Ik heb bij alternate ook een keer een complete pc besteld, met een 8800gtx van asus, prima ding voor zijn tijd alleen was ie na een dagje gamen dood. Systeem niet meer booten niks.
Dus ik effe die gasten van de technische dienst gebeld om te melden dat mijn pc dood was en dat ik m open ging halen om te checken wat er dood was en waarom hij niet meer bootte.
Dus even een andere videokaart er in geprikt en booten maar, het zelfde verhaal met een andere pcie kaart, dus is het zeker niet het mobo.
Ik kwam er toen ook achter dat die lutsters het verkeerde geheugen er in hebben staan proppen. Ze hadden het verkeerd gestickerd op het doosje. :021:
Ik had dus cheap ass buffalo reepjes in mijn pc zitten ipv de bestelde ocz sticks.
Ik moest er toch nog eens een keer heen om het om te ruilen en toen kwam die graka er ook nog eens bij, eenmaal daar aangekomen sluiten ze de pc aan om te kijken of ie het met een andere stroom stekker misschien niet toch nog doet
Dus toen kwam van die gasten ook de conclusie dat het de graka was, ja die hadden ze niet meer en wat dan ?? "ja dan moeten we heb toch echt opsturen meneer, dan zal u even zonder zitten"
Mafkees, ik koop toch niet een pc om op de garantie van jullie leveranciers te wachten ? regel wat anders ofzo ? :eusa_wall:
Toen kwam er ff iemand kijken die wat snuggerder was dan die andere gast en die zag op de website staan dat er voor de zelfde prijs een 9800gtx :033:was van club3d, naja, mij best ik weer een nieuwere kaart en pctje weer werken.
Toch vond ik het erg bedroevend dat ze er ten eerste de verkeerde spullen in stoppen, je moet maar net een geek zijn die dat checkt....
Ten 2e vond ik die eerste gast die mij hielp wel erg stom, ja ik had ook de keuze om hem op te laten sturen, duurt dan 4 weken maar dan heb ik wel weer een werkende pc... wow..
Dus wel gewoon er uit gekomen maar ik moest het er wel erg hard uit trekken.