Hoi allemaal,
Sinds vandaag is er een probleem van een paar maanden geleden weer terug,namelijk het volgende:
Het proces Explorer.Exe loopt vast,daardoor kan ik niets meer doen op de taakbalk,via Processen zet ik hem uit,en start ik hem overnieuw,maar dat heeft maar nut voor een paar minuten tot een paar uur,voordat hij weer vast loopt.
Heeft iemand een oplossing voor mij??
Kan het een probleem zijn als ik de taakbalk boven heb,volgens mij niet maar kan het??
Wat heb ik al gedaan? :
-Hotfix via internet gevonden,gedownload en geinstalleerd,hielp niet.
-Virusscans erdoor heen gegooid,helpt ook niet.
-Registry cleaner/Ccleaner erdoor gegooid,helpt deel,maar is binnen notime nutteloos.
-Alle updates van windows en drivers geinstalleerd.
Wat kan ik doen? :
-Herinstalleren.
-Tips opvolgen die jullie geven.
Systeem Specificaties :
-Core 2 Duo E6550 @ 2.33Ghz
-4GB Ram van ICIDU @ 667Mhz
-Dell XPS SLI-650
-Samsung HD642JJ 640GB Sata-II
-Windows 7 Ultimate 64Bit NL
Kortom,kan iemand me even uit de brand helpen,want ik wil niet herinstalleren,want dat is een ellende.(alle programmas en instellingen terug zetten :S )
Alvast bedankt!
Gratz Jimy
Sinds vandaag is er een probleem van een paar maanden geleden weer terug,namelijk het volgende:
Het proces Explorer.Exe loopt vast,daardoor kan ik niets meer doen op de taakbalk,via Processen zet ik hem uit,en start ik hem overnieuw,maar dat heeft maar nut voor een paar minuten tot een paar uur,voordat hij weer vast loopt.
Heeft iemand een oplossing voor mij??
Kan het een probleem zijn als ik de taakbalk boven heb,volgens mij niet maar kan het??
Wat heb ik al gedaan? :
-Hotfix via internet gevonden,gedownload en geinstalleerd,hielp niet.
-Virusscans erdoor heen gegooid,helpt ook niet.
-Registry cleaner/Ccleaner erdoor gegooid,helpt deel,maar is binnen notime nutteloos.
-Alle updates van windows en drivers geinstalleerd.
Wat kan ik doen? :
-Herinstalleren.
-Tips opvolgen die jullie geven.
Systeem Specificaties :
-Core 2 Duo E6550 @ 2.33Ghz
-4GB Ram van ICIDU @ 667Mhz
-Dell XPS SLI-650
-Samsung HD642JJ 640GB Sata-II
-Windows 7 Ultimate 64Bit NL
Kortom,kan iemand me even uit de brand helpen,want ik wil niet herinstalleren,want dat is een ellende.(alle programmas en instellingen terug zetten :S )
Alvast bedankt!
Gratz Jimy