• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Grand Theft Auto (GTA) IV

alleen wel balen dat die irritante live het modden tegen gaat. modden van GTA leverde vorige delen zoveel lol op. er is al een tooltje waardoor het wel kan maar nu crashed die game best vaak. maarja dat kan ook komen omdat het een gesnoepte versie is :p misschien dat ik em origineel koop want hijs best uitgebreid, this geen spel dat binnen 24 uur is uit te spelen.

en ook jammer dat er geen god mode is voor single player soms wil ge de potitie gewoon helemaal kapot knallen maar standaard lukt dat niet omdat auto altijd snel stuk is en je te voet verder moet vaak.

er zijn wel cheats in de vorm van telefoonnummers die je dan moet bellen
alleen kan je dan bepaalde achievements niet meer halen ;)

Gister een loze savegame geprobeerd met cheats en idd ze werken

Alleen ik wil de storyline compleet zonder cheats uitspelen.

ik weet nog wel van san andreas, dat je dan de eigenschappen van voertuigen kon aanpassen in het vehicles.cfg of .txt:003: kon je ze lichter maken, sneller laten rijden, harder laten optrekken. had het hier eventjes opgezocht. het bestandje is er weliswaar wel. alleen heel andere indeling :( dus dat word eventjes wachten op mensen die erachter komen hoe (A)

ik weet nog wel van san andreas, dat je dan de eigenschappen van voertuigen kon aanpassen in het vehicles.cfg of .txt:003: kon je ze lichter maken, sneller laten rijden, harder laten optrekken. had het hier eventjes opgezocht. het bestandje is er weliswaar wel. alleen heel andere indeling :( dus dat word eventjes wachten op mensen die erachter komen hoe (A)

oh dat modden is niet zo moeilijk heb mijn M4 al raketen laten afvuren :p ( in GTA 4 dan) zo kan je ook flammewerpers maken ed :D

maar die telefoon nummer cheats zijn best nep grotendeels alleen spawnen van wagens ed. ik wil soms gewoon kunnen knallen zonder dood te gaan, cheats met missies is niet leuk idd.
waar ik me aan irriteer is dat je soms netelang mag gaan zoeken naar een vreettent om je health weer vol te krijgen. veel freeroaming shooters hebben dat je health langzaam weer vol raakt rockstar is gewoon tegendraads :p als er een mod voor zoiets is zou wel vet zijn.

Laatst bewerkt:
Ja hahaha bij Vice City had je een handling.cfg die kon je ook naar hartelust aanpassen, ik had dus ook een PCJ 600 motor die zelfs op een nat wegdek goed optrok zonder je achterover te gooien, die geen schade opliep en alleen kapot kon door een explosie.
Daarnaast kon ik op die motor alles wegbeuken, auto's, vrachtauto's en zo zonder dat je eraf viel... gewoon in 30 seconden 50 auto's van de weg beuken hahaha... en gewoon met zo'n 300 over de weg :D

Aaah the good old days, Vice City werkt overigens nog onder Vista 64 :)

PS Freddy over welke crack heb je het?
Dat mag niet he :075::043::033:

inferno/infernus :p?
stond bij mij om de hoek bij de heli's @ airport. zeker vette auto.

Die maat van je ingame die bernie, dat verwijfde geval zeg maar :033:
Je moet hem meenemen naar zee met speedboot voor een leuke dag/ontmoeting met iemand dan komen er russen schiet ze naar paar uur later word je gebeld krijg je zo;n infernus :p relakxxx

Ga ik maandag ook maar eens checken :)
Had paar dagen geleden net de missie afgerond, waarbij ik een metro moest volgen en dan 3 gastjes moet neerknallen.

Kan iedereen maandag avond tegen 22:00 online komen? :D

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan