• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Grand Theft Auto (GTA) IV

AARGGHH!!

Was ik bezig met de missie om de motorgassies van de dochter van Mr. Faustin neer te knallen krijg ik een BSOD, net dat ik bijna de laatst had neergeknald. zucht..

Heb trouwens sinds de update regelmatig BSOD's :S

Volgens mij zeiden ze dat je eigenlijk alleen die update moest doen als je al last had van Error's, en freezes enzo ( BSOD's dus ). anyways. ik vind die Sultan echt facking chill rijden. soort van Subaru/Mercedes auto.
+ ik heb een bug gespot. kijk is naar het profiel van de autobanden.
deze is gwn spiegelbeeld. wat niet hoort. nu is de linkerkant wel goed, maar de rechterkant niet. het V-profiel hoort het water af te voeren. nu voert hij het aan :p

speel GTA4 nu ruim een week soepel op mijn pc geen problemen what so-ever heb er niet voor betaald want je weetz, wie betaald er nou voor een slechte port van een Xbox (want meer is het niet)
alleen vind ik het grafisch niet je van het.

herkend maar 1 gig van 4780x2 in mijn systeem.
alle graphics of maximum. loopt perfect. max GPU use 70% op beide cores.
max CPU ong 75% en niet meer.

heb trouwens wel een heeeele vette bug gevonden ga kijken of ik het filmpje kan posten ofzo

Tis nog een spel met vrij veel bugs. soms dan ben ik gewoon lekker aan het raggen met auto tegen politie. iedereen neerknallen.
Rij ik zo op de snelweg. uit het niets een motor met daarop een poppetje dat dood/scheef hangt. schiet ik 1 kogel. valt ie. motor ontploft.

ga eens voor de gein op een muurtje staan en schiet dan een raket naar beneden net voor het muurtje. SUPERMAN!
wat best vervelend is dat de besturen al zo crap is (tenminste die van GTA: SA was beter naar mijn mening) en met het minste tikje tegen politie aan gaan die jopen je zitten schieten

zal morgen ff kijken of het lukt google maar eens op GTA 4 superman syndrome misschien dat je wat vind
als je goed schiet kan je gemakkelijk over gebouwen heengeschoten worden best geinig als je jezelf op een idiote mannier van politie wil verlossen :p

Wouter op dit forum had echt een hele dikke auto!!! Met zo;n ronde uitlaat achterin met 4 pijpen weet de naam niet.. sorry, wouter jij wel? Weet je nog toen in de multiplayer? :(

Politie o.k. die ontwijk je zo, maar die rotzakken schieten eerst op je banden :p

En nog iets;

Je ziet heel veel filmpjes van die schommelbug, tegenaan rijden en je word keiver gelanceerd. Is mij pas paar keer gelukt. 3 van de 10x vlieg ik uit de auto :S en op filmpjes gebeurt dat niet..

Had eventjes op youtube die filmpjes bekeken. ze zeggen dat het het beste werkt als je single player online mode gaat. omdat je dan minder snel uit je auto vliegt. hele auto gaat kapot. zonder ene "damage" zeg maar. geen rook enzo. ( of heb ik nu een andere glitch te pakken:eusa_doh:)

Ik ben ondertussen al paar missies verder en moet zeggen dat ik dit echt een heel erg vet spel vind!

Absoluut geen spijt dat ik dit spel heb gekocht!

Ook vind ik de humor echt geweldig :D
Ik lig regelmatig dubbel van de droge reacties van Niko Bellic :D

Ik ook Freddy, het spel OWNT gewoon dik :D
Ik ben nu 38% als ik de STATS mag geloven :D

Wat een ongelofelijke kutmissies zitten er echter tussen soms, vooral leuk als je iemand achtervolgen moet, ik ga nog weleens op de motor maar dan slaat er soms iemand linksaf of rechtsaf terwijl ik met een rotgang aankom :D

Waar ben jij nu Freddy? % gewijs zeg maar ;)

PS ja ik heb 'm legaal en absoluut geen spijt :)

geen flauw idee hoe ver ik nu ben.

Ben ieder geval nu bezig met een missie waarbij "Dwayne geloof ik" uit de gevangenis is gekomen.
En nu blijkt dat zijn vriendin hem niet trouw is geweest, zijn geld heeft verbruikt en met een ander aan het doen is.

Ik moet dus naar die twee toe en dan met motor die kerel achtervolgen en neerhalen.

En precies wat je zegt! Motor is echt moeilijk besturen :p

Heb ook meegemaakt dat ik met lange missie bezig was, bijna klaar, kreeg ik een BSOD.
Oohh mann... ik werd gek!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan