• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Fail @ Webshops?

stn

.
Beste mensen,

Ik had 2 HD5770's van ASUS die bij alternate gekocht waren.
Na deze geinstaleerd te hebben merkte ik al dat ze niet helemaal soepel liepen. Mijn FPS waren niet echt denderend hoog en af en toe viel mijn pc zelfs uit.
Nu heb ik deze 1 week geleden opgestuurd naar alternate ter reparatie ofzo.
Nu kreeg ik dit mailtje:

Geachte heer/mevrouw, Ik stuur u deze email ter informatie over de videokaarten. Wij geven geen garantie op het overclocken van producten.

Toen ging ik de algemene voorwaarden doorlezen en kwam ik dit tegen:

Het vervallen van de garantie
Houdt u er rekening mee dat bij mechanische beschadigingen zoals breuk, scheuren, putten, deuken, krassen etc., welke na aankoop zijn ontstaan, uw recht op garantie vervalt. Let u daarom ook op onze aanwijzingen omtrent het onderwerp 'retournering' om beschadiging tijdens het transport te vermijden.

Ik stuurde een mailtje waar dit ongeveer in staat: Volgens mij staat daar nergens overclocken tussen en ze bieden een videokaart aan waarop staat dat je kan overclocken met speciale asus tweak tools. Dus Alternate geeft onvoldoende aan dat overclocken de garantie laat vervallen.

Even later krijg ik een mailtje dat mijn RMA in behandeling is genomen.

Wat denken jullie?

Probeert Alternate er gemakkelijk van af te komen of zien ze in dat ik gelijk heb ( dus dat ik 1337 pownage ben:D)?













Als iemand anders ook van dit soort verhalen heeft zou ik deze graag willen horen:D.
 
1x een silverstone psu gekocht daar
na 1 maand had hij geen juice meer
nadat ik 1 1/2 uur moest wachten kwam die knakker terug om te vertellen dat hij het idd niet doet. Joh!
heb een nieuwe ervoor terug en ik gaf de maongeul zelfs nog een vriendelijke tip
dat je toch gvd niet 1 1/2 u nodig hebt om een psu te testen

salland/cdromland/highflow ftw
 
Ik heb vaker zon verhaal gehad;

met mijn 5850.
Daarvan heb ik er 3 gehad.
1e kapoet stuur ik op en kreeg een "nieuwe".
2e kapoet stuur ik op en ze zijden is niet kapot. Toen vroeg ik of ze hem nog een keer wouden testen omdat ik de tests die ze hadden gedaan niet geloofwaardig over kwamen. Toen was hij opeens wel kapot?!
 
perfect -system is helemaal bout 3 a 4 jaar terug bestelde ik daar 2 dingentje
2 loop y splitters en een 7950gx2 sli verleng brug
alles was op voorraad maar na 2 maanden w8ten steets nix gekregen
lopen mail van hoe en wat wanneer maar weinig antwoord
ik had alles stop gezett kwa bestellingen daaro
1 bestelling zetten ze stop die sli verlenger
volgende dag kreeg ik die y splitter

perfect system vind ik een aso winkel geven aan dat het op voorraar is en nix krijgen
ja 2 maanden verder tja dan heb ik der geen kut meer aan

ben niet de enige
Perfect Systems B.V. | Tweakers.net Pricewatch Shopreviews
 
Volgens mij werken er bij Alternate nederland 20.000 ********!
JEZUS. Wordt helemaal gek. Ik had bij mijn RMA verzending een brief gemaakt met de boodschap dat voordat ze de producten zouden omruilen mijn op zouden bellen omdat ik hele andere producten wou.

Nu krijg ik dit:

Uw bestelling met het opdrachtnummer************ is vandaag bij ons verwerkt, u zult deze binnen korte tijd ontvangen.

2 dagen geleden had ik met een collega van Alternate een heel goed gesprek en die had bij ALLE RMA's erbij gezet dat ik ze voor andere producten wou omruilen en had er ook dit overal bijgezet:
!! LET OP !! LET OP !! LET OP !! LET OP!!

Maarja, Mensen zijn volgens mij een beetje scheel?
 
ik heb al meer dan 5pc's ( hardware ) besteld bij alternate, en nog nooit wat foutgegaan.
Alleen een 4770 kapot gegaan, kreeg 3 dagen erna het geld terug gestort.
Ik blijf gewoon bij ze bestellen hoor..
 
Volgens mij werken er bij Alternate nederland 20.000 ********!
JEZUS. Wordt helemaal gek. Ik had bij mijn RMA verzending een brief gemaakt met de boodschap dat voordat ze de producten zouden omruilen mijn op zouden bellen omdat ik hele andere producten wou.

Nu krijg ik dit:

Uw bestelling met het opdrachtnummer************ is vandaag bij ons verwerkt, u zult deze binnen korte tijd ontvangen.

2 dagen geleden had ik met een collega van Alternate een heel goed gesprek en die had bij ALLE RMA's erbij gezet dat ik ze voor andere producten wou omruilen en had er ook dit overal bijgezet:
!! LET OP !! LET OP !! LET OP !! LET OP!!

Maarja, Mensen zijn volgens mij een beetje scheel?

bellen is altijd beter, ze vergeten de mededelingen en bijlages meestal ;)
 
Ik haal altyd mijn hardware van Alternate heb er al duizenden €'s aan besteed en nooit geen problemen gehad met RMA.
Ben wel 2x moeten gaan voor Ram geheugen en HDD en heb van beide nieuwe gekregen.
Misschien was dat omdat ik voor hun neus stond,via mail of telefoon kunnen ze je makkelijker afwijzen of dergelijke.
 
O M G.
Alternate bevestigd weer.
Werd ik opgebeld omdat ik al mijn producten terug gestuurd had en er mijn geld voor terug wilde. Ik had voor 500 euro aan producten.
Zegt meneertje Alternate; u krijgt van ons 749,16.
Waarom? weet ik niet!
Blij? JA!






het zijn niet echt slimme mensen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan