Oli4v
Active member
DUALITY: REBUILD
Oi, na enige tijd dan een worklogje, sinds deze zomer zit mijn pc weer gehuisvest in mijn V1000, dat is al links en rechts gebleken, vandaar dat ik dacht even een rebuildlogje te maken. Hardware is hetzelfde gebleven en dat zal zo nog wel even blijven want ik heb nog meer dan genoeg aan mijn Q9550@3.7, 8GB ram, HD5850 en RAID0 setup.
Initieel gezien wou ik 2 loops maar het heeft ook enige tijd met slechts 1 loop gedraaid. Ook wou ik er mijn crossfiresetup nog in kwijt maar in de loop van de zomer ben ik van crossfire afgestapt omdat ik toch nauwelijks game en ik een enkele watergekoelde kaart ook wel mooi vind.
De enige pech die ik tot nu toe gehad heb is de lekspringende PA120.1, die ondertussen weer bij grootvader ligt om gerepareerd te worden, en het nikkel EK blok dat last begon te krijgen van de flaking, ondertussen is er een nieuw blokje binnen (koper plexi).
’n Beetje bouwen dus.
Maar dat was nogal krap en toen werd het maar een single loops, zelfs zonder de mosfet blokjes, dan maar even de stock heatsink van het moederbord onder handen genomen. Ook stond er toen 1 van m’n harde schijfrekjes op m’n bureau met onderin de kast een gleuf waar de kabels doorliepen naar de schijven. Dat door die lange HX750.
Dat single loops gedoe kwam er zo uit te zien.
Dat was het dit tijdstip.
Laatst bewerkt: