• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Grand Theft Auto (GTA) IV

@Flythe

Voor zover het goede vertrouwen wat ik had in deze Uitgever/Ontwikkelaar.

Ik denk ook dat ze gepushed zijn of iets dergelijks om het voor Kerst in de schappen te leggen, ook al is dat niks voor Rockstar aangezien die aardig hun eigen gang gaan (Manhunt, Bully, Manhunt 2).
 
Dat bepaald Rockstar gewoon zelf, ze geven zelf hun games uit. Er wordt van bovenaf bepaald dat de game voor de feestmaanden in de winkel moet liggen voor de extra verkopen en de developers werken rond de klok om de game af te maken.

Zitten er bugs in door te weinig tijd van betatesten? jammer dan dat lossen we later wel op in een patch. Tegenwoordig gaat dit bij vrijwel elke gamestudio zo :(.

edit: ik weet niet of iemand al de nieuwe NFS heeft gespeeld maar daar krijg ik ook sterk het gevoel dat er naast het omzetten van xbox -> pc niets is verandert aan de game zelf, de menutjes zijn echt om te huilen vergeleken bij nfs: most wanted.
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar is dit een veel voorkomend probleem met ATI kaarten en nu vraag ik me dus af....

Waar hebben die PC gasten van Rockstar Games hun hersens zitten?

A. In hun aars
B. In het nachtkastje
C. In de kluis (stel je voor je raakt ze kwijt)
D. Ingeleverd de dag voor hun trouwdag
E. Alle bovenstaande en misschien nog meer, namelijk......

ik zou zegge maak er een enquette van :D:p
 
Yeeeeeeefreakinhaaaaaaa :033: Het werkt

Heb het gefixt door toch de bios van de graka up te daten :) heb net 2 uur en 20 minuten achter de rug met GTA IV en wil toch ff zeggen dat het er best goed uitziet en ik me best wel vermaak daar in Liberty City.

Alleen jammer dat dat met die accounts en het saven van je game nog niet lekker zit :S
 
Spel is inderdaad heel erg vet! Heb ook al wat keren online gespeeld met mensen op dit forum: "Wouter" en "DaveC", echt heel erg mooi spel!

Toch wel het spel van 2008 in mijn ogen!
 
Je kunt alles doen Freddy :p het is en blijft GTA dus je kan doen en laten wat je wilt :D :D :D

PS: Johnny hoe krijg jij het voor elkaar om meteen in te loggen in Rockstar Social Club en dergelijke, bij mij meld die dat die de verbinding verbreekt.
 
Bij mij werkt GTA nu echt perfect. Geen problemen. Één keer viel het spel uit en voor de rest niks mis mee.

Ik heb onderhand alles gedaan wat op dit forum staat (Is alleen voor steam gebruikers)

Hielp allemaal niet. Spel verwijdert (ook in program files/steam blabla) en opnieuw gedownload en geinstalleerd. En toen deed die het ineens.

Bij mij wou het spel helemaal niet opstarten. Heb je dit probleem ook dan moet je bijna alles installeren wat op die forum van steam staat. Als dat allemaal niet werkt spel opnieuw downloaden en installeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er zijn keiveel speltypen;

One Man Army
Deathmatch
Mafiya Work
Care Jack City
Race
GTA Race
Free mode

Teamwork
Team Deathmatch
Team Mafiya Work
Team Car Jack City
Turf War
Cops 'n Crooks

Co-op
Hangsman NOOSE
Deal breaker
Bomb da base II

Hij logged bij mij automatisch in net zo makkelijk :)
 
En via Steam is het ook nog eens 10 euro duurder.
Maar ik wil het snel kunnen spelen!
Damnn... altijd die keuzes haha.
Daarom maak ik vaak mijn keuzes zo snel en goed mogelijk, hoef ik ook niet te twijfelen :p
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan