Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zo, vandaag even wat slangroutes geprobeerd.. helaas was de zwarte Tygon zo stug, dat hij het bochtje RAM/Mobo niet kon maken maar clear staat ook goed
Thnx Ja, ik zit nog te twijfelen.. maar, ik zie wel de slangen op mn mobo blijven iig gewoon clear, die zijn veel soepeler (en buigzamer) dan de zwarte slang. Misschien dat ik alleen om mn mobo heen, zoals naar rads en pomp, zwart maak maarja, blijft gissen.. zulke dingen kunnen elke dag weer veranderen.
Ik heb sowieso nog wat snake fittingen nodig, om mooie bochtjes te kunnen maken vanaf 't VGA blokje van de 8800GTX
Na het zien 3/8-5/8 slangen over 1/2 fittingen in real live zit toch sterk te denken om dat ook te gaan doen... Ik vond het zeer strak staan... Bedankt mobo nu kan ik weer nieuwe fittingen gaan bestellen(snel de spullen die nog niet verstuurt zijn door freddy omwisselen)
Ik moet bij het olifant poedel verhaal altijd aan de Southpark aflevering denken als Cartmans biggetje wordt genomen door een olifant... S1E4 South Park Studios Netherlands -
Zo, vandaag even wat slangroutes geprobeerd.. helaas was de zwarte Tygon zo stug, dat hij het bochtje RAM/Mobo niet kon maken maar clear staat ook goed
Die zwarte zou je kunnen proberen te buigen op de manier ials in dit topic op XS beschreven. Hier nog een link uit dat topic naar een topic over de buigzaamheid van primoflex pro LRT slang (7/16"ID - 5/8"OD). In die buigtest kan die slang van primoflex een krapper bochtje maken dan de Tygon van dezelfde slangmaat.
Deze slangmaat heeft dezelfde buitendiameter als de jouwe, alleen een ietsje grotere binnendiameter. (7/16") De slangwand is dus ietsje dunner waardoor i ook ietsje minder buigzaam zou moeten zijn. Zal denk ik niet gek veel schelen. (7/16"ID is overigens de mooiste maat om op een 1/2"OD fitting te proppen. Dat is net dat stukje dat het proppen iets gemakkelijker maakt. + natuurlijk een shitload aan extra flow met die extra mm ID)
Denk dat dat ongeveer wel die bocht is die je met die R3400 niet maken kan.
Maar je hebt dus altijd nog een paar opties om eventueel voor zwart te kiezen. Alhoewel ik zelf die clear erg mooi vind, omdat je de fittingen zo mooi kan zien. Wat ik ook erg mooi vind aan clear slang is dat je de achterliggende hardware er in allerlei bollingen en vormen er doorheen ziet.