:
Hahah nice. Count me in.
En over de locatie, prima locatie lekker centraal in Nederland en vaste plaats voor automeetings. Je hebt kans dat er dan meerdere clubs daar aanwezig zijn.

* hoopt stiekem dat Renato gaat komen *
 
media: Wegnummers Duitsland hard rijden zonder snelheidslimiet: Gas open in Duitsland

Ik zal er zelf niet bij zijn, maar even vast een waarschuwing: Zorg dat je snelheid eruit is voordat je weer terug in NL bent. Vaak zijn er snelheidsbeperkingen bij de grens (heb al een keer 80 en 100 gezien) en staan er geregeld flitsers net na de grensovergang.

Zelf ga ik via de A77 de A57 op richting Goch. Is een flink stuk zonder limiet. Snelste erop gehaald was 239 op de teller. De laatste tijd niet meer geweest, heeft ook geen nut met een Alto :p.
 
Iemand al is naar duitsland geweest? Ik heb namelijk geen flauw idee waar je onbeperkte snelheid hebt. Graag even een PM sturen hoe en waar dat kan. Dan kan ik een routen plannen voor 8 oktober. Alvast bedankt!

Als jij bij Arnhem de grens over gaat kan je bijna tot aan Duisburg vol gas rijden.
Ga je in Duisburg lekker eten. :D en rij je weer terug.
 
Leuk zo'n Car-meeting, maar realiseer je wel als je in Duitsland gaat toeren dat je dan wel zeker wilt zijn van je auto.

De maximale snelheid in Duitsland is 130km/h (jah ook op zogenaamde "geen limiet' stukken), want als je boven die snelheid gaat en mocht er iets gebeuren dan heb je gedram met de verzekeringen. Je kunt dan nog steeds veroordeeld worden, omdat je achter op die plotseling inhalende bestuurder klapte...des te harder des te meer verantwoordelijkheden krijg je.

Voor de rest wil ik de boel niet bederven, maar het is ook zo lullig om hier te lezen dat één van jullie er een minder leuke ervaring aan over houdt :p
 
Jah, maar waarom dan niet meteen doorsteken naar de Nurburgring?
Gigantische topsnelheden halen op de openbare weg vindt ik persoonlijk niks (te veel risico), maar eens lekker vrij rijden op de Nurburgring/Zolder/Spa Francorchamps is toch veel leuker?
Ik bedoel we hebben serieus de beste/meest historische circuits bij ons om de hoek liggen :)
 
Geef je er groot gelijk in.
Wouter geeft al aan dat die wil testen wat de auto allemaal kan;)
Op het circuit kan dat het beste :p
En de Nurburgring ring is zeker de moeite waard om te rijden ... TRUST ME :D
 
Top snelheid kan je ook Savonds in Nederland testen.
En zoals hierboven al gezegd word is hard rijden in een rechte lijn niet belangrijk want ik denk dat niemand hier een nascar heeft die alleen maar rondjes rijdt :p


Sent from my iPhone 4 using Tapatalk.
 
JUIST niet op het circuit rijden. Daar heb je dan weer te weinig ervaring voor en daar rijden ferrari's, porsche's ALLEZ JWZ. Die rijden je met 300 voorbij terwijl jij nog aan het optrekken bent naar de 200. En er worden niet voor niets geen GP's meer gereden op de ring.... VEEL gevaarlijke bochten.
 
JUIST niet op het circuit rijden. Daar heb je dan weer te weinig ervaring voor en daar rijden ferrari's, porsche's ALLEZ JWZ. Die rijden je met 300 voorbij terwijl jij nog aan het optrekken bent naar de 200. En er worden niet voor niets geen GP's meer gereden op de ring.... VEEL gevaarlijke bochten.

Dus.......240 knappen over een brekke Duitse autobahn is wel veilig?

Je hebt in het vrij rijden zat langzamere weggebruikers, JIJ moet dan alleen zorgen dat je niet in de snelle lijn zit en een beetje fatsoenlijk loopt te spiegelen. Op het circuit ben je natuurlijk ook niet verzekerd, maar dan rij ik liever op het circuit dan op de openbare weg..je weet tenslotte hoe iedereen hoort te handelen.
Je kan altijd nog naar Zolder want dat is niet zo'n hele moeilijke baan. Nurnburgring is idd wel een tricky baan.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy Phanteks D30 120mm én D30 140mm fans nu verkrijgbaar bij HighFlow.nl HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy HighFlow Veilingen! HighFlow Computer Cooling Shop 3
J Hoi Highflow en PC enthousiasten Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason The Alphacool Eisfluegel Aurora flow indicator "HighFlow" with RPM-Signal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
R HighFlow: Customer Review HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
M Super klantenservice. Bedankt HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
C Highflow nl web shop (Germany delivery question) HighFlow Webshop 4
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow Black Friday 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy HighFlow Forum V3 online! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Meldt je opnieuw aan voor HighFlow nieuwsbrief HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy HighFlow Forum updates, correcties en suggesties topic HighFlow Forum 43
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy The Party 17 HighFlow Compo Topic Lan Party 5
Freddy Akoestische schuim panelen bij HighFlow (voor geluidsdemping, geluidsabsorptie) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
A HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy HighFlow partner programma HighFlow Computer Cooling Shop 9
Freddy Fijne feestdagen en beste wensen 2018!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 7
Freddy HighFlow Black Friday 2018 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow VH1 Adjustable Aluminum GPU/VGA Support Strut/Holder Anti-Sag HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Mandem Innovation Cooling IC Graphite Thermal Pad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Thermaltake @ HighFlow, 10% introductiekorting tot aanstaande zondag! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Fijne feestdagen 2017!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 5
ForresT Highflow Polo's en andere kledingstukken Lan Party 23
Freddy HighFlow op vakantie: Vrijdag 10 november t/m vrijdag 24 november 2017 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Trezor Hardware Wallet (Bitcoin & Altcoin) Order @ HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Ledger Wallet (Bitcoin & Altcoin) te bestellen bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy The Party 15: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
Freddy HighFlow Super Mega SALE! Alphacool, EKWB, Bitspower, XSPC tot 99% korting! HighFlow Computer Cooling Shop 7
M Bedankt Highflow voor jullie expertise! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Freddy Singularity Computers bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Freddy HighFlow Nieuwe Webshop 3.0! Bug Report hier HighFlow Computer Cooling Shop 85
Freddy HighFlow Laser Snijder / Cutter Topic HighFlow Computer Cooling Shop 254
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Freddy The Party 14: HighFlow Mini Compo's :) Lan Party 9
Freddy MDPC-X is terug, en verkrijgbaar bij HighFlow :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 39
S Zijn er mensen die de volgende LED van highflow gebruiken? Laserled - 3x Ultra Bright Cases en Modding 0
Freddy HighFlow nieuwe locatie Overige Builds 102
S Bedankt Highflow, dit was een perfecte eerste ervaring ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy Crimping Tool / Tang voor pinnen op kabels, nu op voorraad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy The Party 13: HighFlow TrackMania compo Lan Party 1
Freddy The Party 13: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 47

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan