• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Grand Theft Auto (GTA) IV

Khad het spel dinsdag al bemachtigd :p
kon toen alleen nog niet spelen omdat ik een error kreeg met Social Club dinges.

s'avonds laat pas kunnen fixxen.
Volgende dag gespeeld en vindt het een top game.

Kan helaas niet op te hoge settings spelen met een q6600 en een 8800gt.
ookal heb ik de settings op het laagste niveau, dan ervaar ik af en toe nog een beetje 'lag'.
 
Ja hoor.. de hele dag download steam die met 50kb/s. sjonge sjonge, zo komt er noooit een einde aan :022:

Wat je kan doen (Als je dat nog niet gedaan hebt) is zeg maar het spel vast opstarten.

Ik heb het in het nederlands (steam) maar goed.

Ga naar steam (rechts onderin)
Spellen (Games volgens mij)
Rechts klik op GTA en dan spel starten (bovenste)

Dit heb ik gedaan om er voor te zorgen dat hij blijft downloaden. Ik heb hem een keer aan gezet toen ik aan het werken was. Toen had ik het spel niet opgestart en heeft die niks gedaan. Heb toen die avond aan gezet met spel starten en de volgende ochtend was die klaar.

Misschien werkt het ook bij jou. Je kan het iedergeval testen :)
 
Had ik al gedaan :D

Probleem ligt denk ik ook aan mijn ISP.
Afgelopen maand is mijn internet is tussen 17:00 en 22:00 enooorm traag!
Daar betaal ik glasvezel niet voor :(
Op mijn mails wordt niet gereageerd, vanavond daarom maar gebeld naar de helpdesk.

Antwoord:
Het probleem is bekend, onze excuses daarvoor. In uw regio is het aantal aanvragen enorm gestegen, waardoor ons netwerk de drukte niet meer aan kan. Medio december wordt ons netwerk geupgrade. We hopen daarom het probleem z.s.m. te verhelpen.

WTF?! Ze moeten eerst upgraden en dan nieuwe klanten aannemen, stelletje prutsers.
Betaal ik 60 euro per maand voor glasvezel, is het ADSL lijntje van 15E p/m van de buren nog sneller :093:

www.concepts-ict.nl Dat zijn ze.
Ik hoop dat ze het snel fixen!
 
Eindelijk binnen!
Eerst een half uur gekloot met Windows Live account etc.
Hoe speel je nu online?

En het is erg wennen om 3e persoon te spelen (ben FPS gewend).

En nog een vraagje, hoe kan je de camera mee laten sturen als je auto rijdt?
Dat doet ie nu niet en doe ik dus handmatig met mijn muis, erg irritant!
 
Ik heb de nieuwste driver en die werkt fatsoenlijk... ik heb 2x GTX260 core 216 in SLi
Zowel de nieuwste ATi en nVidia drivers werken beter met GTA 4 heb ik gelezen :)

Hier geen enkele lockup of gekke shit of wat dan ook :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan