MrGiorgio
De Planner
2013 wordt hopelijk weer een leuk filmjaar.
Pitch Perfect trapt morgen al af voor de liefhebbers van liedjes
(het doet me goed dat n oude klassieker als No Digity niet vergeten wordt)
Op Valentijnsdag gaat eindelijk weer een nieuwe Die Hard in premiere
Altijd al benieuwd wat Hans en Grietje in hun vrije tijd doen? Vanaf 28 februari weet je het:
Hansel and Gretel: witch hunters
Op 28 maart het 2e deel van GI Joe met niet alleen Dwayne Johnson, maar ook Bruce Willis.
Voor de liefhebbers van sci-fi is er Oblivion van de regisseur van "Rise of the planet of the apes" en "Tron"
Op 2 mei is er weer een nieuw deel uit de Scary movie serie.
Michael Bay (Bad Boys, Armageddon, Trasnformers) komt die dag ook met n film waarin o.a. wederom Dwayne Johnson (alias the Rock) en Mark Wahlberg spelen.
Op 6 juni "Star Trek into darkness"
En op 20 juni een nieuwe supermanfilm
En alsof de sci-fi liefhebber nog niet genoeg aan zijn/haar trekken is gekomen, op 27 juni de nieuwe Will Smith
"After Earth"
en op 25 juli de langverwachte "Wolferine 2"
Tussendoor heb je "Pacific Rim" van Benicio del Toro op 18 juli
en "Kick Ass 2" ook op 18 juli
Jerry Bruckheimer heeft het aangedurfd om The Lone Ranger te verfilmen.
het resultaat is te zien op 7 augustus met Johnny Depp in de rol van Tonto.
Als alles mee (of juist tegen) zit komt op 15 augustus n remake van Robocop
Ook van Thor komt een deel 2 uit. Die is te zien vanaf 7 november.
En de fans zitten al te wachten op 21 november "The Hunger Games: Catching fire"
Maar ook vanaf die dag een vervolg op "The Chronicles of Riddick"
Op 12 december dan eindelijk het 2e deel van "The Hobbit: The Desolation of Smaug"
En dan hebben we het nog niet eens over de diverse opgepoetste oudjes zoals "Finding Nemo 3D" (9-1), "Jurassic Park 3D"(2-5), diverse delen van Star wars in 3D (oktober)
Het kan zijn dat je op een gegeven moment de kop van Dwayne Johnson helemaal zat wordt, want volgens mij heb ik minstens 4 films voor 2013 voorbij zien komen waar hij in speelt.
Dit was een beetje een bloemlezing van wat er te verwachten valt in de bioscoop voor dit jaar.
Have fun en laat even weten hoe een film was.
Pitch Perfect trapt morgen al af voor de liefhebbers van liedjes
(het doet me goed dat n oude klassieker als No Digity niet vergeten wordt)
Op Valentijnsdag gaat eindelijk weer een nieuwe Die Hard in premiere
Altijd al benieuwd wat Hans en Grietje in hun vrije tijd doen? Vanaf 28 februari weet je het:
Hansel and Gretel: witch hunters
Op 28 maart het 2e deel van GI Joe met niet alleen Dwayne Johnson, maar ook Bruce Willis.
Voor de liefhebbers van sci-fi is er Oblivion van de regisseur van "Rise of the planet of the apes" en "Tron"
Op 2 mei is er weer een nieuw deel uit de Scary movie serie.
Michael Bay (Bad Boys, Armageddon, Trasnformers) komt die dag ook met n film waarin o.a. wederom Dwayne Johnson (alias the Rock) en Mark Wahlberg spelen.
Op 6 juni "Star Trek into darkness"
En op 20 juni een nieuwe supermanfilm
En alsof de sci-fi liefhebber nog niet genoeg aan zijn/haar trekken is gekomen, op 27 juni de nieuwe Will Smith
"After Earth"
Tussendoor heb je "Pacific Rim" van Benicio del Toro op 18 juli
en "Kick Ass 2" ook op 18 juli
Jerry Bruckheimer heeft het aangedurfd om The Lone Ranger te verfilmen.
het resultaat is te zien op 7 augustus met Johnny Depp in de rol van Tonto.
Als alles mee (of juist tegen) zit komt op 15 augustus n remake van Robocop
Ook van Thor komt een deel 2 uit. Die is te zien vanaf 7 november.
En de fans zitten al te wachten op 21 november "The Hunger Games: Catching fire"
Maar ook vanaf die dag een vervolg op "The Chronicles of Riddick"
Op 12 december dan eindelijk het 2e deel van "The Hobbit: The Desolation of Smaug"
En dan hebben we het nog niet eens over de diverse opgepoetste oudjes zoals "Finding Nemo 3D" (9-1), "Jurassic Park 3D"(2-5), diverse delen van Star wars in 3D (oktober)
Het kan zijn dat je op een gegeven moment de kop van Dwayne Johnson helemaal zat wordt, want volgens mij heb ik minstens 4 films voor 2013 voorbij zien komen waar hij in speelt.
Dit was een beetje een bloemlezing van wat er te verwachten valt in de bioscoop voor dit jaar.
Have fun en laat even weten hoe een film was.