• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

FF voorstellen: Sophie, en kompjoeter

Zo, vandaag even wat slangroutes geprobeerd.. helaas was de zwarte Tygon zo stug, dat hij het bochtje RAM/Mobo niet kon maken :( maar clear staat ook goed :)

DSC02105800x600.jpg

DSC02104800x600.jpg


:)
 
Thnx :) Ja, ik zit nog te twijfelen.. maar, ik zie wel :) de slangen op mn mobo blijven iig gewoon clear, die zijn veel soepeler (en buigzamer) dan de zwarte slang. Misschien dat ik alleen om mn mobo heen, zoals naar rads en pomp, zwart maak :p maarja, blijft gissen.. zulke dingen kunnen elke dag weer veranderen.

Ik heb sowieso nog wat snake fittingen nodig, om mooie bochtjes te kunnen maken vanaf 't VGA blokje van de 8800GTX :)
 
Na het zien 3/8-5/8 slangen over 1/2 fittingen in real live zit toch sterk te denken om dat ook te gaan doen... Ik vond het zeer strak staan... Bedankt mobo nu kan ik weer nieuwe fittingen gaan bestellen(snel de spullen die nog niet verstuurt zijn door freddy omwisselen)

Ik moet bij het olifant poedel verhaal altijd aan de Southpark aflevering denken als Cartmans biggetje wordt genomen door een olifant... S1E4 South Park Studios Netherlands -
 
Zo, vandaag even wat slangroutes geprobeerd.. helaas was de zwarte Tygon zo stug, dat hij het bochtje RAM/Mobo niet kon maken :( maar clear staat ook goed :)

Die zwarte zou je kunnen proberen te buigen op de manier ials in dit topic op XS beschreven. Hier nog een link uit dat topic naar een topic over de buigzaamheid van primoflex pro LRT slang (7/16"ID - 5/8"OD). In die buigtest kan die slang van primoflex een krapper bochtje maken dan de Tygon van dezelfde slangmaat.
Deze slangmaat heeft dezelfde buitendiameter als de jouwe, alleen een ietsje grotere binnendiameter. (7/16") De slangwand is dus ietsje dunner waardoor i ook ietsje minder buigzaam zou moeten zijn. Zal denk ik niet gek veel schelen. (7/16"ID is overigens de mooiste maat om op een 1/2"OD fitting te proppen. Dat is net dat stukje dat het proppen iets gemakkelijker maakt. + natuurlijk een shitload aan extra flow met die extra mm ID;))
lrt-blend-0-07_x450.jpg

Denk dat dat ongeveer wel die bocht is die je met die R3400 niet maken kan.

Maar je hebt dus altijd nog een paar opties om eventueel voor zwart te kiezen. Alhoewel ik zelf die clear erg mooi vind, omdat je de fittingen zo mooi kan zien. Wat ik ook erg mooi vind aan clear slang is dat je de achterliggende hardware er in allerlei bollingen en vormen er doorheen ziet. :p
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
P Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
L LiniusV Pauwels Stijn Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
W Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 22
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
T thatprosteal- troy - voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
K Even beleefd voorstellen: Jarno Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Flexi-Cook Hi guys, Ik wil mij graag even voorstellen, Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
brepoels peter Mezelf even voorstellen peter brepoels Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
J Even voorstellen - JeroenNietDoen79 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
Mandem Ook maar eens voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
J Even voorstellen: Joossens Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
foxbuster Even voorstellen : Foxbuster Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
MDLs Even voorstellen MDLs Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
R even voorstellen rubicon Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
S Even voorstellen :Septimvs Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 27
L Voorstellen Lampenkap Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
A FF Voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
S Even voorstellen dan maar. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Zal Mezelf & Hotline even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
B Mezelf even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
R even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
R Even voorstellen - Dennis Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
J Voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
H Even Voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
retrorick Opnieuw weer even voorstellen denk ik... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
H Voorstellen.. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
MRHelmond Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
M Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
S Sparks.nl - Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
A Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
R Even voorstellen.... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
R Ook even voorstellen.... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
H Even voorstellen.. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
S Even voorstellen, Timo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Q Even Voorstellen, Barry Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
R Even voorstellen, Hallo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Bas9466 Wil mij even voorstellen. Bas Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 16
M even mezelf voorstellen. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
F Voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
A Even voorstellen Alex Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
B Voorstellen Brutus83 / Raymon Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
R Voorstellen Ramonnie Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13
Michel Nog ff voorstellen: Michel Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
A even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
AQuAKiNG Even voorstellen.. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
V even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
G even voorstellen wim/gorky Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
tijgervarken voorstellen Xander/ Tijgervarken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Grav3D1gger Even voorstellen Grav3D1gger / Johnny Meerveld / PC heeft geen naam. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan