• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

dragon's little black pearl

dragon_unleashed

air-clocker
Nou ik ben dragon_unleashed, een ps3 en pc gamerttttttt...

nu door Quadcore in dit forum geleid en moet zeggen , vind het tof hier , gewoon respect en mooie rigs, en een fantastische shop

mijn configuratie staat als handtekening, ik heb mijn cpu n 33 procent overklokt op lucht, en er zit nog wat potentie in , maar dan moet ik nog kleine hardware veranderingen aanbrengen .

en het systeempie moet nog betere kabelmanagement verder is het redelijk al komt het niet in de buurt van jullie systemen. Mijn volgend projectje wordt een watercooled pc, eerst ff kijken hoever ik m op lucht kan krijgen ;)
 
3.8 ghz????/ daaammmmn , oke als jij dat zegt dan ga ik ervoor :p sooow dn moet ik flink gaan bikkelen ;) hahhahahaha heb nog nergens op i-net een 3,8ghz configuratie gehoort , potverpielekes , I'm jalouse
 
Ik lieg niet hoor, ik had een Scythe Infinity erop zitten met 3 fans op medium speed.
Hij werd wel warm, maarja who gives a fuck? :p

Heb de quadcore nu standaard lopen in mn HTPC en in game pc zit een E8400 nog standaard nog geen tijd gehad om te OC'en
 
ik geloof je hoor , ik heb maar 1 systeem fan aan die is in de back , die zuigt de heat eruit, verder natuurlijk de vendetta fan , die aan het bikkelen is, dat is een fan waar ik nooit spijt van heb gehad, gewoon netjes tussen 35 a 40 op idle en stressed 50-55 voor 1 working fan vind ik het wel netjes , zeker aangezien hier altijd nog ook de verwarming op standje HELL staat :S om de een of andere reden hebben vrouwen ( vriendin en moeder ) het altijd koud, en dan zit ik hier me kapot te zweten en mijn arme pearl heeft het ook warm :p

ik ga er zeker voor, die 3,8ghz, eerst een goede nb cooler, en waarschijnlijk andere ram, en dan los :p misschien de andere fans aanzetten (ik heb ze namelijk wel , maar nog niet nodig gehad , dus geen pin aangesloten)
 
ja ik check eigenlijk alleen de Q6600 in combinatie met hetzelfde moederbord als ik. Aangezien het dan meer realistisch is wat de moederbord toelaat .

nee internet ?? wat is dat ????:icon_biggrin: Dat hebben we in rotterdam niet, de berichten die ik hier verstuur, verstuur ik via de postduif. :icon_super:
 
hieronder hoe die was in mijn oude huis, met gare speakers(5.1 trust) maar geen plek voor die speakers en een toetsenbord van mijn oude computer.. dit is reeds allemaal geupdate dus leuke 2.1 set en een normale zwarte toetsenbord.

onthou deze foto's zijn oud.

Comnw3.jpg


Comnw1.jpg


Comnw2.jpg




hieronder na het sleeven ( tja my first time dus beetje gaar , maar wel grappig in het donker..

computer4klein.jpg


computer3klein.jpg


nu moet ik ze echter nog netter wegwerken ..

ik weet het stelt niet veel voor om te zien, maar de prestaties zijn goed (vind ik :p )

ik woon nu tijdelijk bij me ma en heb me computer op de tv-meubel gezet verbonden met me tv. mijn huis wordt als het goed is volgende maand opgeleverd en dan heb ik me nieuwe bureau tot mijn beschikking :p en dan maak ik wel nieuwe pics...
 
Laatst bewerkt:
haahhah zo lijkt het net alsof ik je wat misdaan heb mega lol :p

we duiden op cod4 mensen , ik was nogal van de knifekills ;)

ja vet man om je hier tegen te komen. Wij drieen waren ook de enige die daar een goede computer hadden lol... en dan kom je bij HIGHFLOW terecht :p voor nog meer goede spullen :045:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
M-O-D Powercolor RX 5700xt red dragon Waterkoeling 2
Willius Kingpin Extreme Cooling Dragon F1 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Tath TATH "Black Dragon" Gallery & Build Logs 263
BlueWingedTiger Dragon's Wrath Gallery & Build Logs 37
webdesigner Blood Dragon by Webdesigner Gallery & Build Logs 3
jev09 The Desk "Red Dragon" Gallery & Build Logs 52
N Necormax - Erik - Dragon Bigtower project. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
S "Frost Dragon" CM Storm Trooper Stryker Gallery & Build Logs 12
l3p [IN-ACTIVE] In Win Dragon Rider *Nieuw* Verkocht 0
C [CANCELLED] Chieftec Dragon Full Tower Verkocht 14
C Black Dragon Gallery & Build Logs 21
MASTERBLASTER The Girl with the Dragon Tattoo Films / Movies 0
C Turbine Dragon Gallery & Build Logs 26
C [REFUSED] chieftec dragon Verkocht 2
N Lian-Li Armorsuit - Red dragon Gallery & Build Logs 68
D Dragon age Gaming 8
T Dragon evo 2.2 in nieuw jasje Overige Koeling 5
ZwerverRoodbaard Operation Flashpoint 2: Dragon Rising Gaming 35
T little devil dual psu bracket HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
gerjanlubbers The Little White Destroyer Gallery & Build Logs 40
C Little Devil cases HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
T [little project] Storm Rebuild Gallery & Build Logs 5
soppy soppy's little Pumpe Düse Gallery & Build Logs 3
tomcatt [CIP] Little HD Gallery & Build Logs 6
HighFlow Black Friday 2023 Extra Black Friday Deals! HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
TinusB CableMod RT-Series PRO ModFlex Cable Kit for ASUS and Seasonic – BLACK / SILVER HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy Black Friday deal 2022, start vandaag! HighFlow Computer Cooling Shop 6
Wasmachineman_NL EKWB EK-STC Classic 16/10 Black Gezocht 7
E Corsair 7000D Black and Blue Gallery & Build Logs 0
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason Corsair PRE-BLACK FRIDAY Deal! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Jason Op voorraad: EK-Classic InWin 303EK D-RGB – Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason RESTOCK! Black Ice radiators HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Cape Cora HF 642 Konvekt - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Arterial Dual 560mm Water-Box - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason XSPC RayStorm EDGE ARGB CPU Waterblock INTEL & AMD - Silver or Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Silverstone IceGem 360 AIO CPU Liquid Cooler ARGB - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Watercool MO-RA3 External Radiators - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Arctic BioniX P120 A-RGB PWM fan - 120mm - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Jonsplus i100 Pro Mini-ITX Case / Tempered Glass / Black / Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Inno 3D Ichill Black verplaatsen in The Tower T900 ?? Cases en Modding 3
Jason Singularity Computers Arterial Dual 560mm Water-Box - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Jason Barrow Supreme Infinity Mirror CPU Waterblock, LRC 2.0 RGB, AM3/ AM4 and Intel 115x / 1200 - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan