stn
.
Beste mensen,
Ik had 2 HD5770's van ASUS die bij alternate gekocht waren.
Na deze geinstaleerd te hebben merkte ik al dat ze niet helemaal soepel liepen. Mijn FPS waren niet echt denderend hoog en af en toe viel mijn pc zelfs uit.
Nu heb ik deze 1 week geleden opgestuurd naar alternate ter reparatie ofzo.
Nu kreeg ik dit mailtje:
Toen ging ik de algemene voorwaarden doorlezen en kwam ik dit tegen:
Ik stuurde een mailtje waar dit ongeveer in staat: Volgens mij staat daar nergens overclocken tussen en ze bieden een videokaart aan waarop staat dat je kan overclocken met speciale asus tweak tools. Dus Alternate geeft onvoldoende aan dat overclocken de garantie laat vervallen.
Even later krijg ik een mailtje dat mijn RMA in behandeling is genomen.
Wat denken jullie?
Probeert Alternate er gemakkelijk van af te komen of zien ze in dat ik gelijk heb ( dus dat ik 1337 pownage ben)?
Als iemand anders ook van dit soort verhalen heeft zou ik deze graag willen horen.
Ik had 2 HD5770's van ASUS die bij alternate gekocht waren.
Na deze geinstaleerd te hebben merkte ik al dat ze niet helemaal soepel liepen. Mijn FPS waren niet echt denderend hoog en af en toe viel mijn pc zelfs uit.
Nu heb ik deze 1 week geleden opgestuurd naar alternate ter reparatie ofzo.
Nu kreeg ik dit mailtje:
Geachte heer/mevrouw, Ik stuur u deze email ter informatie over de videokaarten. Wij geven geen garantie op het overclocken van producten.
Toen ging ik de algemene voorwaarden doorlezen en kwam ik dit tegen:
Het vervallen van de garantie
Houdt u er rekening mee dat bij mechanische beschadigingen zoals breuk, scheuren, putten, deuken, krassen etc., welke na aankoop zijn ontstaan, uw recht op garantie vervalt. Let u daarom ook op onze aanwijzingen omtrent het onderwerp 'retournering' om beschadiging tijdens het transport te vermijden.
Ik stuurde een mailtje waar dit ongeveer in staat: Volgens mij staat daar nergens overclocken tussen en ze bieden een videokaart aan waarop staat dat je kan overclocken met speciale asus tweak tools. Dus Alternate geeft onvoldoende aan dat overclocken de garantie laat vervallen.
Even later krijg ik een mailtje dat mijn RMA in behandeling is genomen.
Wat denken jullie?
Probeert Alternate er gemakkelijk van af te komen of zien ze in dat ik gelijk heb ( dus dat ik 1337 pownage ben)?
Als iemand anders ook van dit soort verhalen heeft zou ik deze graag willen horen.